Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tärkeää on uusia jäykkäkouristusrokote?

Vierailija
28.03.2014 |

Pitääkö heti uusia, kun mennyt vanhaksi, vai vaikka useamman kuukauden päästä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin..oon päättänyt ottaa sitten joskus. Sen saa kyllä sitten jos loukkaantuu yms.

Vierailija
2/10 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni useampi vuosi uusimiseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uusimiseen menee pitkä aika, niin sillon käsi saattaa olla vähän kipeempi rokotuksen jälkeen, kun jos ottais heti kun on mennyt vanhaksi. Näin oon kuullut..

Vierailija
4/10 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten se rokotusväli nyt tuohon käden kipeytymiseen vaikuttaa muka?? Väli on kuitenkin sen 10v, niin ei kait se käsi kipeenny yhtään sen enempää, kun otat rokotteen 10v, 10v2kk tai 10v 5kk kuluttua edellisestä rokotteesta.

Luulisin ennemmin kuitenkin kipeytyvän osaamattoman rokottajan toimesta ;)

Vierailija
5/10 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama se on, vaikka menee pari kk yli 10v. Jos sulle tulee enivei likainen haava 5 vuoden kohdalla, se pistetään silti päivystyksessä. 

Vierailija
6/10 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden tarpeettomien rokotusten kanssa on vähän sama kuin silloin 80-luvulla kun syötettiin poliosokeripaloja. Niillä pyritään vain pitämään lampaat lauhkeina. Eli ei kannata ottaa mitään rokotteita eikä juoda vesijohtovettä koska niitä käytetään mielenhallintaan.

Vierailija
7/10 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 16:15"]Noiden tarpeettomien rokotusten kanssa on vähän sama kuin silloin 80-luvulla kun syötettiin poliosokeripaloja. Niillä pyritään vain pitämään lampaat lauhkeina. Eli ei kannata ottaa mitään rokotteita eikä juoda vesijohtovettä koska niitä käytetään mielenhallintaan.

[/quote]

Ja foliohatut kannattaa askarrella jo vauvoille

Vierailija
8/10 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi on antaa olla rokotteen voimassa. Et voi koskaan tietää milloin astut ruosteisen naulaan tmv.

Vierailija
9/10 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saa jäykkäkouristusrokotuksen? Soitanko siis vain terveyskeskukseen ja varaan ajan??

Vierailija
10/10 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeksi saanut vuonna -97, jos astun ruosteiseen naulaan käyn ottamassa muutoin en. Olen valtavan allerginen ja huomasin aikoinaa että jokaisen rokotteen jälkeen allergiat ja astma paheni. Matkustelin silloin paljon ja jouduin ottamaan paljon niitä harvinaisempiakin rokotteita tyyliin keltakuume.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi