Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kysymys e-pillereistä

Vierailija
27.03.2014 |

sain e-pilleri reseptin mutta kuukautiseni loppui juuri ja minun käsityksen mukaan ne pitäisi aloittaa ekana vuoto päivänä,

niin onko minun nyt fiksuinta odottaa seuraavia kuukautisia vai voinko aloittaa pillerit heti??

en haluaisi että kierto menee sekaisin, käykö niin jos aloitan pillerit nyt? hirvee työ ollu saada nuo kuukautiset suht säännöllisiksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerit pitäisi aloittaa aina ekana vuotopäivänä. Itse odottelisin seuraavia kuukautisia.

Vierailija
2/4 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos, ihan oudolta tuntuu ku ei oo vuos kausiin tarvinnu miettiä tälläsiä asioita ku mulla oli kierukka mut ehkä mä nyt tämän yhden kuukauden vaan odotan ja käytetään sit kondomia sen aikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene kierto sekaisin jos aloitat nyt, e-pillerithän lopettaa sen koko kierron oikeastaan. Mutta ehkäisyteho ei ole kyllä varma jos nyt aloitat, koska ovulaatio voi olla tapahtunut tai ehtiä tapahtua ennen kuin pillerit alkaa vaikuttaa. Siksi suosittelisin minäkin aloittamaan vasta seuraavien kuukautisten alettua.

Vierailija
4/4 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit aloittaa heti, mutta sen täytyy käyttää kondomia lisäehköisynä ekan viikon ajan, jos et aloita pillereitä kuukautisten ekana päivänä. Kun syöt pillereitä, sun kuukautiset tulee aina, myös tällä ekalla kerralla pilleritauon aikana (tai jos syöt 28pillerin laatalla, niiden pillerien aikana, joissa ei ole vaikuttavaa ainetta)