Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pelkäsit kun olit pieni?

Vierailija
28.03.2014 |

Minä pelkäsin lentokoneiden, ambulanssien, palo- ja poliisiautojen hälytysääniä.

Muistan, että olin jo aika vanhana hiekkalaatikolla, varmaan 7-8v - ja yläpuolella lensi helikopteri. Minä juoksin pakoon korviani pidellen.
Taisin itkeä myös.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoja koiria, joita joku juoksutti vapaana takametsässä. Inhoan koiria yhä edelleen.

Vierailija
42/59 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoja koiria, joita joku juoksutti vapaana takametsässä. Inhoan koiria yhä edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapihalla asuvaa kamelia O_o

Meillä oli takapihalla pensas ja yöllä, kun kaihdin oli vedetty ikkunan eteen, näkyi vain sen varjo ja se näytti minusta kamelilta. Pelkäsin ihan törkeästi. Mun omaan huoneeseen tää kameli ei näkynyt, mut äitin ja iskän huoneeseen näkyi ja silti halusin aina sinne niiden huoneeseen nukkumaan. Ja sitten tuijotin kauhussani sitä kamelia ennen kuin nukahdin.

Vierailija
44/59 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enen kouluikää pelkäsin koiria. Ala-asteikäisenä pelkäskin kaapeihin piiloutuneita murhaajia jotka vain odottavat että koska olen yksin kotona päästäkseen tappamaan minut.

Vierailija
45/59 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelännyt mitään. Onnellinen ja turvallinen lapsuus oli minulla.

Vierailija
46/59 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimeää olen pelännyt lapsesta saakka, jostain syystä se että ei näe ympärilleen ahdistaa suunnattomasti, pelko on edelleen yhtä voimakas vaikka olen jo aikuinen.

toinen on ampiaiset, olen todella allerginen ja keran pienenä on yksi pistos tullut käteen ja sairaalareissu. pelkään edelleen valtavasti ja kun tiedän mitä siitä seuraa.

Vierailija
47/59 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoa vessanpönttöä, jonne pelkäsin tipahtavani

Vierailija
48/59 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko olemassaoloani. Olin tosi pieni, kun kysyin äidiltä, että mitä me ihmiset oikeen ollaan. Ja avaruuden äärettömyys on tuntunut pelottavalta pienestä pitäen. Ahdistun vieläkin ajoittain näistä eksistentiaalisista pohdinnoista.

Myös sota ja kasvihuoneilmiö pelottivat lapsena.

Vierailija
49/59 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiäni, koska sai kamalia raivokohtauksia.

Vierailija
50/59 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpää, kuolemaa, yöllä tulevia murtovarkaita, Venäjän ilmapommituksia, että isä sekoaa ja murhaa koko perheen.

Vierailija
51/59 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että käärme tulee ja pistää yöllä, jos roikottaa kättä tai jalkaa sängyn reunalta. Tai ristilukki tulee seinää pitkin ja pistää.

Vierailija
52/59 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalaista isääni

Vierailija
53/59 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumiauroja, ukkosta, Soittorasia-sarjaa.

Vierailija
54/59 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isää (alkoholisti) ja kaikkia aikuisia, koska jos tein jotain väärin, aikuiset huusivat. Olin todella arka lapsi. Esikoiseni on samanlainen ja nyt vasta ymmärrän täysin, mitä jouduin kestämään. Omia lapsia suojelen ehkä liikaakin...

Vierailija
55/59 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiria, humalaisia, Neuvostoliiton hyökkäystä, mustalasia, pölyimurin ääntä.

Keskenkasvuiset enot pelottelivat, että jos on tuhma, tulee Karjaportin auto ja vie. Naapurissa oli kauppa ja Karjaportin auto kävi viikottain tuomassa makkaroita ja lihaa. Leikkikaverini kaupan Hannu ja minä saimme jalat allemme, kun näimme auton. Entä jos se veisikin meidät makkaratehtaalle.

Toinen pelottelu tottelemattomille oli, että meille liimataan postimerkki peppuun ja lähetetään saippuatehtaalle. Jollain tasolla toki ymmärsimme, ettei meitä vietäisi makkaratehtaalle eikä lähetettäisi saippuatehtaalle, mutta kyllä vähän piti kuitenkin pelätä, entä jos ...

Vierailija
56/59 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin makuulla korvassa kuuluvaa sydämen sykkeen ääntä. Pelkäsin, että sietlä marssii pienikokoinen armeija ulos :O Painoin pääni lujemmin tyynyä vasten, ettei näin kävisi. 

Vierailija
57/59 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ydinsotaa ja ruumiistani poistumista (olin lukenut Nykypostia).

Vierailija
58/59 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelle hermannin kepakkoa

Vierailija
59/59 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelle hermannin kepakkoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme