Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitääs jos miehenä istuisit baarissa ja nainen jo heti alkmeetreillä kysyisi että "haluitsit sä lähtee mun luakse" niin lähtisitkö?

Vierailija
23.11.2020 |

¨?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin, että kyseessä on iloluonteinen nainen.

Vierailija
22/57 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se käy, koska kaikkien miesten pitää tuntea olonsa siksi joka saalistaa. Jos nainen on liian helppo niin mies ei arvosta sellaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mult tuli kerran nuor nainen kysymään baarissa, että mistä täältä sais miestä. En uskonu että kaljavetoinen gubbe täyttäis vaatimukset, ja nopeasti hää siit lähtiki muita katteleen.

Vierailija
24/57 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti lähtisi.

Vierailija
25/57 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran juuri ennen pilkkua tuli tyylikäs muija kysyy, että ootko sinkku, haluuks panna ja jaksatko? Vastasin 3x kyllä ja sitte lähti. Melkoinen kesä oli sen mimmin kanssa

Vierailija
26/57 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ja sanoisin etten tunne sua. Tahtoisin tietää koulutuksen ja mitä teet. Missä asut jne. Tekisin treffit jos ok. Muuten ei mitään.

Vierailija
27/57 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin joskus kaksvitosena kolmen parikymppisen mimmin mukaan heidän kämpilleen naimaan. Ehdin olla yksin ehkä viitisen minuuttia yökerhossa. Elämäni ensimmäinen ja viimeinen neljän kimppa.

M34

Vierailija
28/57 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin jos pitäisin näkemästäni ja olisin naista vailla.

Vierailija
29/57 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lähtisin, jos olisin tilannut ja juomassa jotain bulkki-lagerbisseä.

Jos taas siemailisin jotain artesaani-olutta nautiskellen, niin kyllä nyt ainakin oluen joisin loppuun ja naikkosta sen ajan haastattelisin.

M43

Vierailija
30/57 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli naisena kokeilla tätä.

Kyllä sitä epäilisi kuten liftaria ansaksi.

Vierailija
31/57 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tuota on miettiä, koska sitä ei tule ikinä tapahtumaan. Jos tapahtuisi niin olisi varmasti, joku taka-ajatus mukana. Ryöstö yms.

Vierailija
32/57 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilisin heti, että nurkan takana minut ryöstetään, tai että päätyisin joiden saatanallisten rituaalien uhrilahjaksi siellä asunolla.

Tai mikä pahinta, saattaisin joutua harrastamaan seksiä!

En tosiaan lähtisi mukaan, haluan kuolla luonnollisesti vanhainkodissa paskaiset vaipat jalassani kuin mies.

Terveisin Naispelko27

Vierailija
33/57 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi

Eipä olisi mitenkään erityinen olo, luultavasti olisin pelkkä lihanpala johon hän tyydyttää tarpeensa

Vierailija
34/57 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostaisin syytteen ahdistelusta.

Vaatisin 20 000e henkisistä kärsimyksistä.

Vierailija
35/57 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein tuota parikymppisenä paljon, kun yritin jostain syystä päästä neitsyydestäni eroon kaikin keinoin. Eli aina kun oli alkoa alla, menin suoraan ehdottelemaan seksiä kaikille vähänkään miellyttävän näköisille miehille. 99,9 prosenttia kohteista oli pelkästään vaivaantuneita ja pakeni paikalta.

Tasan kerran, ruotsinlaivalla, onnistuin. Sinne se neitsyys sitten menikin, samoin lopetin ne suorat seksiehdottelut.

Tällä kokemuksella siis sanoisin, että ei toimi. Ja olin/olen kyllä ihan nätti ja hoikka nainen.

Vierailija
36/57 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin. Ei menisi rahaa enää yhtään enempää kaljaan ja saisin mitä olen tullut hakemaan. Saattaisin olla aikaisin kotonakin tain ainakin ilman seuraavan päivän krapulaa.

Toki kysyisin, että onhan tarkoitus mennä panemaan eikä esim. keskustelemaan.

Vierailija
37/57 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi yhtään asiallisen näköinen ja kokoinen nainen, lähtisin 100% varmuudella.

Ikinä ei vaan ole tapahtunut ja tuskin tulee tapahtumaan.

Vierailija
38/57 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen lähtenyt. Joskus on ollut niin vastenmielisen näköinen kysyjä etten ole vaivautunut, vaikka kyllähän normaalisti kaljoitellessa rimani on todella alhaalla. Tosi hyviä panoja ollut, kun ei ole tarrautunut liikaa ulkonäköön. Moni nautinnollinen pano olisi jäänyt kokematta selvin päin.

Vierailija
39/57 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin vastatarjouksen. Lähdetään mun kämpälle. Pano kelpaa aina, mutta mun luona.

Vierailija
40/57 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan lähtisi, joutuisi vielä panemaan sitä tyrkkyä...Kerran oli lähellä mutta onneksi selvisin puhumalla siitä, panemisesta...