Mies ihastui ruskeisiin silmiini
Missä vaiheessa pitäisi kertoa miehelle, että käytän värillisiä piilolinssejä? Omat silmäni ovat siniset. Kaiken lisäksi hiukseni on värjätty ruskeiksi, samoin kulmani ja ripseni tummiksi. Olen siis oikeasti sinisilmäinen blondi.
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:48"]
Ruskeat piilarit näyttää niin feikeiltä, et aikamoinen urpo saa olla, jos ei sitä huomaa.
[/quote]
:D Minulla on ruskeat silmät ja näitä luullaan usein piilolinsseiksi. Tuntemattomatkin ovat ihan tulleet kysymään, ovatko oikeat vai linssit. :D
Heh, minun mieheni ei vielä 9 vuoden avioliitonkaan jälkeen tiedä, että olen oikeasti maantienharmaatukkainen hiirulainen. Olen pitänyt niin hiukset, kulmat ja ripset kuin alapääkarvatkin tummaksi värjättyinä aina. Mies on kertonut ihastuneensa siihen kun olen niin tumma ja eksoottinen, enkä ole viitsinyt sanoa että luonnontilassani olisin sellainen pahvilaatikonvärinen megatylsä...
Jos alkaa makkarissa viilentymään, niin onpahan ainakin tarjota blondia tilalle ;D
Etkö paljasta? Voi pettyä, miehet on...
Mun ukko kehua retosteli kuola valuen Kata Kärkkäistä/Katariina Souria aikoinaan.
Sanoin monta kertaa, että tukka on oikeesti sävyä vesirotta ja se silmien "smaragdiloisto" on peräisin piilareista. Ei uskonut, olin kuulema kade ;D No, nyt kun ei ole enää piilareita, vaan oma punasilmäsärki-simmut, niin ei kehu enää...;D
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:48"]
Ruskeat piilarit näyttää niin feikeiltä, et aikamoinen urpo saa olla, jos ei sitä huomaa.
[/quote]
Taitaa moni av-mamma harrastaa niitä, sen verran tullut alapeukkua. :D
Feikki ruskeat sopiikin todella hyvin vetyblondin kanssa, NOT!
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:00"]Kyllä niistä huomaa että ne on piilarit...
[/quote]
Ei miehet tollasta tajua kattoo