Onko muiden miehet...
..ilkeitä kännissä? Mun mies usein (ei aina) kännissä latelee mitä sylki suuhun tuo, saattaa arvostella ja jopa haukkua jne. ei jummarra..Muutenkin ärsyttää sen alkoholin käyttö, heittää noloa läppää ja on kovaääninen..mutta selvinpäin ihana..
Onko muilla samaa ongelmaa?:D
Kommentit (8)
Mieheni ei käytä lainkaan alkoholia.
mun mies on paljon kivempi kännissä. Seuraa mua kuin hai laivaa, no vitsit on välillä vähän noloja. Mut latelee kohteliaisuuksia ym rakkauden osoituksia. Selvinpäin istuu jonkun mobiililaitteen ääressä 24/7 jopa isolla hädällä ollessaan.
Mun mies on kännipohdiskelija. Joskus rasittaa se murjotus, muttei sentään ilkeäks rupea.
Ei munkaan mies juovuksissa mikään ihana ole. Vaihtelee millaiseksi muuttuu, mutta aina jonkinverran ärsyttäväksi tai noloksi. JOskus menee päälle leuhkimisvaihde. Joskus taas avautuu ja tunteilee nolosti. Toisinaan uskoo olevansa Suomen hauskin mies ja heittää ihme huumoriläppää. Mutta eipä tuo haittaa, kun ei sentään kovin usein känniin itseään juo.
Mun mies välillä "äijäilee", mikä on huvittavaa koska hän ei luonnostaan kovin äijämäinen ole, hänen kanssaan keskusteleminen on myös välillä haastavaa, koska hän saattaa alkaa puhumaan aiheen vierestä tai ihan jostain muusta kun innostuu niin kovasti :D Välillä tulee myös liikutuskännejä, saattaa herkistellä sitä miten paljon rakastaa perhettään ja joskus tirahtaa kyynelkin... Siinä ne pahimmat mitä joudun kestämään. Menee huumorilla.
Hymiö, ei, hymiö