Saksassa koulutuksesta eilen palanneet miehet bordellissa
Kannattaa vaimojen ja tyttöystävien pyytää ukkoja käymään testeissä. Kolme miestä vajaan kymmenen hengen seurueesta, jotka olivat neljän päivän koulutusreissulla Saksassa ja palasivat reissusta eilen, kävivät polkemassa huoria päivien päätteeksi. Kuulemma sai kolmellakympillä hela hoidon. Oliko sun ihana miesystäväsi juuri yksi noista kolmesta? Osa porukasta sentään käyttäytyi asiallisesti matkalla, mutta näillä kolmella sankarilla ei paljon parisuhteet painaneet mielissä kun oli kiire päästä huoriin. Kyllä naiset on sitten hyväuskoisia hölmöjä!
Kommentit (140)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:26"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:24"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 09:57"]
Mun mies sanoi että heidän työreissuilla ei ole mitään mahdollisuutta edes käydä bordelleissa eikä ole koskaan kuullut että kukaan porukasta kävisi. [/quote]
Voi miten sulkkua! :) "Mun mies ainaki on ihan rehellisesti sanonut, ettei se ees EHTIS, jos vaikka haluaiskin, mitä se ei tietenkään halua, kun se rakastaa mua niin paljon!"
[/quote]
Hei oon tosi pahoillani jos sua on satutettu. Mutta älä loukkaa toisia sen vuoksi, mä en ole tehnyt sulle mitään. Eikä varmasti miehenikään ole.
[/quote]
Hei mua ei oo satutettu, ei mitään syytä olla pahoillaan tahi alentuva. Toisekseen en ole sinua, ventovierasta anonyymia kanssapalstalaista loukannut mitenkään. Poimin vain huvittavan pätkän tekstistäsi ja sanoin että se oli sulkkua. Kehitä vähän suojamuuriasi jooko, tää netti voi olla herkemmälle muutoin vähän turhan paha paikka, jos ihan pikkasesta tulee itku.
Vai että ihan pitää 7 herätä ja mennä aamupalalle valmiiseen pöytään ja sitten taas saa vetää tirsat autossa pari tuntia. Normi päivä ja jo 18 takaisin hotelliin ja tuntia aikaa käydä suihkussa ja vetää ykköset päälle :) Sitten (15min) palaveri ja ruokaa ja juomaa ja taxit kulkee. Sinun miehesi ehkä menee nukkumaan klo 22 mutta moni muu ei mene ja se on fakta.
[/quote]
Niin eikös tässä ollutkin kyse juuri mun miehestäni? Mitenkä mua kiinnostaisi mitä muut miehet tekevät...? Jos joku sieltä periferiasta väkisin haluaa lähteä kaupunkiin yksin, niin tottakai näin voi tehdä. Se on vaan hyvin epätodennäköistä.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:08"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:02"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 09:48"]
Kuulkaas, aika moni seksityöläinen tekee sitä ihan omasta halustaan. Toki on näitä ihmiskaupan uhreja, mutta enemmistö ihan vapaaehtoisesti.Mm paras kaverini.
[/quote]
Joo, niin tekee. Se ei silti poista sitä ällöttävää faktaa että mies on valmis nussimaan naista joka ei ole kiihottunut.
[/quote]
Entä jos se nainen kiihottuukin :)? Sitähän sinä et tiedä koska ilmeisesti et prostituoituna työskentele...
[/quote]
Ei toki voi tietää, mutta se ole tavoitteena maksullisessa seksissä. Lähtökohtana ei ole vastavuoroinen seksi vaan miehen tyydyttäminen.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:28"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:26"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 09:57"]
Mun mies sanoi että heidän työreissuilla ei ole mitään mahdollisuutta edes käydä bordelleissa eikä ole koskaan kuullut että kukaan porukasta kävisi. [/quote]
Voi miten sulkkua! :) "Mun mies ainaki on ihan rehellisesti sanonut, ettei se ees EHTIS, jos vaikka haluaiskin, mitä se ei tietenkään halua, kun se rakastaa mua niin paljon!"
