Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla lapsia vähintään 3 eri kumppanin kanssa. Hävettääkö?

Vierailija
27.03.2014 |

Syytä olisi.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK. Ei ole, mutta en myöskään häpeäisi. Ap voisi ottaa lääkkeensä.

Vierailija
2/53 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Olen hyvin ylpeä ja onnellinen lapsistani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettäisi.

Vierailija
4/53 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat ihania aina mutta olen tyytyväinen ettei ole niitä useiden eri miesten kanssa. Aikamoinen sekasotku se olisi kun olisi lukematon määrä exiä nyxiä, sisar- ja velipuolia, isä- ja äitipuolia, mummoja ja pappoja siellä täällä. Ei mikään kehumisen arvoinen asia ainakaan.

Vierailija
5/53 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä hävettäisikö. En ainakaan katsoisi pahalla jos tietäisin jonkun jolla olisi. Mutta kyllä mä oon pari kertaa miettinyt kun mulla on lapsi jonka isä ei ole kanssamme tekemisissä (ja hyvä niin), että jos saan tulevan mieheni kanssa lapsen ja eroamme, ja joskus ehkä löydän vielä miehen jonka kanssa vaikka pysyisimmekin yhdessä ja saamme lapsia, olisi mulla lapsia jo kolmelle isälle.. Kyllä se tuntuisi jotenkin nololta, ei sillä että häpeäisin lapsiani, vaan enemmänkin se etten ole saanut suhteita toimimaan/pilannut ne jotenkin.

Mutta en tiedä.. En näe tota isien määrää suorana yhteytenä white trashiin kuten tässä alotuksessa kai tarkotettii. Eihän sitä lasta tehdessä voi tietää missä ollaan ja kenen kanssa 5 vuoden päästä. Huonoa tuuria jos sattuu monta epäonnistunutta (pitkää) suhdetta, joissa on lapsia joj tehty.

Vierailija
6/53 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettäisi. Ne kenet tiedän olevan tässä tilanteessa on kyllä erittäin höveleitä naisia.....sinisilmäisiä miesten suhteen ja joka miehen kanssa hankkiutuvat paksuksi hyvin nopeasti koska kuvittelevat aina tapaavansa sen oikean. Rumasti sanottuna pikkusen yksinkertasempia naisia tällaiset jotka sikiävät joka miehelle.

Vierailija
7/53 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi oma biologinen ja kaksi adoptiolasta, molemmilla eri isät. Hävettää joo, ihan kamalaa ja höveli olen, jep jep.

Vierailija
8/53 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 23:11"]Yksi oma biologinen ja kaksi adoptiolasta, molemmilla eri isät. Hävettää joo, ihan kamalaa ja höveli olen, jep jep.

[/quote]

Et ymmärtänyt sitten että tässä ei sun tai muidenkaan adoptiolapsista ole kyse. Vaan ihmisistä jotka hankkii "liian helpolla" lapsia kenen tahansa kanssa muutaman kk tai vuoden seurusteltuaan ja kun entinen suhde menee poikki, niin kohta on taas maha pystyssä uudelle "onnekkaalle". Koskee kyllä miehiä ihan samalla lailla.

Vierailija
9/53 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 lapsi 1 isä. Toivottavasti.

Vierailija
10/53 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kaveri on vain hieman päälle 3-kymppinen. 5 lasta 4 eri miehen kanssa. Työtön ja vanhin lapsista sijoitettu muualle asumaan. Ei paljon naurata kun tää yh- mami lähtee joka vuos pari kertaa ulkomaille koko äpärälaumansa knssa. Ja ne ex-miehet. Samanlaisia luusereita ja työttömiä kuin tää äitikin. Millä se ne matkat maksaa tai lapsensa elättää ilman työtä?!?

Vierailija
11/53 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillani on neljä lasta, kolme eri isää.

Elämä vain ei aina mene niin kuin suunnittelee. Hyvä äiti hän on, miehet ovat vain olleet mitä ovat olleet. Tai siis kaksi ensimmäistä. Nykyinen mies on hyvä mies :)

Vierailija
12/53 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 23:21"]

Kaverin kaveri on vain hieman päälle 3-kymppinen. 5 lasta 4 eri miehen kanssa. Työtön ja vanhin lapsista sijoitettu muualle asumaan. Ei paljon naurata kun tää yh- mami lähtee joka vuos pari kertaa ulkomaille koko äpärälaumansa knssa. Ja ne ex-miehet. Samanlaisia luusereita ja työttömiä kuin tää äitikin. Millä se ne matkat maksaa tai lapsensa elättää ilman työtä?!?

[/quote]

No tollanen onkin hävettävää, mutta ei sekään johdu vain lapsien ja isien määristä. Varmasti jos kaverin kaverisi olisi normaali työssä käyvä, vastuullinen/kypsä (oletan että hän ei ole jos joku lapsista sijoitettu muualle, jotain vikaa äidissä silloin on), ei kellään olisi mitään pahaa sanottavaa hänestä

T: #6

Vierailija
13/53 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 23:24"]

Elämä vain ei aina mene niin kuin suunnittelee. Hyvä äiti hän on, miehet ovat vain olleet mitä ovat olleet. Tai siis kaksi ensimmäistä. Nykyinen mies on hyvä mies :)

[/quote]

Ei sitten voi tutustua siihen mieheen, ennen kuin alkaa lykkäämään lapsia maailmaan?

Vierailija
14/53 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 23:24"]

[/quote]

Ei sitten voi tutustua siihen mieheen, ennen kuin alkaa lykkäämään lapsia maailmaan?

[/quote]

kerroinko tuossa minkä ikäisiä kaikki ovat, miten kauan on ollut miesten kanssa jne? Aika karua päätellä yhden kommentin perusteella itse loput.

Vierailija
15/53 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 4 lasta, 3:lle isälle, 

Ja ei hävetä, kaikilla vaan elämä ei ole helppoa

Vierailija
16/53 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdwn tutun perheessä on myös viisi lasta, neljä eri isää. Ja lapsissa yhdet kaksoset, eli jokainen raskaus on ollut eri miehelle.

Vierailija
17/53 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 23:29"]Minulla on 4 lasta, 3:lle isälle, 

[/quote]

Miksi pitää lykätä niin monelle lapsia?

Vierailija
18/53 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 23:47"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 23:29"]Minulla on 4 lasta, 3:lle isälle, 

[/quote]

Miksi pitää lykätä niin monelle lapsia?

[/quote]

En ole tuo jolle vastasit, mutta mielestäni tuo on aika selvä homma.. En mä ole lastani miehelleni tehnyt, itselleni sen tain. Tietysti siis meille mutta kyllä mä tekisin jos sinkku olisin enkä löytäisi millään sopivaa miestä niin vaikka keinohedelmöityksellä lapsia. Onko se sitten pahempi juttu jos ne on miehen kanssa luonnollisesti tehty. Mitäs jos nainen vaan haluaa lapsia mutta ei löydä hyvää miestä eikä ole varaa keinohedelmöitykseen...

Vierailija
19/53 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatuihmisiä nämä, oikein a-ainesta :)

Vierailija
20/53 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 23:29"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 23:24"]

[/quote]

[/quote]

kerroinko tuossa minkä ikäisiä kaikki ovat, miten kauan on ollut miesten kanssa jne? Aika karua päätellä yhden kommentin perusteella itse loput.

[/quote]

Kannattais varmaan kirjoittaa kaikki yksityiskohdat samantien, jos asia on muka hänen kohdallaan ymmärrettävämpää kuin muiden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi