Auttakaa minua uuden puhelimen valinnassa
Pitäisi hankkia uusi puhelin, tämän vanhan iphonen akku alkaa olla jo niin huono. Olen katsonut, että ciaomi puhelin voisi olla hyvä. Applet on niin kalliita ja siinä halvemmassa mallissa on aika pieni akku. Tosin rn tiedö uskaltaako tuollaista kiinalaista android-luuria hankkia, jos se hidastuu kovin nopeasti?
Kommentit (8)
Samsung A21-mallia kehuttiin hyvästä hinta-laatusuhteesta. Jopa itsekin harkitsen.
Tahallinen vanhan puhelimen hidastaminen on iPhonen ominaisuus.
Uusimpien iPhonien "etuna" on vielä se, että niitä ei voi huoltaa muussa kuin Applen omassa huollossa, tosin mitäpä niihin rikkoutunutta lasia vaihtamaan, kun voi ostaa uuden iPhonen.
Mulla ollut OnePlus nyt vuoden ja olen ollut tyytyväinen. Lataa nollasta-sataan reilussa puolessa tunnissa ja akku kestää kiitettävästi. Hyvä kamera ja paljon muistitilaa, sekä tehokas mylly pyörittää monta sovellusta yhtäaikaa jos tarvis.
Xiaomissa on ollut ongelmia parilla kaverillani. OnePlussan hinta-laatusuhde on paras, ja Samsung on myös hyvä merkki. Itselläni on Samsung Galaxy S10 eikä ole valittamista. Hinta-laatusuhde on siinäkin hyvä, sillä hinta on laskenut oikein reilusti julkaisun jälkeen ja kamera on todella hyvä. Jos etsit vähän edullisempaa puhelinta, niin sitten OnePlus Nord.
Nokia 105:lle iso suositus!
Akku kestää viikon
Voi soittaa ja lähettää viestejä
Herätyskello
Dual-Sim, joka on mulle kätevä, kun on kahden maan liittymät
Voi elää ilman, että koko ajan puhelin polttelee taskussa tai laukussa
Maksoi alle 30 e
Iphone on kallis koska se on laadukas ja saa pitkään päivityksiä. Android-luurin saa joka vuosi ostaa uuden.
Vierailija kirjoitti:
Iphone on kallis koska se on laadukas ja saa pitkään päivityksiä. Android-luurin saa joka vuosi ostaa uuden.
iPhone oli laadukas, mutta nykyään se pärjää vain maineellaan. Muilla merkeillä on parempi hinta-laatusuhde. Halvimpia malleja lukuun ottamatta Samsung, OnePlus ja Nokia kestävät yleensä kolme vuotta, kunhan akun vaihtaa kerran. Vähäisellä käytöllä ne kestävät pidempääkin. iPhonen akku ei usein kestä pakkasta uutenakaan.
Kirjoitin väärin näköjään eli xiaomi
Ap