[/quote]
Hei oon tosi pahoillani jos sua on satutettu. Mutta älä loukkaa toisia sen vuoksi, mä en ole tehnyt sulle mitään. Eikä varmasti miehenikään ole.
[/quote]
Hei mua ei oo satutettu, ei mitään syytä olla pahoillaan tahi alentuva. Toisekseen en ole sinua, ventovierasta anonyymia kanssapalstalaista loukannut mitenkään. Poimin vain huvittavan pätkän tekstistäsi ja sanoin että se oli sulkkua. Kehitä vähän suojamuuriasi jooko, tää netti voi olla herkemmälle muutoin vähän turhan paha paikka, jos ihan pikkasesta tulee itku.
[/quote]
Aika tyypillinen kiusaajan kommentti. :) Malliesimerkki oikeastaan. Ei kenelläkään ihmisellä jolla on hyvä olla itsensä kanssa, ole tarvetta puhua tuolla tavalla ventovieraalle ihmiselle. Jos et tunne sitä ihmistä kenelle puhut, ei ole tarvetta ivata, vähätellä tai asettua yläpuolelle. Tuo tapasi kirjoittaa kumpuaa omasta pahasta olostasi, joten ei ketään itketä tai harmita sinun kommenttisi. Ne kertovat ainoastaan sinusta itsestäsi. :)
Hmmm.joo. Mun mies tekee myös työmatkoja eikä niille työmatkoille mahdu prostituutio mitenkään. Työpäivät venyvät matkoilla usein tosi pitkiksi kun koko aika pyritään käyttämään hyväksi, ne ovat siis TYÖMATKOJA joista työnantaja maksaa pitkän pennin, deadlinet ovat tiukkoja ja niistä ei luisuta yhtään.
Meillä on yhteinen tili josta tiedän ihan sentilleen mihin rahat menevät sillä me kerätään kuitteja, mies-insinööri kun on, on tuonut kotiin viimeiset 10 vuotta käteisostokuittinsakin vaikkei mun mielestä se nyt oo ihan tarpeellista joka kiskakuittia kiikuttaa kotiin. Mies oli veijari silloin kun tavattiin ja sanoiettä nyt on saanut tarpeeksi mennä ja tehdä ja oli valmis perhettä perustamaan, siis kolmekymppisenä. Ihan hyvin meillä on mennyt. Ei kaikkia miehiä kiehdo pettäminen hutsun kanssa. Jos sitten sattuu muuten rakastumaan tai ihastumaan johonkin niin sille nyt ei voi mitään. Toivottavasti näin ei käy.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:30"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:08"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:02"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 09:48"]
Kuulkaas, aika moni seksityöläinen tekee sitä ihan omasta halustaan. Toki on näitä ihmiskaupan uhreja, mutta enemmistö ihan vapaaehtoisesti.Mm paras kaverini.
[/quote]
Joo, niin tekee. Se ei silti poista sitä ällöttävää faktaa että mies on valmis nussimaan naista joka ei ole kiihottunut.
[/quote]
Entä jos se nainen kiihottuukin :)? Sitähän sinä et tiedä koska ilmeisesti et prostituoituna työskentele...
[/quote]
Ei toki voi tietää, mutta se ole tavoitteena maksullisessa seksissä. Lähtökohtana ei ole vastavuoroinen seksi vaan miehen tyydyttäminen.
[/quote]
Jos pitää kiihkeää vastavuoroista panoa samana asiana kuin miehen runkkupatjana olemista niin on kyllä todella vääristynyt kuva normaalista seksistä. Maksullisella seksillä ja oikealla seksillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
Tavallaan mä nyt ymmärrän että on tosiaan olemassa miehiä jotka pettävät vaimojaan työmatkoilla, kun näemmä on olemassa tällaisia puolisoita kuin mitä tässäkin ketjussa näkyy olevan. Kyllä mäkin tällasia vittumaisia muijia vedättäsin, miksi antaa ihmisarvoa naisille jotka ovat täynnä ivaa, katkeruutta ja kaunaa.
