oletko bongannut itsesi google mapsista?
Kommentit (13)
Ainoastaan autoni. Tosin en ole kyllä koko Suomea etsinyt, että saattaapi siellä olla vaikka mitä kuvia.
Paristakin paikasta löydyn, niin Helsingistä kuin ulkomailtakin. Ihan hauska lomakuvaesittelyn lisä.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 14:18"]
Ainoastaan autoni. Tosin en ole kyllä koko Suomea etsinyt, että saattaapi siellä olla vaikka mitä kuvia.
[/quote]
Samoin. Kotitieltä bongasin pari naapuria kyllä mutta meillä ei oltu ulkona.
joo en mäkään siellä päiviäni vietä etsiskellen tuttuja XD mut oman työpaikkani ja äidin talon edustan olen katsonut. ap
Tukholmassa näin kyseisen kamera-auton ja nyt noin 3v myöhemmin on päivittynyt street viewiin sen päivän kuvat.
Olen, kavelen parin kaverin kanssa ihan törkeässä darrassa kadulla (hiukset vitullaan ja korkkarit kädessä) :D ei ehkä se ikuistettavin hetki
Mies näkyy Tallinnassa, siinä lassobaarin luona..
Olen, seison kodin edessä bussipysäkillä :)
En ole löytänyt kuin yhden tutun, lapseni opettajan. Ajeli polkupyörällä naapurikaupungissa.
Minä näin kerran Turun keskustassa sen kuvausauton, tuli Hansakorttelin ohi Eerikinkatua torille päin. Kuitenkaan tuota kahdupätkää ei koskaan Google Mapsista löydy, siis niin että siihen voisi laittaa sen keltaisen hahmon pönöttämään.
Liekö jotain muita vastaavia palveluja, joiden kuvausauto sitten oli liikenteessä?
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 16:19"]
Minä näin kerran Turun keskustassa sen kuvausauton, tuli Hansakorttelin ohi Eerikinkatua torille päin. Kuitenkaan tuota kahdupätkää ei koskaan Google Mapsista löydy, siis niin että siihen voisi laittaa sen keltaisen hahmon pönöttämään.
Liekö jotain muita vastaavia palveluja, joiden kuvausauto sitten oli liikenteessä?
[/quote]
Fonectalla ainakin oli sellainen, mutta ei näy enään heidän sivulla..
Joo, tai siis mieheni, kävelivät käsi kädessä naapurinrouvan kanssa.
huvinsa kullakin:)