Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin orgasmisi?

Vierailija
23.11.2020 |

Kertokaa.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole sellaisia. Tulen aina mieheni kanssa, koska hän järjestää seksiimme tarpeeksi aikaa. Tulen parhaiten yhdynnässä, jossa samalla kosken itseäni. Mies suutelee minua ja koskettaa ehkä vartaloani. Ahh. Nolointa jos pitäisi hakea niin olisi se loppuhuipennus kun tulee. Huudan ja silmäni pyörivät ja säpsähtelen. Hehe. Mutta siistiä sekin.

Vierailija
2/51 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on nolo orgasmi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa orgasmia ei ole ollutkaan, mutta yllättävin on ollut orgasmi kesken pitkän juoksulenkin. En tiedä, mitkä tähdet olivat kohdillaan, mutta näin on tapahtunut vain kerran, vaikka olen harrastanut juoksua parikymmentä vuotta. En edes ajatellut mitään seksuaalistsa.

Vierailija
4/51 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kerran salilla vatsoja tehdessä orgasmin. Jep. Naiset voittte saada vatsalihastreenistäkin orkun! Suosittelen ;)

Vierailija
5/51 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran parturin tuolilla.

Vierailija
6/51 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran silloinen rakastaja puuhaili alapäässäni ja hipaisi nenällään klitorista. Sain orkun ja samalla ejakuloin. Jokseenkin kiusallista, joskin mies siitä vain tuntui innostuvan.

Vierailija
7/51 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana tulin jo vartin jyystön jälkeen ennen daamia. Onneksi se jäi ainutkertaiseksi ja nykyään pannaan paikat vereslihalle aina tarpeen tullen.

Vierailija
8/51 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vuosi sitten vaimo sai salilla jalkaprässissä orgasmin. Pöksyt oli jotenkin piukeana juuri oikeasta kohdasta ja orgasmi oli tullut aikalailla varoittamatta mutta kuulemma rajusti. Siellä oli ainoastaan joku ikivanha ukko ollut jumppaamassa ja vaimolta oli päässyt kuulemma ihan kunnon ääntelytkin. Tää ukko oli katsellut ja tuumannut, että tarviiko sitä aina noin kauheasti rehkiä? Eikös tämän kuuluisi olla nautinnollista😂

Vierailija
9/51 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne feikatut.

Vierailija
10/51 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on melko montakin kokemusta, mutta ne on tavallaan "sovittuja". Aina välillä miehen kanssa vähän leikitellään ja laitan kauko-ohjattavan vibran sisääni kun lähdemme kävelylle, kauppaan ja vaikkapa illalliselle. Miehenihän tietysti yrittää saada minulle orgasmin pahimpaan tilanteeseen hallinnoimalla säädintä ja kerran onnistui ravintolassa, kun olin tilaamassa itselleni juomaa tarjoilijalta. Olin juuri valitsemassa viiniä kun se yllätti. Lause jäi kesken ja tuli tietty väristus, huokaus, sekä poskille puna. Sönkötin tarjoilijalle että vatsa kramppaa ja että hän saa valita viinin.

Leluna on Lelo Lyla 2. Se on ainoa jonka tiedän olevan niin hiljainen että sitä voi käyttää vastaavissa tilanteissa. On tullut uusi Lelo Ida, mikä kiinnostaisi, mutta onko se yhtä äänetön. On siis muutama muukin "nolo" tapahtuma, mutta antaapa jonkun muun kertoa omansa ensin.

Miksi alapeukut?

Vierailija
11/51 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on melko montakin kokemusta, mutta ne on tavallaan "sovittuja". Aina välillä miehen kanssa vähän leikitellään ja laitan kauko-ohjattavan vibran sisääni kun lähdemme kävelylle, kauppaan ja vaikkapa illalliselle. Miehenihän tietysti yrittää saada minulle orgasmin pahimpaan tilanteeseen hallinnoimalla säädintä ja kerran onnistui ravintolassa, kun olin tilaamassa itselleni juomaa tarjoilijalta. Olin juuri valitsemassa viiniä kun se yllätti. Lause jäi kesken ja tuli tietty väristus, huokaus, sekä poskille puna. Sönkötin tarjoilijalle että vatsa kramppaa ja että hän saa valita viinin.

Leluna on Lelo Lyla 2. Se on ainoa jonka tiedän olevan niin hiljainen että sitä voi käyttää vastaavissa tilanteissa. On tullut uusi Lelo Ida, mikä kiinnostaisi, mutta onko se yhtä äänetön. On siis muutama muukin "nolo" tapahtuma, mutta antaapa jonkun muun kertoa omansa ensin.

Miksi alapeukut?

Liian rohkeaa ja estotonta joillekin, varsinkin niille jotka verhoavat oman seksuaalisen epävarmuutensa täydelliseen itsevarmuuteen siitä, että se oma tapa on paras, ja oikeastaan ainoa hyvä tai edes suotava.

Vierailija
12/51 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti noloin tilanteeni tapahtui vuosia sitten, kostean ravintolaillan päätteeksi. Päädyin vieraan, erittäin viehättävän nuoren naisen asuntoon. Tilanne eteni nopeasti tilanteeseen, missä vaatteet vähenivät ja kumpikin oli valmis seksiin. Keskustellessamme toiveistamme, nainen kertoi haluavansa nähdä kuinka runkkaan. Tuo oli yllättävä, mutta myös minua kiihottava toive. 

