Onko Krista Kososen isä Aake Kalliala?
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 17:34"]
Tommi Läntisen kappale 'Jari ja minä' kertoo Tommin salaisesta kumppanista, Jari Sillanpäästä. Tommi kirjoitti laulun Jarille petettyään tätä Mikko Kuustosen vaimon kanssa.
[/quote]
Apua, nyt mä tipuin : D
[/quote]
jonka jälkeen Jari Sillanpää levytti kaduilla tuulee kappaleen tommille
Tietenkin on, ja Pirkka-Pekka Petelius on Kristan täti (isänäidin puolelta).
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 17:50"]Ei ku muutti Läntisen tommin luo vaimoksi.
[/quote]
ja muutti sukunimensä Kuustonen-Läntinen
Iina Kuustonen esitti putouksessa isäänsä Tommi Läntistä. Hän tunnusti sen suorassa lähetyksessä.
Huoh. Siis Krista on Aaken ÄITI. Krista on Aaken vanhempi eikä toisinpäin. Aina saa olla korjaamassa, vaikka nämä julkkisten yksityisasiat ovat perustietoa, joka jokaisella tulisi olla opiskeltuna.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 18:07"]
Krista Kososen ja äitinsa haastattelussa äiti sanoo, että: "Lasten isä Seppo toimi pappina" (siis Kristan ja sen veljen isä) http://www.hs.fi/kuukausiliite/Koomikkotytär+ja+virkamiesäiti/a1386038781353?sivu=2
[/quote]
Okei, eli Seppo Hovi on Kristan isä? En tiennytkään, että Seppo on pappi!
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 18:07"]
Krista Kososen ja äitinsa haastattelussa äiti sanoo, että: "Lasten isä Seppo toimi pappina" (siis Kristan ja sen veljen isä) http://www.hs.fi/kuukausiliite/Koomikkotytär+ja+virkamiesäiti/a1386038781353?sivu=2
[/quote]
Okei, eli Seppo Hovi on Kristan isä? En tiennytkään, että Seppo on pappi!
[/quote]
Vai Seppo Taalasmaa???
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 17:19"]
Tarkistin. Se on Ina Kalliala. T:5
[/quote]
isä on sitten Miko Kuustonen
Olen Krista Kososen ja Hjalliksen isän kauan kateissa ollut tytärpuoli. Ihan oon samaa näköö, sitä oon ihmetelly, miten voin olla niin kummankin näkönen,mutta tää ihana palsta sen selvitti. Kiitos🥰
<br />
<br />
Okei, eli Seppo Hovi on Kristan isä? En tiennytkään, että Seppo on pappi![/quote kirjoitti:Seppo Hovi on pappi, ja vieläpä voodoo - pappi. Alunperin Haitin Hoveja.
Kerran Toivotaan toivotaan - ohjelmassa teki oikein kunnon rituaalit, pirskotti kananverta ja tanssi hölkötellen... Varmaan joku muukin muistaa? Joskus 1980-82?
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 17:34"]
Tommi Läntisen kappale 'Jari ja minä' kertoo Tommin salaisesta kumppanista, Jari Sillanpäästä. Tommi kirjoitti laulun Jarille petettyään tätä Mikko Kuustosen vaimon kanssa.
[/quote]
Apua, nyt mä tipuin : D