Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnellinen tytär

Vierailija
28.03.2014 |

Millaset välit sulla on äitiisi? Oon ite niin onnellinen et ollaan viimeaikoina tultu tosi läheisiksi. Nyt kun alan varttua mun uhmateini-iästä asiat alkaa mennä paremmin päin! Äiti alkaa olemaan mulle kun läheinen ystävä <3 Onko tämä normaalia, että oon 16 mut sen sijaan että entääntyisin kasvaessa vanhemmaksi äipästä alan kiintyy siihen vain entistä enemmän.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tekemisissä hänen kanssaan lainkaan, ollut ollenkaan pariin vuoteen. Ihan omasta aloitteestani.

Vierailija
2/4 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 01:05"]

En ole tekemisissä hänen kanssaan lainkaan, ollut ollenkaan pariin vuoteen. Ihan omasta aloitteestani.

[/quote]

Mitähän alapeukuttamista tuossa oli? Kun ihminen, tämä "äiti", pahoinpitelee psyykkisesti lastaan ensimmäiset 20+ vuotta lapsensa elämästä, ei ole ihme ettei sellaisen kanssa halua olla tekemisissä. Etenkään kun tämä "äiti" ei muuta käytöstään.

Ei siis kannata olla heti alapeukuttamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 01:05"]

[/quote]

Mitähän alapeukuttamista tuossa oli? Kun ihminen, tämä "äiti", pahoinpitelee psyykkisesti lastaan ensimmäiset 20+ vuotta lapsensa elämästä, ei ole ihme ettei sellaisen kanssa halua olla tekemisissä. Etenkään kun tämä "äiti" ei muuta käytöstään.

[/quote] Vihainen tiibetinspanieli

Vierailija
4/4 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 01:19"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 01:05"]

[/quote]

[/quote] Vihainen tiibetinspanieli

[/quote]

Ota lääkkeesi ja mene nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi