Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin orgasmisi?

Vierailija
23.11.2020 |

Kertokaa.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran parturin tuolilla.

Siis kuinka?

Vierailija
22/51 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on melko montakin kokemusta, mutta ne on tavallaan "sovittuja". Aina välillä miehen kanssa vähän leikitellään ja laitan kauko-ohjattavan vibran sisääni kun lähdemme kävelylle, kauppaan ja vaikkapa illalliselle. Miehenihän tietysti yrittää saada minulle orgasmin pahimpaan tilanteeseen hallinnoimalla säädintä ja kerran onnistui ravintolassa, kun olin tilaamassa itselleni juomaa tarjoilijalta. Olin juuri valitsemassa viiniä kun se yllätti. Lause jäi kesken ja tuli tietty väristus, huokaus, sekä poskille puna. Sönkötin tarjoilijalle että vatsa kramppaa ja että hän saa valita viinin.

Leluna on Lelo Lyla 2. Se on ainoa jonka tiedän olevan niin hiljainen että sitä voi käyttää vastaavissa tilanteissa. On tullut uusi Lelo Ida, mikä kiinnostaisi, mutta onko se yhtä äänetön. On siis muutama muukin "nolo" tapahtuma, mutta antaapa jonkun muun kertoa omansa ensin.

Miksi alapeukut?

Mainos. 

Ai täällä ei saa mainita lelujen merkkejä? Kyllä Satisfyeristä on ollut useita ketjuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle kävi kylpylässä sellaisen hierovan vesisuihkujutun kanssa. Sesoin siinä ja annoin koan vesisuikun hieroa pohjasta päin jalkapohjiani, tuntui aivan mielettömän hyvältä ja jotenkin kiihotuin siinä. Sitten  se vedenpaine muutti suuntaa, eli pohjasta tullut vesi vaihtui siihen lantion korkeudella olevista suuttimista tulevaksi. Seisoin kasvot siihen reunaan päin ja  vesi osui kivasti klirtorikselle. Laukesin miltei samantien kun se alkoi ja tahaton voihkaisukin karkakasi huulilta. Vieressä oli iäkkäämpi herra joka taisi homman tajuta....hymyili vaan. :)

Vierailija
24/51 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukesin ex-vaimoni perseelle/selälle kun nukuttiin lusikassa. Mitä lie unta mahdoin nähdä.

Vierailija
25/51 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä juhlimisen jälkeen nukuimme mieheni kaverin kanssa lähekkäin veneessämme. en tiedä miksi, mutta halut vei vallan ja sormeilin siinä hetken itsekseni. Hän taisi havahtua siihen ja hapuili kädellään herkkiä kohtiani - laukesin varmaan sekunneissa niistä vieraista sormista ja hävetti sen jälkeen. Tyydytin kuitenkin hänet siinä selkäni takaa kädellä ja jatkoimme nukkumista kuin ei mitään olisi tapahtunut.

Vierailija
26/51 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunan lauteilla. Olin yhdessä vaimoni ja hänen hyvän ystävänsä kanssa löylyissä, kiihtotuin niistä paljaaksi aelluista pipareista....vaimo otti kalun käteensä molempien vähän naureskellessa tilanteelle ja laukesin lähes välittömästi.... Sperma roiskui sinne tänne ja nolona niitä pyyhin naisten kikatellessa :)

M50

Vierailija
27/51 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle kävi kylpylässä sellaisen hierovan vesisuihkujutun kanssa. Sesoin siinä ja annoin koan vesisuikun hieroa pohjasta päin jalkapohjiani, tuntui aivan mielettömän hyvältä ja jotenkin kiihotuin siinä. Sitten  se vedenpaine muutti suuntaa, eli pohjasta tullut vesi vaihtui siihen lantion korkeudella olevista suuttimista tulevaksi. Seisoin kasvot siihen reunaan päin ja  vesi osui kivasti klirtorikselle. Laukesin miltei samantien kun se alkoi ja tahaton voihkaisukin karkakasi huulilta. Vieressä oli iäkkäämpi herra joka taisi homman tajuta....hymyili vaan. :)

Mullekin kävi kylpylän porealtaassa melkein noin. Istuin yksinsiinä suihkujutun päällä ja nautin sarjaorgasmeista silmät kiinni, kunnes alataaseen tuli huomaamattani pariskunta, joka varmasti ilmeistäni huomasi mitä tapahtui. Hymyilivät molemmat ja katselivat hetken. Voipuneena ja nolona läksin saunaan.

Vierailija
28/51 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran veli halusi panna ja se pani kauan.Sain todella monta orgasmia,mutta sitten veljen kaveri tuli huoneeseen.Kaverikin halusi panna ja se tuntui epämukavalta.Kaveri ihmetteli miksen saanut jo orkkua

Vierailija
29/51 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullekin kävi kylpylän porealtaassa melkein noin. Istuin yksinsiinä suihkujutun päällä ja nautin sarjaorgasmeista silmät kiinni, kunnes alataaseen tuli huomaamattani pariskunta, joka varmasti ilmeistäni huomasi mitä tapahtui. Hymyilivät molemmat ja katselivat hetken. Voipuneena ja nolona läksin saunaan.

Vierailija
30/51 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelin äitiäni hoitaneen lääkärin kanssa sairaalassa, kun jostain käsittämättömästä syystä ejakuloin. Ihan tuosta noin vaan. Oli kyllä komea lääkäri, jolla ihana puheääni, mutta silti. Eihän sitä ejakulointinestettä paljoa tule, eli farkut ei kastu läpi, ulkopuolelle näkyvää länttiä ei tule, mutta se tuoksu. Toivon todella, että ei huomannut tämä lääkäri sitä tuoksua. 

Vierailija
31/51 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden muijan kanssa härskiä keskustelua pitkin kevättä. Oikein mainostin itse miten hyvä ja kestävä olen sängyssä.. No tottakai puheet piti lunastaa melkein 2 viikon työputken jälkeen. Jolloin ei ollut seksiä ei masturbointia. 

Kiva kun toteutus oli sitten luokkaa suihin 10sec ja sisällä 20sec, örähdys ja nukkumaan.

Vierailija
32/51 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden muijan kanssa härskiä keskustelua pitkin kevättä. Oikein mainostin itse miten hyvä ja kestävä olen sängyssä.. No tottakai puheet piti lunastaa melkein 2 viikon työputken jälkeen. Jolloin ei ollut seksiä ei masturbointia. 

Kiva kun toteutus oli sitten luokkaa suihin 10sec ja sisällä 20sec, örähdys ja nukkumaan.

Samanlainen setti. Kovia puheita viikkotolkulla. Panetus luokkaa maximi. Sit päästään asiaan ja daami saa suuhunsa  lastin täysin varoittamatta. Alle minuutissa.

Vierailija
33/51 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun kusin miehen naamalle lauetessa. Ei ollu squirttia.

Vierailija
34/51 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloin orkku oli, kun olin niin kiihoittunut, kun naisella oli ihana outie pimppi, että "meni reisille" ennen penetratiota tai muuta fyysistä kosketusta minuun 

Vierailija
35/51 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijassa ole terveydenhoitajan tarkastus ja kivesten tutkimus, niin sain siemensyöksyn kesken tutkimuksen terveydenhoitajan paidalle. Nolotti niin paljon että en pystynyt liikkumaan hetkeen enkä poistumaan koko huoneesta, mutta ennen pitkää onnistui kun terveydenhoitaja rauhoitteli ja pyyhki paperilla paitaansa.

Vierailija
36/51 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloimmat ovat kaksi työntöä.niitä kyllä on useita

Vierailija
37/51 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 32. 

Fyssarilla. Olin onnettomuudessa jossa lantion alueelle tuli vahinkoa. Vaikutti mm orgasmin saantiin. Olin käynyt samalla vanhalla fyssarilla jo 20* kunnes kerran menin paikalle ja siellä olikin nuori mies.  Lantion liikkuvuutta avustettiin liikuttamalla jalkoja rentona. Fyssari siis työnteli niitä eri asennoissa. 

Kaikki oli hyvin kunnes jouduin mahalleen pöydän reunalle ja fyssari alkoi tehdä sammakko liikettä. Klitoris alkoi hinkkaantua pöytään. Samalla piti jännittää vatsalihaksia. Orgasmi tuli muutamalla liikkeellä.  En tiedä tuliko voihkaisu samalla. Posket veti ihan punaiseksi ja fyssari kysyi sattuuko..

Hävetti todella paljon.

Vierailija
38/51 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommonrn mies oli ärsyttävä. Puhui seksistä ja pukkutuhmaa vitsiä vihjailuja koko ajan, mutta kun ja kun hollilla, niin aivan mitätöntä. Tuli reisille(ni) koskematta. Tätä vuosia. 

2 mins

Vierailija
39/51 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloimmat ovat kaksi työntöä.niitä kyllä on useita

Vierailija
40/51 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloin orkku oli, kun olin niin kiihoittunut, kun naisella oli ihana outie pimppi, että "meni reisille" ennen penetratiota tai muuta fyysistä kosketusta minuun 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi