Onnellinen tytär
Millaset välit sulla on äitiisi? Oon ite niin onnellinen et ollaan viimeaikoina tultu tosi läheisiksi. Nyt kun alan varttua mun uhmateini-iästä asiat alkaa mennä paremmin päin! Äiti alkaa olemaan mulle kun läheinen ystävä <3 Onko tämä normaalia, että oon 16 mut sen sijaan että entääntyisin kasvaessa vanhemmaksi äipästä alan kiintyy siihen vain entistä enemmän.
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 01:05"]
En ole tekemisissä hänen kanssaan lainkaan, ollut ollenkaan pariin vuoteen. Ihan omasta aloitteestani.
[/quote]
Mitähän alapeukuttamista tuossa oli? Kun ihminen, tämä "äiti", pahoinpitelee psyykkisesti lastaan ensimmäiset 20+ vuotta lapsensa elämästä, ei ole ihme ettei sellaisen kanssa halua olla tekemisissä. Etenkään kun tämä "äiti" ei muuta käytöstään.
Ei siis kannata olla heti alapeukuttamassa.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 01:05"]
En ole tekemisissä hänen kanssaan lainkaan, ollut ollenkaan pariin vuoteen. Ihan omasta aloitteestani.
[/quote]
Mitähän alapeukuttamista tuossa oli? Kun ihminen, tämä "äiti", pahoinpitelee psyykkisesti lastaan ensimmäiset 20+ vuotta lapsensa elämästä, ei ole ihme ettei sellaisen kanssa halua olla tekemisissä. Etenkään kun tämä "äiti" ei muuta käytöstään.
[/quote] Vihainen tiibetinspanieli
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 01:19"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 01:05"]
[/quote]
[/quote] Vihainen tiibetinspanieli
[/quote]
Ota lääkkeesi ja mene nukkumaan.