Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu, kuin miesystävän ihastus olisi hiipumassa

Vierailija
28.03.2014 |

Miten toimisit jos olisit minä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostaisin itseäni ja luopuisin suhteesta.

En todellakaan alkaisi kuntokuurille tai shoppailisi söpöjä vaatekokonaisuuksia pitääkseni miehen, jonka kiinnostus minua kohtaan on haaleaa. En alentuisi sellaiseen.

Vierailija
2/8 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 23:25"]

Arvostaisin itseäni ja luopuisin suhteesta.

En todellakaan alkaisi kuntokuurille tai shoppailisi söpöjä vaatekokonaisuuksia pitääkseni miehen, jonka kiinnostus minua kohtaan on haaleaa. En alentuisi sellaiseen.

[/quote] Jep, miehiä on muitakin ja itsetuntoasi ei ainakaan paranna se, että alat keksimään nyt jotakin epätoivoisia ideoita pitääksesi mies. Eihän elämä voi niin jatkua, että alat aina hätäilemään toisen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos jo tuntuu että ihastus hiipuu eikä muutu rakkaudeksi niin eiköhän se ole siinä.

Vierailija
4/8 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se nyt sitten ollut siinä. NEXT.

Vierailija
5/8 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä suhteessa ihastuminen muuttuu vähitellen rakkaudeksi. Ehkä teidän ei kannata jatkaa juttua, jos jo alussa ihastuminen hiipuu eikä tule tilalle sellaista syvempää välittämisen tunnetta. Ihan vaan tulevaisuuden kannalta ehkä parempi ratkaisu lopettaa tohon.

Vierailija
6/8 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika niukasti taustoja kerroit. Nyt voit miettiä mitä sinä haluat, haluatko yrittää vielä vai olisiko aika jatkaa matkaa? Roikkumaan en lähtisi, se ei kannata pidemmän päälle.

Vierailija
7/8 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku uusi kampaus ehkä? Tai shoppailet jotain uusia söpöjä vaatteita ja rupeet käymään salilla? Tai yllätät miehen kokkaamalla hänelle lempiruokaansa ihan vaan joku arki-ilta?

Ei peli ole vielä menetetty!

Vierailija
8/8 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 08:46"]

Joku uusi kampaus ehkä? Tai shoppailet jotain uusia söpöjä vaatteita ja rupeet käymään salilla? Tai yllätät miehen kokkaamalla hänelle lempiruokaansa ihan vaan joku arki-ilta?

Ei peli ole vielä menetetty!

[/quote]

Älä haaskaa aikaasi siihen enempää, se kertoo aika paljon jos alussa sille tuntuu. Itse hukkasin useamman ihmisen kanssa elämäni, halusin uskoa vaikka tiesin tuloksen etukäteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä