Lenkkari hankaa kantapään, mitä tehdä
Nahkainen kantaosa, ei kangasta. Hankaa rakolle. Mikä avuksi
.
Kommentit (12)
Onko sulla uudet lenkkarit? Minä olen laittanut uusien kenkien ostamisen jälkeen jalkoihin mahdolliseen hankauskohtaan laastarin muutaman päivän ajaksi. Laastari auttanee sinuakin.
Mäkeen vaan ja kun ostat uudet, valitse tarkemmin.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 16:50"]
Minä olen laittanut uusien kenkien ostamisen jälkeen jalkoihin mahdolliseen hankauskohtaan laastarin muutaman päivän ajaksi.[/quote]
Minulla ei riitä muutama päivä, vaan voi kestää jopa pari viikkoa ennen kuin jalka tottuu, mutta tottuu lopulta kunhan vaan jaksaa olla kärsivällinen. Ja hyvät sukat pitää olla.
Onko sulla uudet lenkkarit? Minä olen laittanut uusien kenkien ostamisen jälkeen jalkoihin mahdolliseen hankauskohtaan laastarin muutaman päivän ajaksi. Laastari auttanee sinuakin.
[/quote]
jep, uudetpa hyvinkin. Ostin nimenomaan sellaiset, joissa ei ole kangasta kannan takana. Nahkakenkä ei yleensä ole hangannut, mutta tämäpä hankaa. Kokeilen laastaria. Todella inhottava, muuten hyvät. Ap
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 16:54"]
Minä olen laittanut uusien kenkien ostamisen jälkeen jalkoihin mahdolliseen hankauskohtaan laastarin muutaman päivän ajaksi.[/quote]
Minulla ei riitä muutama päivä, vaan voi kestää jopa pari viikkoa ennen kuin jalka tottuu, mutta tottuu lopulta kunhan vaan jaksaa olla kärsivällinen. Ja hyvät sukat pitää olla.
[/quote]
millainen sukka on ok? Mulla tavallinen puuvillasukka.
Kerron teille kultaisen kenkien sisäänajosäännön, joka ei maksa paljoa: laittakaa joko jalkoihin tai sukkiin talkkia ennen kun laitatte uudet kengät jalkaan. Siten vältytte hiertymiltä. Mukavuutta arvostava käyttää muutenkin talkkia jalkoihinsa.
Vanha maratoonareiden kikka, parempi kuin laastari: ilmastointiteippi kantapäähän. Toimii! (en uskonut itse ennen kuin kokeilin, mutta pakko oli uskoa)
Laastari lähtee helposti irti ja ilmastointiteippi ei hengitä, joustaa ja on kivulias poistaa. Ostakaa urheiluteippiä ja laittakaa pari kerrosta sitä, sehän on tarkoitettu hiertymien ehkäisyyn.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 19:59"]Laastari lähtee helposti irti ja ilmastointiteippi ei hengitä, joustaa ja on kivulias poistaa. Ostakaa urheiluteippiä ja laittakaa pari kerrosta sitä, sehän on tarkoitettu hiertymien ehkäisyyn.
[/quote]
urheiluteippi pysyy mulla ainakin huonommin eikä ilmastointiteippi oikeasti ole kivulasta irrottaa. Yllätyin itsekin kun testasin.
Laastari