Onko ne tyttöystävät taas uskollisia Suomessa? Taitaa olla ne vaimot enemmän uskottomia kotimaassaan kuin miehet reissussa. Mistä muuten voit edes tietää onko ne miehet sinkkuja? Suomeenkin tarvittaisiin tuollaiset laitokset, että saisi yksinäiset miehet edes jostain seuraa. Kaikki noista ei edes polje niitä vaan tahtovat juttuseuraa. Tämä on muuten ihan totta.
Saksassa bordellin työntekijät ovat lääkärintarkastuksissa ja kontrollissa viikottain / kuukausittain siis enemmän kuin Suomalaiset naiset ikinä ja siis puhtaampiakin, sekä pakottavat asiakkaiden käyttävän kondomia eivätkä suutele eikä suuseksii yms. Naisena tiedän kun olen ollut siellä. Saksassa on asiat paljon paljon paremmin kuin täälä holhous Suomessa. Rehberbahnilla Hamburissa ja ST Paulilla jossa Beatles vuosia soitellut on hysiä ravintoloita ja discoja sekä nähtävyyksiä joista te tavikset ette osaa kuvitellakkaan kun se sex ei oo koko totuus.
Uskovaisen tavara on yhteistä täälä uskottomien Suomessa jossa naisetkin haluavat niinkuin nuo miehetkin. Elämä on meille naisille ihan liian lyhyt elääkseen jalat ristissä eli kondoomia käyttäen nuo miehet pitää saada rahastettua ja naisellinen elämänlaatu korkeammalle täälä Suomessakin. Olen vapaa nainen ja annan teidän kaikille miehille jos ne puutteessa joutuvat elämään. Suomalainen mies on hyvä rakastaja, varatusta miehestä ei tuu riesaa ja nautinto on molemminpuolinen. Teidän kaikkien miehet pettää siis nauttii elämästä joka on liian lyhyt häkkilintuna.
No en ikinä hyväksyisi naista, joka ei hyväksy omaa bordellihistoriaani. :P
Laillistetut bordellit ja yksityisyrittäjyys toisi Suomelle paljon verovaroja joilla Suomi nousuun. Eduskunnassakaan ei tarvittaisi kuin vajaa puolet kansanedustajia ja ne kaikki voisi olla naisia. Säästökuurissa kansanedustajien työvuosia 4 ja työpäiviä vuodessa 365 etteivät he kaikki kävisi teidän verorahoillaan Saksan laadukkaissa laillisissa bordelleissa vaan olisivat töissä ilman avustajia niitä hehkeitä naisia. Naisena olen tämän kaiken kokenut ja nauttinut ollessani töissä edukunnassa sekä monilla matkoilla Saksassa. Suomi nousuun ja Bordellit lailliseksi. Antakaa naiset miehillenne niin ette kadu ja luule miehien menevän aina bordelliin.
Kyllä bordelleissa voi hakea vaihtelua, vaikka olis naimisissakin. Mutta eihän tämä vammainen seksikulttuuri, joka on ties mille vuosisadalle jämähtänyt ymmärrä mitään. Bordellit ja spanking studiot lailliseksi vaan, niin saa nuoret eloveenatytöt parempaa duunia, kuin olla prisman kassana myymässä ruokaa työttömille. Ja samalla pääsee normiammatteihin paremmin ne joilla ei ole ulkonäöllisiä lahjoja siinä määrin.
Maaseudut täynnä hiljaisia yksinäisi varakkaita miehiä joille bordellit Suomessakin olisi juuri oikea paikka jakaa säästönsä. Kaupungit täynnä yksinäisiä ja avuttomia miehiä joiden koulutus pitäisi lähteä bordelleista. Naiset luulevat opettavansa mutta kyllä se on ammattilainen joka opettaa hyväksi rakastajaksi. Olen kouluttanut monia miehiä ja niistä tulee hyviä kun antaa heille kunnon opetuksen ja opastuksen. Kuntokeskuksissa treenattuani olen huomannut vartaloni kiinnostavan teidän kaikkien miehiä ja jos olisin bordellin perustanut kylpisin rahassa.
Pikkujoulukausi alkaa, antakaa naiset kaikille miehille ja katsokaa kuka on se paras rakastaja. Minä ainakin aijon pitää pikkujouluissa hauskaa ja pitää miehet kiimaisina sekä antaa niin monelle kuin vaan ehdin. Olen eloveena ja 25vuotias jolla kauniit kurvit. Teidän kaikkien miehet haluavat minua pikkujouluaikaan ja vielä ilmaiseksi annan niin ei tervi Saksana lähteä kun te ette anna heille.
Bordelleja on myös meille naisille.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:12"]
Maaseudut täynnä hiljaisia yksinäisi varakkaita miehiä joille bordellit Suomessakin olisi juuri oikea paikka jakaa säästönsä. Kaupungit täynnä yksinäisiä ja avuttomia miehiä joiden koulutus pitäisi lähteä bordelleista. Naiset luulevat opettavansa mutta kyllä se on ammattilainen joka opettaa hyväksi rakastajaksi. Olen kouluttanut monia miehiä ja niistä tulee hyviä kun antaa heille kunnon opetuksen ja opastuksen. Kuntokeskuksissa treenattuani olen huomannut vartaloni kiinnostavan teidän kaikkien miehiä ja jos olisin bordellin perustanut kylpisin rahassa.
[/quote]
Bordellit tasapainottavat seksin saantia ja lisäävät seksitaitoja. Niitä voi käyttää hyvin muutkin, kuin yksinäiset, mutta tietenkinhekin ovat osa toimintaa. Sen lisäksi bordellit tarjoavat myös elämyksiä. Joku voi työpäivän päätteeksi haluta vaikka nuoren naisen käsirautoihin.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 09:20"]Hyvä aloitus, enemmän tälläisiä paljastuksia hyväuskoisille mammoille:)
[/quote]
Kannatan mutta en kyllä pitäisi omaa ukkoa kuin varajeesuksena, jos jättää bordellissa oman akan pelossa käymättä. Ne huorat sitten on eri juttu.
Nuorena ja liian nättinä kun oman porukan miesten kanssa kateselimme nähtävyyksiä hampurissa niin miehet sai oikeasti suojella minua, kovin vaikea oli näitä nähtävyyksiä päästä naisena näkemään. Tasisi olla Amsterdamissa kun yhden kukkahattu suominaisen päälle kaatoi huora täyden yöastian.
Uskon että noilla kaduilla naisen on edelleenkin melkoisen vaikeaa yrittää salassa miestään jäljittää. Saksassa on erittäin hienostuneita, tai jotain sinnepäin bordelleja joihin myös naiset voivat mennä ainakin aulaan istumaan, no ne ei ole 30 euron paikkoja ja en kyllä koskaan ole sellaisessa päässyt käymään.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:37"]Suloisia nämä "Ei mun mies ainakaan koskaan ikinä pettäisi" <3
[/quote]
Jännä juttu tällä palstalla, että jos luottaa mieheensä, on hyväuskoinen hölmö ja jos taas ei luota ja epäilee jotakin, on sairas vainoharhainen katkera ämmä tms.
23./24. Hehhee.....työ ei merkitse mitään! Joopa, isälleni työ merkitsi kaikkea, aivan kaikkea, niin tuntuu merkitsevän myös nykyiselle mihelleni. Ei kunnianhimottomia työntekijötä nosteta monen sadan ihmisen johtajiksi....vaan yleensä se menee niin, että vaativa ja raskas työ ja sen mukaiset huvit :)