Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi motkotti raha-asioista.

Vierailija
20.04.2014 |

Oli onnellinen kun poika pitää hänen 5€ ostamaansa vk-pukua jossa housujen lahkeet aika huonot ja sanoi että vappupallo pitää ostaa citymarketista on halvempi kuin torilta ostettuna. Joo rahahuolia ei vaan meillä ole.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopit on aina ihania... Omasta mielestään ainakin.

No, kuitenkin...

jaksamista

Vierailija
2/13 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä,sun pointtis siis oli. Eihän kukaan vähävarainen ja järjissään oleva osta vappupalloa torilta, vaan kaupasta. Jos sulla ei ole rahahuolia, niin se ei tarkoita sitä, että jokaisen pitäisi heittää rahaa kankkulan kaivoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi anoppi mitä tahansa, on se aina väärin. Siksi miniälle ei kannata sanoa mitään, hymyillä vain lammasmaisesti.

Vierailija
4/13 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 17:34"]Mikä,sun pointtis siis oli. Eihän kukaan vähävarainen ja järjissään oleva osta vappupalloa torilta, vaan kaupasta. Jos sulla ei ole rahahuolia, niin se ei tarkoita sitä, että jokaisen pitäisi heittää rahaa kankkulan kaivoon![/quote]

Mua ärsytää kun anoppi aina vihjailee noista raha-asioista. Olen kuitenkin säästeliäs ihminen ja osaan itse aina valita halvan ja hyvän vaihtoehdon.

Vierailija
5/13 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelläs taitaa olla asenneongelma, kun vedät kilarit perus säästö neuvoista. Mikä sulla on? Ajattelet että ihminen vittuilee jos antaa säästö vinkkejä? Relaa

Vierailija
6/13 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ei pidä sua aikuisena vaan keskenkasvuisena, joita täytyy neuvoa ja opastaa. Eipä silti, ihan hyviä elämänohjeitahan nuo ovat. :) En kyllä näe noissa mitään vihjailuja rahankäytöstä. Jos nyt jotain pitää rivien välistä lukemalla lukea, niin ennemminkin huolta siitä, osaatteko ostaa kaiken tarpeellisen (vaatettaa lapsen ja ostaa vappupallon). Taidatte olla aika nuoria vielä. :) Ihan hyvää anoppi varmasti tarkoittaa ja kantaa huolta hyvinvoinnistanne, ei noista kannata pahastua!

Vierailija
7/13 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 17:47"]

Anoppi ei pidä sua aikuisena vaan keskenkasvuisena, joita täytyy neuvoa ja opastaa. Eipä silti, ihan hyviä elämänohjeitahan nuo ovat. :) En kyllä näe noissa mitään vihjailuja rahankäytöstä. Jos nyt jotain pitää rivien välistä lukemalla lukea, niin ennemminkin huolta siitä, osaatteko ostaa kaiken tarpeellisen (vaatettaa lapsen ja ostaa vappupallon). Taidatte olla aika nuoria vielä. :) Ihan hyvää anoppi varmasti tarkoittaa ja kantaa huolta hyvinvoinnistanne, ei noista kannata pahastua!

[/quote]

Minä olen 40v ja mies 37v.

Vierailija
8/13 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ammattivalittaja. No eihän teillä liikaa rahaa kuulosta olevan.

Vierailija
9/13 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 17:50"]

Ai ammattivalittaja. No eihän teillä liikaa rahaa kuulosta olevan.

[/quote]

Miten niin ei muka ole rahaa?

Vierailija
10/13 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletko sinä ylivarojen eläjä? Mulla on kolme veljeä ja äiti ei IKINÄ puutu heidän raha-asioihinsa. Ei edes selän takana... paitsi yhden nykyinen puoliso nostaa äidinkin karvat pystyyn. Elämäntapaloisija, hemmoteltu kakara (vaikka ikää pian 40) ja kaikki pitää saada kalleinta, kun joku muu vaan maksaa. Kerjää vanhemmiltaan edelleen rahaa, veli pihistää, jotta rouva saa toteutettua toiveitaan jne. Lakanat, verhot, matkat, kengät, kaikki oltava kalleinta, vaikkei varaa olisi. Kitkuttavat liian pienessä asunnossa, koska yhden palkalla ei kaikkea saa ja tuon vaimon vanhemmat on ylittänyt eläkeiän ja tekee edelleen töitä, jotta saavat rahoittaa laiskan tyttärensä leveää elämää.

Vierailija
11/13 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se mummon käytös viihteenä, tavallaan katsele sitä ulkopuolisena. Yritä provoisoida. Osan asioistanne voit jättää kertomattakin, esim ilmapallon oston.

Mullakin on anoppi, jonka luona analysoitaisiin mieluusti kaikki hankintamme. Olen oppinut pitämään suun supussa. No toisinaan kerron jonkun faktan (josta tiedän että hän "riemastuu", esim. ns. Epäterveellisen Ruuan nauttimiaen). Tästä seuraa neuvoa ja opastusta 15 min. Hupaisaa, toisaalta säälittävää.

Vierailija
12/13 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan anoppi pitänyt "esitelmää" pojalleen finanssiasioista? Vai ovatko finanssitietoiset pojat saaneet vaimoksi/avokeiksi tuhlaavaisia naisia?

Vierailija
13/13 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:35"]

Onkohan anoppi pitänyt "esitelmää" pojalleen finanssiasioista? Vai ovatko finanssitietoiset pojat saaneet vaimoksi/avokeiksi tuhlaavaisia naisia?

[/quote]

Mä en tuhlaile,olen erittäin säästeliäs ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi