Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkään jatkunut unettomuus. Normi lääkärille vai yksityiselle?

Vierailija
27.03.2014 |

Kun en tiedä pitäskö tässä kärrätä yksityiselle vai oottaa sitten normaaliin lääkäriin aikaa. Mun uniongelmat alko joskus 3v sitten, mut sit sain ne siinä yhessä vaiheessa kuitenkin kohdalleen ja nyt viime kesästä lähtien on jatkunu sit vaikeempi ja vakavampi unettomuus. En tahdo saada kunnolla nukutuksi yhtään!

Tuntuu et oon ihan puhki tähän kaikkeen. Elämäntilanteeseeni ymsymsyms. Rahaakaan ei kauheasti ole, joutuu miettimään huoraamista vakavasti otettavana vaihtoehtona... Psyykkisiä ongelmia tarpeeksi.

Mietin sitten jos alotan normi lääkärin puolella sen terapiankin, niin maksaako se. Millä mä maksan sitä. Huoraamisellako, koska mulla ei oo yhtään rahaa, eikä tuloja mistään.

En oikeestaan ylipäätään tiedä et mitä tässä pitäis enää tehdä... ihan oon hunningolla.

Auttakaa!

Ja ikää on 18v+.

Ja vanhemmilta en saa enää mitään apua, ne kohtelee vaan minua huonosti.

Ja mulla on muitakin terveysvaivoja, mm. hiustenlähtöä rajusti. Joka pitäisi päästä lääkäriin hoidattamaan.

Olen myös vakavasti miettinyt itsemurhaa, kun ovia sulkeutuu siellä sun täällä. Tai tuntuu oikeastaan mun tilanteessa että 100 oven talosta on jo 99 kiinni.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko, ap, löysit itsellesi sen vuokrakämpän ja sait takuuvuokran järjestettyä? Ja yhteishakupaperit lähti ajallaan? Sähän olet meille ihan tuttu tapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi