Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä ihailen Huutokauppakeisarin Heliä vähän omituisesta syystä:

Vierailija
28.03.2014 |

Sillä on pokkaa olla ilman meikkiä televisiossa! Siis oikeasti. Mä en kehtaa mennä edes lähikauppaan laittamatta edes jonkun verran meikkiä naamaan. Oon niin kateellinen ihmisille, joilla itsetunto antaa periksi kulkea ilman meikkiä ja tämä Heli esiintyy jopa televisiossa meikittä.

Mulla kuuluu aina aamutoimiin meikkaaminen ja siihen tuhraantuu aika kauan aikaa. Vitsi, kun voisi vaan nukkua pitempään ja jättää sen meikkaamisen kokonaan pois. Tai jos riittäisi vaan sellainen "vähän ripsaria, puuteria ja huulikiiltoa" -meikki.

Heli näyttää niin nätiltä ilman meikkiä ja on jotenkin niin oma itsensä. Katselen nykyään viimeisen päälle tällättyjä ihmisiä vähän sillä silmällä, että onko meillä niin huono itsetunto ettei voida olla ihan luonnollisesti omia itsejämme vaan pitää aina olla olevinaan jotain muuta. Peitellään huonoja piirteitä ja korostetaan jotain muuta. Luonnollinen meikki on ok, mutta sellainen ylenpalttinen meikkaaminen on alkanut näyttää musta naurettavalta. Toivoisin voivani lopettaa sellaisen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se Heli on oikeesti jollain tapaa kaunis, ihan omana itsenään.

Vierailija
2/3 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen kanssa katsonut, että se on jotenkin erityisen kaunis vaikka ei meikkiä olekaan tai hiustenjatkeita. Kai siinä on jotain sisältä tulevaa kauneutta myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 09:41"]

Minusta se Heli on oikeesti jollain tapaa kaunis, ihan omana itsenään.

[/quote]

Niin se onkin! Musta tuntuu että mä näytän ihan harmaavarpuselta ilman meikkiä, meikattuna oon ihan kaunis.

Nyt oon vaan tajunnut että itseasiassa meikittömät (tai lähes meikittömät) kasvot on oikeasti kauniimmat ja että ylenpalttinen meikkaaminen on aika naurettavaa.

Oon pohtinut, että alkaisko sitä ajan kanssa näyttää ihmiseltä ilman meikkiä, jos antaisi ihon levätä ja olla pitemmän aikaa ilman meikkiä. Palaisiko ihoon se sama kuulaus mitä oli joskus nuorempana.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi