Muistaako kukaan Bergerac-sarjaa?
Sitä oli lapsena kiva katsoa kun tiesi että se olisi mielenkiintoinen muttei mikään liian pelottava, tai pari kertaa tais olla. John Nettles oli semmonen tarpeeksi isähahmomainen muttei mikään liian setä; nahkarotsi oli yllä ja kallis auto alla. Muistaako kukaan?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Muistan juu. Berserakolla oli rikas ex-appiukko Charlie, jolla oli yleensä sikari suupielessä. Muistan myös miltä ex-vaimoille näytti, ja heillä tais olla tytärkin?
Mulla on se 1.kausi DVD:nä. Enempää en oo löytänyt.
Täytyykin laittaa pyörimään vaikka jo tänään. Jahka löydän sen.
Hyvä sarja. Lapsi olin kun tuli, joku 9-12v ehkä mutta sain katsoa muiden mukana.Eikö se tullut ihan 80-luvun alussa.
Tais tulla ja neloselta uusintana joskus90-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Sarjana ihan katsottava. Samoin Midsommerin murhatkin joissa John Nettles myös esiintyi. Hyvän näköinen mies.
Muistan hyvinkin. John Netless oli hoikka mies Bergeracina mutta oli kovin " ukottonut" Midsomerin murhissa.
Niinhän se yleensä useimpien kohdalla menee. Kiloja ja raameja tulee lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan Bergeracia.
Viha on voimakas tunne joka kannattaa säästää ex-vaimoille
Ai perserakki! Tokkiinsa muistan!
Olin tuolloin teini-ikäinen, siis alle 20v, ihan kiva ohjelma oli, mutta mietin jo tuolloin, miten ja miksi pienellä saarella on jatkuvasti murhia?
Ahdistavaa, olisin muuttanut pois noin murh*nhimoiselta paikalta.
Sitä oli lapsena kiva katsoa kun tiesi että se olisi mielenkiintoinen muttei mikään liian pelottava, tai pari kertaa tais olla.
Bergerac pelottava?
Vierailija kirjoitti:
Väärennösten ja oikean antiikin kanssa puuhasteli Lovejoy.
Jotenkin samannäköiset nahktakkiukot molemmissa. Voisi luulla saksalaisiksi melkein. Sieltäkö näiden sarjojen innoitus tuli?
Vähän negatiivinen asenne oli Bergeracilla aina. Se rikas appiukko oli kait ihan hauska tosin.
Ihme että noinkin pienellä saarella sattui ja tapahtui noin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Sitä oli lapsena kiva katsoa kun tiesi että se olisi mielenkiintoinen muttei mikään liian pelottava, tai pari kertaa tais olla.
Bergerac pelottava?
Oli se. Muistan jakson missä joku ukko tarjosi juotavaa ja kerto sitten että joko hän tai Bergerac on juonut myrkkyä ja nyt odotetaan oireita. Ukko tietty kuoli mutta jakson lopussa B näki näyn että se istui nojatuolussa tuijottamassa.
Sitten oli jakso missä jotkut äijät kamppailivat ranta-aallokossa yrittäen koota jotain metallitynnyreitä. Yksi niistä puhkesi ja ulos tuli jotain kaasua.
Vierailija kirjoitti:
Ihme että noinkin pienellä saarella sattui ja tapahtui noin paljon.
Jersey oli/on veroparatiisi. Kyllä semmosessa pimeän rahan keskuksessa voi hyvinkin tapahtua.
Muistan juu. Berserakolla oli rikas ex-appiukko Charlie, jolla oli yleensä sikari suupielessä. Muistan myös miltä ex-vaimoille näytti, ja heillä tais olla tytärkin?
Mulla on se 1.kausi DVD:nä. Enempää en oo löytänyt.
Täytyykin laittaa pyörimään vaikka jo tänään. Jahka löydän sen.
Hyvä sarja. Lapsi olin kun tuli, joku 9-12v ehkä mutta sain katsoa muiden mukana.
Eikö se tullut ihan 80-luvun alussa.