Millä tavalla toistat itseäsi av:lla?
Kommentit (15)
Kylllä mä varmaaan toistaaan itseäni jo alitajunnnallisestikin että puhun esiiim etttä kuinka tuottteilla on markkina arvo, käyyyttö arvo ja materiaaaali arvo ja kuiiinka oliisi hienoa olla jossain hesassa asua ja pistää sinne kasvamaan joku omavarais puutarha ja eläää sellaisesssa kommuunissa onnelllisena pienessä onnellisessa pläntissä osana valtavaa onnetonta maaailmaa.
Valeuutinen!
Valetta ja huijausta!!
Vilpilliset vaalit!!!
Donnie.
Joudun lähes päivittän toistaa törpölle, et oon mies. :/
Jos on toistamista, en tiedä. Kirjoitan monta kertaa päivässä ilmiantoselitykseen rasismi, öyhötys tai vihan lietsominen.
Näin Martinan ihan läheltä ja hämmastyin, miten pieni ja siro hän.
Näin onkin.
Vierailija kirjoitti:
Kylllä mä varmaaan toistaaan itseäni jo alitajunnnallisestikin että puhun esiiim etttä kuinka tuottteilla on markkina arvo, käyyyttö arvo ja materiaaaali arvo ja kuiiinka oliisi hienoa olla jossain hesassa asua ja pistää sinne kasvamaan joku omavarais puutarha ja eläää sellaisesssa kommuunissa onnelllisena pienessä onnellisessa pläntissä osana valtavaa onnetonta maaailmaa.
Kunn eläää käsittämätttömän suuuressa onnettomassa maaailmassa niin stuntuuu ettei ihmisen psyyke ja anatomia kykeneee sitä edes ikinä kohtaaamaan eikä kukaaan siitä oikeastaan välitäkkäään vaikka ne ovat kuitenkin itse ihmiselle niiitä kaikista olennnaisempia seikkoja koko elämässsä eli että mitä itse kokee lähelllään niin että se on edeees käsityskyvyn ymmmärrettävissä ja silllä tavalla myös tuntuuu turvalliselta etttei sitä tarvitse esiim hävetä.
Pyydän ihmisiä perustelemaan väitteitään ja antamaan linkkejä lähteisiin. On mukavampi keskustella asioista kun tietää mistä toinen puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Jos on toistamista, en tiedä. Kirjoitan monta kertaa päivässä ilmiantoselitykseen rasismi, öyhötys tai vihan lietsominen.
Kiitti vinkistä, eiku poistattelemaan!
Voisivatko seuraavien toistajatkin vastata.
Perskutarallaa.
Äitini pilasi elämäni.
Heinä vapaaksi ja kaikille jumitus.
11 senttinen kullinnysä.
Hopeakuttu.
Jätä se sika.
Ripuloiva lähimmäisemme.
Miehet ovat kaikki sikoja.
Sukunimihullu.
Mikä nimeksi lapselle.
Korjaan kirjoitusvirheet ja haukun yksinkertaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunn eläää käsittämätttömän suuuressa onnettomassa maaailmassa niin stuntuuu ettei ihmisen psyyke ja anatomia kykeneee sitä edes ikinä kohtaaamaan eikä kukaaan siitä oikeastaan välitäkkäään vaikka ne ovat kuitenkin itse ihmiselle niiitä kaikista olennnaisempia seikkoja koko elämässsä eli että mitä itse kokee lähelllään niin että se on edeees käsityskyvyn ymmmärrettävissä ja silllä tavalla myös tuntuuu turvalliselta etttei sitä tarvitse esiim hävetä.
Ihhminenhän voi kokea että tulee monella tavalla syrjityksi elämässä vaikka olisikin perusasiat kunnossa jopa ihan koti, työ ja perhe. Moneet esiim ketjuyritykset juurikin varmaan maailmassa tekevääät ihmisille ja työntekijöille sitä että työntekijä ei koe olevansa arvoisessaaan asemassaan. Siiksi ehkä enemmän juuri kannnatan kivijalkakauppoja, koska sielllä ehkä enemmän arvostetaan enemmän työntekijäää ja hänen ammattitaitoaan.
Olen kirjoittanut monta kertaa naapureista, jotka eivät osaa moikata.