mitääs jos miehenä istuisit baarissa ja nainen jo heti alkmeetreillä kysyisi että "haluitsit sä lähtee mun luakse" niin lähtisitkö?
Kommentit (57)
En lähde minkään sattumanvaraisen, vinkaavan haisulituheron matkaan.
M56
Vierailija kirjoitti:
0/5. Mitä ihmettä? Tällaista ei koskaan tapahdu.
Tsot, tsot. Sanoisin ei, koska todennäköisesti et ole ihastukseni. Hän luullakseni osaa kirjoittaa, ainakin alkeellisesti.
Kyllä tuota toisinaan on tapahtunut.
mies52v
Mä avaiisin slipoverini jaa sanoiisin että i love you beibe. Kato mä ooon mies jos ett vielä huomannut.
En lähtisi. Veikkaan että tällainen nainen etsisi vain miestä kostaakseen exälleen. Tai sitten jotain hätä laastaria. Tai naisessa on jotain todella pahasti pielessä ja on epätoivoinen.
Näin alkaa kaikki murha ja ryöstö tapaukset
Kokeilisin ensin sormella vituntiukkuuden ja lähtisin jos max. 2 sormee mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Mä avaiisin slipoverini jaa sanoiisin että i love you beibe. Kato mä ooon mies jos ett vielä huomannut.
Miiesten mies tai miesten nainen.
Vierailija kirjoitti:
En. Melkein kaikki kokemani naisten lähestymiset ovat olleet tuollaisia enkä ole koskaan lämmennyt.
Naisilla on kovat vaatimukset miehille, kuinka heidän tulee lähestyä naista. Sitten oma käytös on tällaista tökeröä tölväisyä.
On sattunut, tosin mentiin minun kämpilleni. Tulin töistä ja menin yhdelle oluelle baariin. En kerennyt kuin puoliksi juoda niin joku nätti pitkä ja hoikka nainen tuli istumaan vastapäätä, ja kysyi muutaman lauseen jälkeen, että haluanko panna häntä. No naitiin koko yö ja aamulla muija katosi. Ei mitään puhelinnumeroa antanut, etunimensä vain kertoi.
Kyllä hyvinkin. Parasta on lähteä alkumetreillä niin jaksaa paremmin. Tarvittaessa voidaan yhdessä tai erikseen vielä palata baariin. Jos on alkuilta, mitä sinne kämpille jäädä kokoyöksi makoilemaan. Pääsehän sinne takaisin jos molempia huvittaa.
On näitä tapahtunut joitakin kertoja, ilmeisesti se että juttelen mielellään mutta ilman vonkausta ja taka-ajatuksia on erikoisuudessaan viehättävää. Olen kieltäytynyt koska olen ollut varattu. Naiset eivät ole aina ottaneet torjuntaa kovin hyvin.
Paras oli kun juuri tilasin ensimmäisen tuopin ja istuin jakkaralle. Äitini ikäinen nainen tuli suoraan kysymään, että seisooks sulla. Joo. Onks sulla kortsuja. Joo. No sit mennään. Aamulla mentiin lähiöpubiin parille ja soitin kaverin hakemaan. Ei ryöstetty.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se on, sitä haaveillaan peiton alla ties mistä rohkeista naikkosista mutta annas kun sellainen tulisi oikeasti vastaan niin pakoon lähtis kontaten pöytien alta nämä sankarit.
Ne on pelottavia kun juoksee perässä sit huutaa et panettaa, sun pitää hommata lapsia,
Varmaaan ajattelisin ja kysyisiiin että ei kai kuolemani tuleee olemaaan hidas ja kivulias.
Lähtisin ja panisin että morkoonit soi.
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli naisena kokeilla tätä.
Ja jos vastaus olisikin että joo?
Mä tykkkkään itte vähän sellasista sielukkaammista naiisista ja niiitä ei vissiin oikein tollasista jytä musa baaareista varmaan oikein tahdo kohdata.