Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kikateltiin miehen kanssa, kun huomaattiin Trafin sivuilta naapurin uuden auton omistaja

Vierailija
23.11.2020 |

Just joo, rahoitusyhtiöhän se siellä oli omistajana. Ja niin luulivat pystyvänsä meihin tekemään vaikutuksen. KÄRÄYTETTIIIN ne! Mies lähti äsken ilkkumaan sinne, että kärryn omistaa. 😂

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuis muuten menee, lääkkeet on nyt kuitenkin jäänyt ottamatta.

Vierailija
2/33 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, onpa veikeää hyvän mielen uutista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurinne vaihtaa autoa monta kertaa vuodessa ja naureskelee kikatuksellenne, samalla kun ajaa uudenkarhealla autolla ja te vanhalla rouskullanne.

Vierailija
4/33 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
5/33 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikatteleva mies!

Vierailija
6/33 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikatteleva mies, ihanaa.

Vierailija
7/33 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä mieluummin kuka omistaa heidän talon? Entäs teidän talon?

Vierailija
8/33 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa,kikattava mies,kuin pikkutyttö!

Vierailija
9/33 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä sama paska provo pitää tunkea tasaisin väliajoin tänne palstalle? Tämä oli huono jo ensimmäisellä kerralla, nyt 49:llä kerralla tämä ei ole ainakaan parantunut yhtään. Yritä nyt hitto soikoon edes keksiä jotain uutta, jos vauva-palstalla provoilu on elämäsi ainoa sisältö.

Vierailija
10/33 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä sama paska provo pitää tunkea tasaisin väliajoin tänne palstalle? Tämä oli huono jo ensimmäisellä kerralla, nyt 49:llä kerralla tämä ei ole ainakaan parantunut yhtään. Yritä nyt hitto soikoon edes keksiä jotain uutta, jos vauva-palstalla provoilu on elämäsi ainoa sisältö.

Väärin ainakin minun kohdallani. Joka kerta vetää suupielet ylös. Nää on ihan parhaita, koska oikeasti on tuollaisia ihmisiä, jotka yrittävät tehdä vaikutuksen autolla, jota eivät omista. Täysi kymppi.

Vierailija
11/33 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin ainakin minun kohdallani. Joka kerta vetää suupielet ylös. Nää on ihan parhaita, koska oikeasti on tuollaisia ihmisiä, jotka yrittävät tehdä vaikutuksen autolla, jota eivät omista. Täysi kymppi.

Ja oikeasti on tuollaisia ihmisiä, jotka ovat sairaalloisen kiinnostuneita naapurin asioista.

Vierailija
12/33 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos yrität tehdä vaikutuksen muihin AUTOLLA olet nolo ihan joka tapauksessa, Omistit sen auton itse tai et. Mutta tästä aloituksesta olen ihan samaa mieltä kuin tuo aiempi kirjoittaja. Ei ollut kovin hauska silloin aikoinaan ja nykyään ei ole ollenkaan hauska.

Vierailija
13/33 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia kyrpiä naapureita on joka paikka täynnä.

Meidän naapuri osti uudehkon pakettiauton kun ostin meille -85 mallin paketiauton, samoin osti ajettavan ruohonleikkurin mikä on tietenkin isompi kuin meidän, samoin vaihtaa auton jos meillä vaihtuu auto.

Vierailija
14/33 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, oma on ..  kyllä sitä kelpaa kikatella, jopa hohotellakin !

Sincc

Vierailija
15/33 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla trollilla on väsyneet jutut. Ei ole ihan terve kun jaksaa vuositolkulla jankata samasta aiheesta.

Työsuhdeautot on rahoituksella ihan verotussyistä.Poistoista ei liene ap kuullu

Vierailija
16/33 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kikattelen teille, kun maksatte Traficomille joka kyselystä sen muutaman euron. Kyllä pitää olla elämän tyhjää.

Vierailija
17/33 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman aihe vapaata en olisi tiennyt, että uudella autolla ajavat ajavat niillä vain siksi, kun haluavat tehdä vaikutuksen.

Itse olen ajatellut, että heillä on uusi auto siksi, että tarvitsevat varman auton, joka ei jätä tien päälle (kuten minun vanha lotiskoni on pari kertaa tehnyt)

Vierailija
18/33 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain perverssiä mielihyvää sen naapurin täytyy saada reaktiostanne, kun vaihtaa autoa monta kertaa vuodessa.

Vierailija
19/33 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne ostaa auton kuukauden välein?

Vierailija
20/33 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti mun naapuri. Voin kertoa että uusi auto on hankittu yritysleasingillä.