Pelkään, että mies jättä mut niinkuin jätti edellisen vaimonsa mun takia :(
Ihan irrationaalinen pelko, mut totuus on etten ole enää yhtä “hehkeä” kuin silloin 12 vuotta sitten kun tavattiin. Ikävuodet 36-48 on naiselle ne pahimmat. Mulla tullut rintojen ja pyllyn rupsahtamisen lisäksi ihan oikeitakin vaivoja, jotka vaikuttaa mun habitukseen ja mielialaan. Vaihdevuodet on ollut vaikeat. Kaikki nää yhdessä aiheuttaneet mm ihon rumentumista ja hiusten ohentumista. Lisäksi vielä kaikki alapään kuivuudet ym. Syystä en ole ollut oma iloinen ja pirteä itseni. Lisäksi ollaan koko korona-aika oltu vapaa-ajan asunnolla evakossa suurin aika kahestaan ja mies on varmaan ihan kyllästynyt mun naamaan ja ääneen. En osannut olkenkaan varautua vanhuuteen, ja luulin et oon nuori ja kaunis ikuisesti.
T. Trophy Wife 48
Kommentit (32)
Kai olet tehnyt lapsen ja jättänyt avioehdon allekirjoittamatta? Jos olet nämä tehnyt, niin tuskin ukko lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Ja mieskö sitten ei ole tuona aikana vanhentunut?
Ei se miehillä vaikuta niinkuin naisilla. Niillä on ihan eri kriteerit, vanhemmilla miehillä on kaikkia juttuja mitä nuorilla elämänsä ja uransa alussa ei vielä ole (eikä boi tietää, tuleeko olemaankaan, ei kaikki menesty) Ap
Vierailija kirjoitti:
Kai olet tehnyt lapsen ja jättänyt avioehdon allekirjoittamatta? Jos olet nämä tehnyt, niin tuskin ukko lähtee.
Lapsi on :) samoin avioehto :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä sun muu auta kuin ootella koska se jättää. Vai mitä sä halusit kuulla?
No neuvoja miten pitää mies uli nelikymppisenä ja tsemppiä, ymmärrystä? Ap
Mies_uli on tarpeen miksi ihmeessä? ;'''D Älä otta ollenka toisen oma niin ei tarvi jättä.
Olisit miettinyt tuota kun suhteeseen ryhdyit miehen kanssa joka hoitaa asiat noin.
Sitä saa mitä tilaa. Sinä tiesit ja otit riskin. Elä sen kanssa.
Ap tai uliulinsa eivät ole kumpikaan pokaalimateriaalia ikinä olleetkaan, eivät yhdessä eivätkä erikseen.
Tuttavamies vaihtoi aikoinaan kuuskymppisenä vaimonsa puolet itseään nuorempaan typykkään. Nyt vähän yli kymmenen vuoden yhteiselon jälkeen nelikymppinen typykkä-avovaimo on omaishoitaja yli 70 vuotiaalle miehelleen, jolla dementia ja parkinsonin tauti, kuitenkin hyväkuntoinen mies ja voi elää vielä parikymmentä vuotta autettavana. Avovaimo valittaa surkeana kohtaloaan: Ei se näin pitänyt mennä.
Voi miehet . Siellä täällä ja tuolla lapsia joka puolella . Paras olisi vaan yhden kanssa .
Siemennä pakene, siemennä pakene, mättähältä mättähälle, siemennä pakene, aina kun mahd. petä petä petä, haali yhä isompi haaremi, siemennä pakene, nuorempaa karjaa harjaa ja vanhempaa herjaa + jätä.
Miehen muistilista hänelle ja melalleen eli heille.
No kiitos