Seksi_ä exän kanssa
Tiedän olevani hirveä lumppu ja poden asiasta jo huonoa omatuntoa, vaikka en varsinaisesti kadu.
Ex-poikaystäväni erosi minusta vähän yli vuosi sitten ja alkoi muutama kuukausi sen jälkeen seurustelemaan toisen naisen kanssa. Olemme kuitenkin päätyneet monesti sänkyyn tämän vuoden aikana. Meillä yhteinen lapsi ja aina, kun mies tapaa lasta, niin asiat etenevät seksiin.
Olen ymmärtänyt, että uuden naisensa kanssa mies käyttää kondomia, mutta minun kanssani ei mitään ja minä en käytä ehkäisyä. En ole koskaan käyttänyt (hormonaalista) ja mies aina tiennyt sen.
Tänä syksynä kuukautiseni olivat myöhässä ja epäilin raskautta, mutta niin ei ollut. En aiemmin ollut ajatellut haluavani enempää lapsia, mutta kun kävi tuo läheltä piti tilanne, niin nyt tuntuu, että haluaisin vielä toisen lapsen.
Kerroin miehelle koko ajan rehellisesti tilanteesta. Kun menkat alkoivat kerroin myös, että haluaisin toisen lapsen hänen kanssaan. Tai, että haluaisin että lapsillani olisi sama isä (muussa tapauksessa en toista lasta tekisi. Samat vanhemmat minulle ehdottoman tärkeää). Mies ei siihen oikein mitään sanonut, mutta senkin jälkeen olemme päätyneet sänkyyn muutamia kertoja eikä ehkäisyä käytetty ja mies laukeaa sisään, useamman kerran koko aktimme aikana.
Miksi hän tekee niin? En halua miestä takaisin enkä usko, että mies haluaa minua takaisin. Hän on sanonut suoraan, ettei tunteita minua kohtaan ole, joten miksi hän ei vaadi ehkäisyä, kun tietää haluni? Miksi hän pettää naisystäväänsä paljaalla exänsä (minun) kanssa, vaikka tietää minun haluavan sisaruksen lapsellemme.
Kommentit (15)
Se on nyt sillä tavalla, että aurinko, tähdet ja kuu vaikuttaa tähän...
Exä nauttii seksistämme, sen tiedän. Sanonut useasti, ettei ole saanut samanlaisia orgasmeja aikoihin. Minulle seksi ei ole ollut yhtä nautinnollista kuin suhteemme aikana, mutta olen sinkku ja kyllä läheisyyden kaipuussa kelpaa.
En exää halua takaisin. Hänellä liikaa ongelmia ja eromme jälkeen hänestä selvinnyt monia asioita, mutta toisen lapsen hänen kanssaan tekisin. Mutta ei sekään pakollista. Elämäni on täysin hyvää yhdenkin lapsen kanssa. Mietin vain miksi mies jatkaa paljaalla, kun tietää toiveeni.
Ap
Taidat olla yksinkertainen. Jos se saa sulta helposti seksiä eikä tarvi ees leikkiä välittävänsä ilmasesta hu***sta tai sen tunteista ja jälkikasvusta, niin tottahan sä kelpaat sille tyhjennysalustaksi. Sopisitte kyllä toisillenne, kun ootte samanlaisia pettureita. Anna lapsi adoptoitavaksi, sen ei tarvi kärsiä pidempään tommosessa kasvuympäristössä.
Aina pitää olla morkkaamassa. Ap sano että tajuaa käyttäytyvänsä paskasti. Miksei voisi sen sijaan vaikka tukea. Eikös maailmassa ihan tarpeeksi paskaa muutenkin?
Anna sen exäsi olla ja ole onnellinen lapsesi kanssa. Mikä lie syy miehellä sitä tuskin saat koskaan tietää. Varmaan helpompi vaan jatkaa elämää ja lopettaa se seksin harrastaminen exän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla yksinkertainen. Jos se saa sulta helposti seksiä eikä tarvi ees leikkiä välittävänsä ilmasesta hu***sta tai sen tunteista ja jälkikasvusta, niin tottahan sä kelpaat sille tyhjennysalustaksi. Sopisitte kyllä toisillenne, kun ootte samanlaisia pettureita. Anna lapsi adoptoitavaksi, sen ei tarvi kärsiä pidempään tommosessa kasvuympäristössä.