Nousin seisomaan sängyn viereen. Nainen makoili alasti selällään katsoen kun vein käden kalulleni. Olin jo valmiiksi aivan kiimainen. Liikuttelin hitaasti kättäni kalullani, kunnes yllättäen tunsin orgasmin hyökkäävän päälle. "Ei saatana" ehti ainoastaan tulla mieleen ennen kuin tunsin lastin lentävän sykäyksittäin naisen vatsalle ja rinnoille. 

Tilanne oli itselleni niin nolo että en oikein kehdannut katsoa naista enää edes silmiin vaan keskityin keräilemään tarvarani ja lähtemään. 

Tuosta lähtemisestä tuli sitten jälkeenpäin vielä suurempi morkkis.  

Vierailija
13/51 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko niin noloja orgasmeja tullut, mutta kerran oli lähellä. Vaimon lapsuudenkoti on sellainen, että kylppärin läpi kuljetaan takaovelle, ja tätä reittiä myös aktiivisesti käytetään (älkää kysykö...) No, kerran oltiin nuorena parina yhdessä suihkussa ja tietysti iholla, kun sitten ovi kävi ja appiukko ovenraossa. Hän kyllä perääntyi salamana, mutta muistaakseni olin siinä aika lailla valmiina ruiskaisemaan, ei kuitenkaan ajoitus aivan täydellisesti osunut.

Vierailija
14/51 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut?

Mainos. 

Vierailija
15/51 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä touhuttiin poikaystävän kanssa sen huoneessa. Kotona ei ollut ketään muita. Poikaystävä pani takaapäin ja sormetin samalla klittaa, kun sain ties monennen orgasmini ja voihkin isoon ääneen. Siinä samalla huoneen ovi aukesi ja hätääntyneen näköinen poikaystävän äiti säntää huoneeseen huutaen ''mikä hätänä''. Tajusi samantien mikä oli hätänä ja veti nolona oven kiinni. Itse olin tosi nolona ja poikaystävä myös. Kun uskallettiin huoneesta ulos äitinsä pyyteli anteeksi, että oli häirinnyt ja sanoi ymmärtävänsä ja hyväksyvänsä asian ja painotti, että käytettiinhän me ehkäisyä. Ihana ihminen. 

Vierailija
16/51 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mieleen kuin yksi ainoa teiniaikojen nolo orgasmi. Runksuttelin vessassa lavuaarin äärellä housut nilkoissa ja samalla kun ruiskii lavuaariin, ovi aukeaa. Pikkusisko oli tulossa vessaan ja näki asian. Oven tietysti piti olla lukossa mutta jostain syystä tuolla kertaa ei ollut.

Sisko oli kuitenkin sen muutaman vuoden nuorempi, joten tuskin ihan täysin ymmärsi mitä näki.

Toivottavasti.

Vierailija
17/51 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta että olin hevosvaelluksella jossakin erämaassa joen rannalla Vladimir Putinin kanssa. Pidettiin taukoa ja jostakin ihmeen syystä tilanne päätyi siihen että Putin pani mua takaapäin puuta vasten. Heräsin oikeaan orkkuun ja ei ole varmaan ikinä hävettänyt niin paljoa; oli aika maanpetturi-olo :D Samalla nauroin vedet silmissä ja yritin jotenkin toeta siitä orkusta. Pelotti nukahtaa uudestaan, kun joskus uni saattaa jatkua siitä mihin se on jäänyt.

Semmoinen.. en oikeasti tajua että mistä tuo tuli; en ole (käsi sydämellä) ikinä fantasioinut Putinista ja se on ihan hirveä ku*ipää. Terkkuja tutuille, jos joku tunnistaa :D

Vierailija
18/51 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko noloa, mutta itse laukesin mieshierojalla vähän yllättäen. Olin puolihieronnassa ja sillä kertaa reidet ja pakarat vuorossa. Jotenkin vaan kiihotuin siinä, vaikka mitään sellaista kosketusta ei ollut mistä olisi pitänyt kiihottua. Jonkinlainen orgasmi vyöryi tahtomattani yli kun pakaroita ja siitä ihan ristiselästä hieroi. Siinä syntyi sellainen tietty rytmi ja vähän osui herkkä kohta aina pöytää vasten, kun olin jo kiihottunut. 

Orkku vaan tuli ja yrtin sitä ähkäisyä peitellä, en tiedä huomasiko. Posket punotti kuitenkin jo hieronnastakin :)

rva41

Vierailija
19/51 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloudesta en niin tiedä, mutta harmittaahan se, kun tauon jälkeen seksiä harrastaessa laukeaa yllättäen puolison käsille tai ns reisille ja vieläpä ihan aikuisena ja yli 20 vuoden parisuhteessa. Aika vasta kävi näin kun pitkästä aikaa olisi ollut kakkosta tarjolla, laukesin kortsuun jo sisääntyöntyessäni, seksitauko, kireä aukko ja kova kiihotus peppuun pääsemisestä olivat mulle liikaa. Ei auta säännöllinen runkkauskaan.

Vierailija
20/51 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nolo, mutta itseä huvittava.

Misun kanssa vehtailtailtiin ja rupesin kortsua laittamaan vahingossa väärin päin. Sen verran hyvät lämmittelyt pohjalla ja tuli siinä sählätessä hierottua hepin päätä sen verran että laukesin.

Misu muistuttaa usein varmistamaan että on oikein päin rullaamassa kumia. 24v kimpassa ja tuo on tapahtunut vain kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän