Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään, että mies jättä mut niinkuin jätti edellisen vaimonsa mun takia :(

Vierailija
23.11.2020 |

Ihan irrationaalinen pelko, mut totuus on etten ole enää yhtä “hehkeä” kuin silloin 12 vuotta sitten kun tavattiin. Ikävuodet 36-48 on naiselle ne pahimmat. Mulla tullut rintojen ja pyllyn rupsahtamisen lisäksi ihan oikeitakin vaivoja, jotka vaikuttaa mun habitukseen ja mielialaan. Vaihdevuodet on ollut vaikeat. Kaikki nää yhdessä aiheuttaneet mm ihon rumentumista ja hiusten ohentumista. Lisäksi vielä kaikki alapään kuivuudet ym. Syystä en ole ollut oma iloinen ja pirteä itseni. Lisäksi ollaan koko korona-aika oltu vapaa-ajan asunnolla evakossa suurin aika kahestaan ja mies on varmaan ihan kyllästynyt mun naamaan ja ääneen. En osannut olkenkaan varautua vanhuuteen, ja luulin et oon nuori ja kaunis ikuisesti.
T. Trophy Wife 48

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä sun muu auta kuin ootella koska se jättää. Vai mitä sä halusit kuulla?

No neuvoja miten pitää mies uli nelikymppisenä ja tsemppiä, ymmärrystä? Ap

No pistä se vaikka kettingillä ovenripaan kiinni. Ja isot tsemppihalit. Ymmärrys nyt ei oikein riitä mutta mä yritän tajuta sua.

No kiitos

Vierailija
22/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet tehnyt lapsen ja jättänyt avioehdon allekirjoittamatta? Jos olet nämä tehnyt, niin tuskin ukko lähtee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap alkaa kuulostaa kyllä todelliselta kullannupulta. 

Vierailija
24/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mieskö sitten ei ole tuona aikana vanhentunut? 

Ei se miehillä vaikuta niinkuin naisilla. Niillä on ihan eri kriteerit, vanhemmilla miehillä on kaikkia juttuja mitä nuorilla elämänsä ja uransa alussa ei vielä ole (eikä boi tietää, tuleeko olemaankaan, ei kaikki menesty) Ap

Vierailija
25/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai olet tehnyt lapsen ja jättänyt avioehdon allekirjoittamatta? Jos olet nämä tehnyt, niin tuskin ukko lähtee.

Lapsi on :) samoin avioehto :(

Ap

Vierailija
26/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole häävi mies Ap:lla.

Vierailija
27/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä sun muu auta kuin ootella koska se jättää. Vai mitä sä halusit kuulla?

No neuvoja miten pitää mies uli nelikymppisenä ja tsemppiä, ymmärrystä? Ap

Mies_uli on tarpeen miksi ihmeessä? ;'''D Älä otta ollenka toisen oma niin ei tarvi jättä.

Vierailija
28/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit miettinyt tuota kun suhteeseen ryhdyit miehen kanssa joka hoitaa asiat noin.

Sitä saa mitä tilaa. Sinä tiesit ja otit riskin. Elä sen kanssa.

Vierailija
29/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tai uliulinsa eivät ole kumpikaan pokaalimateriaalia ikinä olleetkaan, eivät yhdessä eivätkä erikseen.

Vierailija
30/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavamies vaihtoi aikoinaan kuuskymppisenä vaimonsa puolet itseään nuorempaan typykkään. Nyt vähän yli kymmenen vuoden yhteiselon jälkeen nelikymppinen typykkä-avovaimo on omaishoitaja yli 70 vuotiaalle miehelleen, jolla dementia ja parkinsonin tauti, kuitenkin hyväkuntoinen mies ja voi elää vielä parikymmentä vuotta autettavana. Avovaimo valittaa surkeana kohtaloaan: Ei se näin pitänyt mennä.

Vierailija
31/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miehet . Siellä täällä ja tuolla lapsia joka puolella . Paras olisi vaan yhden kanssa .

Vierailija
32/32 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siemennä pakene, siemennä pakene, mättähältä mättähälle, siemennä pakene, aina kun mahd. petä petä petä, haali yhä isompi haaremi, siemennä pakene, nuorempaa karjaa harjaa ja vanhempaa herjaa + jätä.

Miehen muistilista hänelle ja melalleen eli heille.