Kenet ap pettänyt?
Jaa, mitä merkitystä sillä on, että miksi joku toinen tekee noin. Seksin takia? Näin veikkaan, kun on kyseessä ex mies.
Ennemmin kysysisin itseltäni, että miksi minä teen niin
Siis sinä ap. Miksi sinä itse toimit kuten toimit'''''?
Mitä sinö, ap, haluat?
Vierailija kirjoitti:
Hyi kamala miten rumasti puhut! Mikä saa ihmisen puhumaan noin rumasti toiselle täysin tuntemattomalle ihmiselle?
Ihan kuin eläisit sen exän kautta etkä uskalla ruveta elämään omaa elämääsi. Ihmettelet miksi ja miksi joku tekee noin. Pistät vastuun omasta käytöksestäsi sen toisen kontolle.
Ota vastuu omista valinnoista.
Kuulostat sieltä, että roikut jossain vanhassa.
Kaikkea hyää toivon sinulle. Olet nyt jotenkin sekaisin. Koeta saada omat tunteesi hallintaan ja suojele itse itseäsi ja suojele sitä olemassa olevaa lastasi. Hän tarvitsee aikuista.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mitä merkitystä sillä on, että miksi joku toinen tekee noin. Seksin takia? Näin veikkaan, kun on kyseessä ex mies.
Ennemmin kysysisin itseltäni, että miksi minä teen niin
Siis sinä ap. Miksi sinä itse toimit kuten toimit'''''?
Mitä sinö, ap, haluat?
Haluaisin toisen lapsen. Sisaruksen lapselleni.
Minulla on edelleen syviä tunteita miestä kohtaan, mutta en halua häntä takaisin.
Kaikessa rehellisyydessä haluaisin miehen pois omasta elämästäni. En haluaisi tavata tau jutella. Haluan vain elää rauhassa perheenä lapseni kanssa. Ja olisi ihanaa, jos perheemme täydentäisi sisaruksella. Ja perheellä tarkoitan minua ja lasta.
Olet oikeassa, vaikka et mitään varsinaisesti sanonut. Varmaan se mitä halusit kysymykselläsi herättää.
Mitäbjos lapsen saisin, niin mitä sitten? Lapsi saisi tietää saaneensa alkunsa vanhempiensa sivusuhteesta isä tuskin näkisi häntä.
Ehkä se oli vain se kuuluisa vauvakuume joka sekoitti pääni.minulla ja lapsellani on hyvä elämä kaksin. Isä näkee lastaan silloin tällöin. Minun pitää vain pyyhkiä Mies elämästäni lopullisesti.
Kiitos.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin eläisit sen exän kautta etkä uskalla ruveta elämään omaa elämääsi. Ihmettelet miksi ja miksi joku tekee noin. Pistät vastuun omasta käytöksestäsi sen toisen kontolle.
Ota vastuu omista valinnoista.
Kuulostat sieltä, että roikut jossain vanhassa.
Kaikkea hyää toivon sinulle. Olet nyt jotenkin sekaisin. Koeta saada omat tunteesi hallintaan ja suojele itse itseäsi ja suojele sitä olemassa olevaa lastasi. Hän tarvitsee aikuista.
Kiitos.
Olen yrittänyt jatkaa elämää ja tapailla miehiä. Olen vaikeasti masentunut. Olen vuoden yrittänyt saada exää pois elämästäni, sopia lapsen asiat, niin ettei meidän tarvitsisi olla tekemisissä, mutta exä ei tee yhteistyötä. Ei sovi asioita ja tapaa vain silloin kuin haluaa, meillä. Olen vain todella uupunut.
Ap
Ihana nussia kiimaisen exän kanssa, kun kaikki muu on ohi ja molemmat nauttii todella tyydyttävästä seksistä.