Ärsyttävää kun en saa ikinä olla ihan rauhassa, aina tarvitaan johonkin...
Olen lähihoitaja, joten töissä ei ainakaan saa omaa rauhaa. Ei edes kahvitauon verran, eikä röökilläkään saa käydä....
Kotona odottaa mies ja kaksi lasta. Lapset ovat innoissaan kun äiti on kotona, seuraavat kaikkialle ja varsinkin nuorempi itkee heti kun poistun huoneesta. Kakallakaan ei saa käydä ilman että joku hakkaa ovea ja huutaa.
Kun lapset nukkuvat mies tahtoo halitella jne... Enkä jaksa. Haluan olla yksin.
Haluan että mies lähtee muksujen kanssa vaikka yön yli vanhemmilleen, että minä saisin siivota rauhassa kämppää ja järjestellä tavaroita. Saisin hengittää.
Viimeeksi kun olin äitini luona lasten kanssa "karkasin" kaverin luo pariksi tunniksi... teki kyllä hyvää.
Kommentit (12)
Pakko vielä lisätä tähän että mies kyllä haluaakin että kävisin jossain, mutta kun itse on vuorotöissä, ja monet kaverit vuorotöissä, niin ei voi ainakaan hetken mielijohteesta lähteä jonkun luo käymään.... Yritetty on, onnistuu ehkä joka sadas kerta =D
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 18:29"]
Olen lähihoitaja, joten töissä ei ainakaan saa omaa rauhaa. Ei edes kahvitauon verran, eikä röökilläkään saa käydä....
Kotona odottaa mies ja kaksi lasta. Lapset ovat innoissaan kun äiti on kotona, seuraavat kaikkialle ja varsinkin nuorempi itkee heti kun poistun huoneesta. Kakallakaan ei saa käydä ilman että joku hakkaa ovea ja huutaa.
Haluan että mies lähtee muksujen kanssa vaikka yön yli vanhemmilleen, että minä saisin siivota rauhassa kämppää ja järjestellä tavaroita. Saisin hengittää.
Viimeeksi kun olin äitini luona lasten kanssa "karkasin" kaverin luo pariksi tunniksi... teki kyllä hyvää.
[/quote]Panisin sua:))
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 18:41"]
Mitäs hommasit muksuja...
[/quote] Ihana perusvastaus. Saako vastatakin ihan perustyyliin? Elikkä haista paska.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 18:29"]
[/quote]Panisin sua:))
[/quote] Kymmenen metrin etäisyydeltä kiitos.
Jokainen tarvitsee joskus omaa aikaa, pitää saada olla yksin. Kolmonen saa haistaa piiiiiiitkän paskan! :)
Jeee, kerrankin onnistui ihan ex tempore, serkku hakee mut tunnin päästä ja pääsen hetkeksi pubiin istumaan =D
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 19:08"]Jeee, kerrankin onnistui ihan ex tempore, serkku hakee mut tunnin päästä ja pääsen hetkeksi pubiin istumaan =D
[/quote]
Tämä paljasti sinut täysin wt:ksi. Muista tilata kalja
Mä saan olla rauhassa, kun kuopus on 10v. Ja juuri ap: n tunne on se että miksen halua et lapsen kaverit on aina meillä. En pääse karkuun sitä möykkää.
Ymmärrän sinua ap.
Meillä mies vie lapset huomenna yöksi hotelliin ihan tässä kotinurkilla, eivät jaksa nyt sen kauemmas lähteä. Enkä minäkään jaksa minnekään (kauemmas) juuri nyt lähteä. Olen tosi kiitollinen että mies antaa minulle tilaa näin, ja hänestä ja lapsista tällainen on vaan hauskaa.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 19:11"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 19:08"]Jeee, kerrankin onnistui ihan ex tempore, serkku hakee mut tunnin päästä ja pääsen hetkeksi pubiin istumaan =D
[/quote]
Tämä paljasti sinut täysin wt:ksi. Muista tilata kalja
[/quote] Akateemisethan ei ikinä halua omaa aikaa tai lähteä pubiin hetkeksi istumaan =D
Kaljaa en aio tilata, tulee paha olo. Crowmoor sen sijaan... Nami nami =D Jos saisi yhtä hyvää alkoholittomana niin olisin onnellinen =)
Mä lähdin aina viikonkopuksi yksin mökille kun mitta täyttyi. Eka ihana kolmen tunnin ajomatka yksin, sauna yksin. Kukaan ei halunnut mitään.