Kuinka saada työpaikka vakinaistettua?
Nyt apua naiset! Kuinka saisin määräaikaisen työni vakinaistettua? Olen ollut tässä työssä 6kk ja määräaikaisuus jatkuu vielä 12kk. Määräaikaisuudelle ei ole varsinaisesti perustetta, työsopimukseen kirjattiin syyksi minulle tullut kehitystehtävä jota teen muun työni ohella n. 3h/kk ja joka päättyy vuoden päästä. Työpaikallani on kaksi samaalla tasolla samaa työtä suorittavaa henkilöä, joista toinen, sinkkumies on vakinainen ja minä naimisissa oleva lapseton 28v nainen määräaikainen.
Vauvakuumeilumme on jatkunut vuosia ja nyt olisi tarkoitus aloittaa vauvantekohommat. Määräaikainen työtilanne vain luo epävarmuutta tulevaisuutta kohtaan varsinkin näiden viimeaikaisten tukien leikkausten ym. jälkeen. Talolainakin olisi haaveissa, eikä sitäkään kovin helposti määräaikaisena saa.
Vinkkejä, neuvoja, kokemuksia?
Katkerien työnantajien ja velojen vastaukset kielletty. Ei jaksa taas yhtä tappeluketjua samasta aiheesta.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:34"]työntekijä ei päätä vakinaistamisesta, joten kysymys on täysin turha
[/quote]
No kuinka voisin ehdottaa sitä työnantajalle?(Sopparia kirjoitettaessa otin puheeksi mutta rivien välistä tuli kyllä ilmi että ei uskalla naiselle antaa vakisopparia).
työntekijä ei päätä vakinaistamisesta, joten kysymys on täysin turha