Ensimmäiset kauneuskisat vain tummaihoisille naisille Suomessa – The Face Of African Queen 2020 on Aja Daffeh, 27
Entäs jos tällaiset järjestettäisiin vain vaaleaihoisille? 🤔
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/29541902-a7a7-44ce-abc4-d1dc3b…
Kommentit (224)
Käyttäjä36917 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun te kilttikset ette nyt oikein ymmärrä mistä tässäkin on kyse..Pitää lukea muidenkin maiden juttuja ja varsinkin mustien palstoja niin tajuaa(enkuksi). Kun tietäisit miten esim suomalaista puhutaan mustien eukkojen palstoilla saattaisi sinunkin asenteesi muuttua..
Kerro toki muutama esimerkki :)
Itse voi etsiä jos kiinnostaa..en muutenkaan ala opettamaan pääpebassakaikkihyvin-tyyppejä. Jos et mukamas näe mitä tämä erittäin rasistinen BLM-liikehdintä ajaa takaa en voi sanoa kuin voi voi..
Muuten,syy miksi mustat eukot tekevät tätä on kateus valkoisia naisia kohtaan ja sitä, että eivät ole kelvanneet mustille miehilleen enää pitkään aikaan. (mistäköhän voisi johtua,blackqueens bitches indeed) Blondi suora peruukki päässä ja europpalaiset vaatteet päällä on hyvä vaahdota kulttuurin omimisesta.
En käy ulkomaisilla foorumeilla. Olen kyllä lukenut moista pskaa valkoisista yleisellä tasolla, mutta olisi kiinnostanut mitä suomalaisista yleisesti. Osa aasialaisista on myös ras. isteja valkoisia kohtaan, niiltäkin irtoaa aika hyvää juttua.
Eipä tuo omakaan asenteesi kovin hyvä ole jos olet oletettu valkoinen, joka kirjoittaa oletetulle valkoiselle :p
Ja mikäköhän asenteessani oli väärin? Se että puhuu realistisesti ei tee "asenteistani" pahoja. Itse olen tuntenut ulkkiksia ihan teinistä asti ja siitä on jo monta vuosikymmentä. Minä pyörin näiden ensi muuttajien ryhmissä, minä olen jutellut "värillisten" kanssa vähän syvemmällä tasolla kuin te useammat jotka näette vain sen hymyilevän feikki naaman(ajatuksen ovat aivan muuta luokkaa mitä suu suoltaa) Jo ysärillä mustat kundit sanoivat että suomalaisten ongelma on huono itsetunto ja se että täällä nöyristellään kaikille muualta tulleille. Että suomalainen ei arvosta omaa kulttuuriaan, yritetään miellyttää kaikkia muita paitsi omaa kansaa. Tämän sanoivat ihan rehellisesti ne ulkkis tyypit ja sen että on aivan tiedossa että mustat ovat melko rasistisia(tämä sanottiin vähän hiprakassa heh)
Kyllähän minä olen nähnyt miten meitä pienempiä valkoisia kansoja oikein urakalla nöyryytetään nyt,piilosuvaitsevaisuuden nimissä. Tämä maa ja kulttuuri ei ole african queenseille. piste.
No johan oot milipitees päättäny noin 30v sitten kuulemasi perusteella. Pari tummaa tyyppiä sanoo että on vähän rasisteja johtuen siitä, kuinka vaikeaksi heidän Suomessaolo tehtiin joskus aikoinaan kun tänne on tullut. Siitä päättelet sitten että kaikki tummat on feikkejä rasistejako? Vaikka joku tumma kaveri sanoiskin että kaikki tummat ovat rasisteja, niin etkö vois ite vähän ajatella, että ei ole totta.. Kukaan ei voi puhua kaikkien puolesta, etkä sä voi yleistää noin. En tiennytkään että tuntemasi ulkkikset tiesivät jokaisen mustan hlön ja tiesivät heidän olevan rasisteja! Aika paksua
Tuo kisojen järjestäjä ajaa kantaväestön etujen vastaista politiikkaa
Järkyttävää että Suomessa vuonna 2020 voidaan laittaa mustaihoisia naisia lavalle töllisteltäväksi ja arvioitavaksi, kuka heistä miellyttää eniten silmää. En varmaan ole ainoa, jolle tulee orjamarkkinat mieleen.
Mutta kai se on ok, kun itse kerta tuollaisen järjestävät.
Aika monilla mustilla naisilla on nousut urea nuppiin(ilman syytä) on vaarallista ruokkia niiden harhoja vielä jollain kuningatar suomessa-kisoilla. [/quote]
Tämä.
Afrikkalaisten mielestä suomalaisten kuuluu nöyrinä alamaisia palvella kuningattariaan tukemalla heitä verovaroillaan, kun he tulevat valmiiseen pöytään. Työnteko ei sovi kuningattaren arvolle.[/quote]
Voittehan te ylläpitää mielessänne millaisia voimafantasioita haluatte, mutta fakta on että kovin moni musta nainen tuolla on työelämässä mm sairaanhoitajina, opettajina jne. Oletteko te työelämässä ollenkaan?[/quote]
Pros***na nuo työskentelevät tai korkeintaan jonkin etnisen kaupan hyllyttäjinä/kassoina. Tämä ainakin Helsingissä. Monet ovat myös hyvin pöyhkeitä, en ymmärrä mistä tuo ylimielinen asenne tulee.[/quote]
Se pöyhkeä asenne on ollut mustilla eukoilla aina. Sen takia niiden omatkin miehet kääntyivät muiden rotujen naisten puoleen. Varsinkin mustat jenkki naiset ovat järjettömän pöyhkeitä ja rasistisia. (ja miksi heidän kuvottavasta ghettohoooro kulttuuristaan tehdään jotain valtamuotia nykyään??)[/quote]
Mitä te oikein selitätte😂 Olen itse sairaalassa työskentelevä, tummaihoinen nainen ja täällä tulee kyllä vähän väliä tummia hoitsunaisia vastaan. En oo kyllä hu*rina kauheesti nähny mutta ei seksityösskään vikaa ole. Myös se, että suomalaiset ovat kovin hiljaisia luonnostaan ei meitä haittaa eikä kukaan siitä valita, niin miksi heti kun on vähän äänekäs ja itsevarma niin se on Suomalaisille niin kamalaa ja ollaan heti niin ”pöyhkeitä”? Varsinkin kun metrossa/julkisilla kehtaakin nauraa ääneen niin johan tulee vihaisia katseita. Kasvakaa nyt vähän.. ”aikuiset” ihmiset
No johan oot milipitees päättäny noin 30v sitten kuulemasi perusteella. Pari tummaa tyyppiä sanoo että on vähän rasisteja johtuen siitä, kuinka vaikeaksi heidän Suomessaolo tehtiin joskus aikoinaan kun tänne on tullut. Siitä päättelet sitten että kaikki tummat on feikkejä rasistejako? Vaikka joku tumma kaveri sanoiskin että kaikki tummat ovat rasisteja, niin etkö vois ite vähän ajatella, että ei ole totta.. Kukaan ei voi puhua kaikkien puolesta, etkä sä voi yleistää noin. En tiennytkään että tuntemasi ulkkikset tiesivät jokaisen mustan hlön ja tiesivät heidän olevan rasisteja! Aika paksua