Olisiko sulle ok jos naisgynekologisi olisi tietämättäsi lesbo?
Tiedän yhden tällaisen ja välillä käy mielessä että mitä jos asiakkaat tietäisivät, olisiko sillä väliä?
Kommentit (35)
Olisi kyllä ihanaa. Olen aina kosteana gynellä.
Käydäänhän sitä miesgyneilläkin. Mitä väliä?
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä miesgynekologejakin.
ajatella että jotkut niistä on heteroita
No hänellä varmaan on sitten paljon kokemusta vaginoiden tutkailusta. Jos hoitaisi hommansa ilman että antais aihetta kyseenalaistaa motiiveja, niin en näe mitään ongelmaa. Ja totta kai tietämättä lesbo, siitä erikseen kertominen vasta outoa oliskin.
Voisi epäilyttää käydä naisgynellä, joka olisi tietämättäni neitsyt.
Ei työssä ajattele seksuaalisesti eteen tulevia genitaaleja sukupuolista tai suuntautumisista riippumatta.
Tietysti olisi ok. Ei ole käynyt mielessäkään miettiä gynen seksuaalista suuntautumista.
Miksi minun pitäisi antaa ajatustakaan lääkärini seksuaaliselle suuntautumiselle? Kiinnostaa lähinnä, miten hyvin hoitaa työnsä.
Toivoisin että hän maistaisi klitoristani.
Mitä sitten? En tiedä vaikka olisikin, en ole kysynyt. Ei saisi minusta rakastajaa.
Itse en henkilökohtaisista syistä pysty käydä miesgynellä. Lesbous taas ei kiinnosta tippaakaan. Kunhan on nainen.
Kyllä mää kysyn suuhygienistiltäkin ensimmäiseksi sukupuolisen suuntautumisen. Ja vaadin todisteeksi valokuvia puolisostaan.
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä miesgynekologejakin.
Eivät liene lesboja kuitenkaan?
Vain ihminen, joka ei ole koskaan käynyt gynekologilla, voisi kysyä tuollaista tosissaan. Viimeksi gynekologi työnsi myoomaiseen kohtuuni ohuen letkun imeäkseen sieltä solunäytteen syövän varalta. Oli sitten suuntautuminen mikä vain, niin tuskinpa on epäeroottisempaa tilannetta edes olemassa. Minulle on ainakin ihan sama, mikä on lääkärin sukupuoli tai suuntautuminen.
Entä onko väliä sillä jos naisgynekologisi olisi tietämättään lesbo?
Ei sillä ole väliä. Gynekologi on gynekologi, mitä ajattelit että tapahtuu?