Te jotka edelleen käytte baareissa, voisitteko kertoa miksi se on niin tärkeää?
Kommentit (86)
Moni on yksinäinen ja hakee baarista juttukavereita. Lähibaarin terassilla on samat mummot vuodesta toiseen.
Käyn baarissa koska on kiva nähdä kavereita. Miksi en kävisi? En pelkää koronaa enkä ole taipuvainen hysteerisyyteen.
En ole käynyt baareissa yli kymmeneen vuoteen, mutta jos tämä tilanne olisi vallinnut silloin kun olin aktiivisessa "baari-iässä" olisin varmasti jatkanut käymistä ihan normaalisti. Baariviikonloput kaveriporukalla olivat silloin niin iso osa sosiaalista elämää, ettei suositus olisi estänyt. Tähän yhdistetään vielä nuoren ihmise kokemus omasta kuolemattomuudesta.
Uskoisin, että nytkin ne ovat lähinnä nuoret jotka baareissa käyvät, eikä heidän siellä käymistään estä mikään muu kuin baarien sulkeminen.
Ihmetellyt samaa.
Maailmalla kuolee miljoonia ihmisiä, mutta suomalaisen on pakko päästä baariin viinaa juomaan ja sitä elinkeinoa valtion taholta suojellaan..
Eikö niitä kavereita voi nähdä selvinpäin?
Ei se olekaan tärkeää. Se on vaan kivaa ja rentouttavaa välillä poiketa baariin ottamaan pari olutta ja pelaamaan bilistä.
Onko teillä kaikki kaverit sitten vain baareissa,miksi ei voi nähdä vaikka kävelyllä?
En minäkään ihan täysin älyä, mutta en näin liki nelikymppisenä enää olekaan ns. baari-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä kaikki kaverit sitten vain baareissa,miksi ei voi nähdä vaikka kävelyllä?
Aika monella on. Ajattelitko, että alkoholisti koronan takia raitistuisi ja kehittäisi lenkkikavereita?
Ettekö te välitä siitä kuinka voitte levittää tautia muihin ihmisiin, omiin lapsiinne, vanhempiinne, isovanhempiinne, krapulamätön myyjiin ja mielettömän suureen joukkoon ihmisiä joita tapaatte tartuntanne ja sairastumisenne välisenä aikana?
Olemmeko todellakin tulleet täydellisen välinpitämättömiksi muiden hyvinvoinnista, emmekä välitä vaikka kapakkailtamme seurauksena joku ihminen kuolee?
Ukko38 kirjoitti:
Ihmetellyt samaa.
Maailmalla kuolee miljoonia ihmisiä, mutta suomalaisen on pakko päästä baariin viinaa juomaan ja sitä elinkeinoa valtion taholta suojellaan..
Eikö niitä kavereita voi nähdä selvinpäin?
Tämähän se olis. Baarit ja ravintolat pitää sulkea ylemmältä taholta PAKKOna.
Kehittäkööt sitten vaikka virtuaalibaareja ja -kännejä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi en kävisi? En aio muuttaa elämääni jonkun koronan takia.
Tuota ei koronahysteerikot ymmärrä. Tosin on paljon asioita joita ne ei ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti oma markkina-arvo on testattava jatkuvasti.
Testaajillahan se on nolla. Jos sitä vähänkään on, ei sitä tarvitse testailla.
Muakin kinnostaa. Itse olen viimeksi käynyt baarissa viime helmikuussa ja ihan hyvin olen pärjännyt.