Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tääl Helsingissä kävellään pää jäykkänä?

Vierailija
23.11.2020 |

Mua ottaa niin päähän ihmisten olemus ja naama. Kävellään ylimielisinä ja jäykkinä. Kilpaileva katse, vartalo kun metallitanko olisi tungettu erseseen.

Ketä pitää vaikuttaa olemalla tällainen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me normaalisti kävelläkään, jostain vaan tulee voimakas landen haju ja yritetään olla että ei huomattais, mutta ei ihan onnistu.

Vierailija
2/9 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ainakaan minun tuntemani ihmiset kävele noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tullut reissattua eri kaupungeissa työn takia ja en voi todeta huomanneeni eroa kaupunkien kesken,

Vierailija
4/9 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo varaa kävellä rennosti kun asuminen maksaa niin paljon, vaikka töitä vuokrafirmat pullollaan.

Vierailija
5/9 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävellään niska jäykkänä ja katse suoraan eteenpäin.

Normaalisti ihmisen pitää katsella jatkuvasti ympärilleen ja tarkkailla ympäristöä.

Mietityttää että minkälainen ihmisestä oikein kehittyy jos kaupungistuminen yhä vahvistuu, jonkulainen zombi varmaan.

Vierailija
6/9 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo landelta vaa ihan helsinkiläinen :,D

Huomaa et tää kulkee käsi kädessä työelämän kanssa.

Vierailija
7/9 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa on hyvässä ryhdissä? Ihmisten tulisi olla selkä suorana eikä kävellessäänkin olla jossain kyyryssä. Jos et saa selkää suoraksi ja päätä pystyyn edes kävellessäsi, olet viettänyt liikaa aikaa kännyä näpräten tai selkärangassasi on jotain vikaa.

Vierailija
8/9 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan tehdä sille päälle jotain, jos toiset ihmiset vaikuttavat noin.

Vierailija
9/9 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua v*tuttaa kulkea ihmisten ilmoilla ja mennä töihin ja nähdä niitä naamoja sen 8h, että ei paljoa hymyilytä ei. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme