Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Romanimiehen kanssa naimisiin?

Vierailija
27.03.2014 |

Olen seurustellut romanimiehen kanssa, joka ei niin elä kulttuurinsa mukaan, ja olemme aikoneet mennä naimisiin. Meillä on ollut kivaa yhdessä, mutta viime aikoina on alkanut tulla erilaisiakin ajatuksia. Pidän hänestä edelleen, mutta hänen sukunsa tavat ovat alkaneet häiritä minua ja tietyt sovinistiset tavat. olen alkanut miettiä, pilaanko elämäni. Varmaa on, että miehen voisin vielä löytää ja kenties olla onnellisempikin tavallisen suomalaismiehen kanssa, jos perhe perustetaan, toisaalta en pysty eroamaan enkä sanomaan miehelle, etten ehkä haluaisi lapsia hänen kanssaan. Olen lupautunut hänelle silloi , kun en ajatellut asioita niin pitkälle. Jos menen naimisiin hänen kanssaan, joudun hänen sukunsa kokoontumisiin pukemaan romanivaatteet ja lapset saisivat vaikutteita ehkä hänen sukunsa naisilta. Lisäksi pelkään, ettei mieheni menekään töihin, kuten on luvannut. Myös omat vanhempani ovat sanoneet, etteivät ovet ole auki mieheni vanhemmille.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista mitä kävi Savonlinnan Saralle lapsineen ja monelle muulle naiselle joka on ottamassa eroa romanimiehestä.

Vierailija
42/44 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä romanin kanssa naimisiin. Eikä edes kannata seurustella. Heillä on niin omat tapansa, joita valkolainen ei tiedä, eikä ymmärrä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetko kelasta rahtihameen?

Vierailija
44/44 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erossa vie lapset ja hänellä tuskin omaisuutta on niin menee sekin jakoon.menetät liikaa.