Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan antaa naiselleni orgasmeja

Vierailija
23.11.2020 |

Silmät pyörii kuin hedelmäpeli ja se into mikä sen jälkeen on jatkaa seksiä :D jotenkin aivan eri itsellä orkun jälkeen. Haluaa vain nukahtaa. Sen sijaan jos annan naiselleni suu tai käsiorgasmin, hän vain innostuu kahta kauheammin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on myös tuollaisia miehiä! Omani on samanlainen.

Vierailija
2/8 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin rakastaisin. Mutta tällainen kiltti ja kunnollinen mies ei tunnu naisille kelpaavan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä huomaa mikä etu siitä on myös teille miehille, että hoidatte naisenne orkut.

Saatte varmasti kiimaista naista takaisin.

Vierailija
4/8 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä huomaa mikä etu siitä on myös teille miehille, että hoidatte naisenne orkut.

Sellaista ole olemassakaan. Minäkin antaisin vaimolle orkkuja mutta kun hän ei niitä halua saada.

Vierailija
5/8 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin rakastaisin. Mutta tällainen kiltti ja kunnollinen mies ei tunnu naisille kelpaavan

Ruikuttaja ei saa, oli mies tai nainen.

Vierailija
6/8 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista ole olemassakaan. Minäkin antaisin vaimolle orkkuja mutta kun hän ei niitä halua saada.

Tuo on niin tuttua ja totta!

Vierailija
7/8 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, elämän suola saada nainen himosta ja orgasmista sekaisin. Kerran tähän nuorena törmäsin. Siihen, että nainen voi haluta minua, kalua ja orgasmia vieläkin voimallisemmin kuin mitä itse. Siitä pitänyt sen jälkeen kiinni ja saattanut naisen haluamaan minua yhä vieläkin.

M62

Vierailija
8/8 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin ap, nyt vaan jakaan orkkuja muillekin, ettet leimaudu impotentiksi mieskunnan edustajaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme