Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako sellaista hyväkuntoista vaatetta on kaapeissasi, joita et ....

Vierailija
26.03.2014 |

enää käytä ainoastaan siitä syystä, että ne eivät ole muodikkaita?

Mikä olisi pahinta, mitä voisi tapahtua, jos laittaisit tuollaisen vaatteet yllesi normaalina arkena? esim töihin, kauppaan jne.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiseltään vastattuna ei yhtään. En seuraa muotia, lue naistenlehtiä, katso televisiota, altistu mainonnalle "miltä minun kuuluisi näyttää". Olen aina pukeutunut kuten omaa silmaa miellyttää.

Ostan vaatteeni kirpparilta, huudosta, torilta tms tuunailen niitä, sekä valmistan vaatteita myös alusta alkaen itse. Teen iättömiä, klassisia vaatteita.

Vierailija
2/15 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 kpl

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 jatkaa: Ostan joskus myös pienemmiltä vaatesuunnittelijoilta, tms erikoisputiikeista kuten karma shopista.

Vierailija
4/15 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla yhtään vaatetta, jota en käyttäisi tosta syystä. En erityisemmin ostele trendivaatteita ja jos ostan, niin osaan myös pistää ne kiertoon riittävän ajoissa, jolloin kelpaavat vielä muille.

Muutenkin ostan suurimman osan vaatteistani kierrätettyinä ja sitten vastaavasti kynnys pistää omia vaatteita kiertoon on aika matala.

Vierailija
5/15 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyrin kierrättämään vaatekaapin sisältöä välillä liiankin hanakasti. Välillä etsin jotain kiertoon laittamaani vaatetta kissojen ja koirien kanssa ja käyn sitten ostamassa kirpparilta samanlaisen tai melkein samanlaisen. Minulle värit ja vaatteen tunnelma ovat tärkeitä. Muodikkuudesta en välitä.

Vierailija
6/15 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia vaatteita on joitakin, joita en epämuodikkuuden takia laittaisi julkisille paikoille. Kotona niitä voi kyllä käyttää.

Vierailija
7/15 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään.

Mä en ymmärrä muodikkuutta, enkä shoppaile kuin tarpeeseen.

Vierailija
8/15 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yhtään, seuraan kyllä muotia mutta makuni on kuitenkin suht klassinen

Vierailija
9/15 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään, käytän aika lailla perus henkkamaukkaa ym. halpaa vaatetta ja ostan kirppareilta. Yleensä käytän aika loppuun vaatteeni, käyttämättä jääneet väärän malliset ym. vaatteet annan kavereilleni tai tiputan uffin laatikkoon.

Vierailija
10/15 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap kysyit? Mistä moinen tuli mieleen? Mikä tilanne omassa kaapissasi?

Vierailija
11/15 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaapisa kaksi liiviä, toinen on musta ja toinen on sinistä farkkukangasta. Niitä en ole käyttänyt nyt n. kolmen vuoteen, sillä ne eivät ole muotia. Säilytän niitä, kyllä ne joskus taas ovat muotia..

Vierailija
12/15 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään, en seuraa muotia.

Vierailija
13/15 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on esim. jakkuja ja housuja, joiden leikkaus on juuri nyt vähän epämuodikas, mutta säilytän niitä koska olen huomannut että aika auttaa tähän. Ovat hyvälaatuisia ja muuten ihan kauniita. Mitään pahaa tuskin tapahtuisi vaikka laittaisinkin ne päälleni. Ei vain huvita. Tykkään pukeutua ajan hengen mukaisesti, vaikken mikään fashionista olekaan.

Vierailija
14/15 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan enää. Pari vuotta sitten pistin kierrätykseen ja vei kaatopaikalle 2/3 vaatteistani, kaikki mistä en enää pitänyt tai ei tullut enää käytettyä. Nyt ostan erittäin kriittisesti ja harvoin mitään ja jos ostan, laadun ja mallin on oltava just oikeat. Oli ihanaa päästä turhasta eroon ja kaapistakin löytää nyt kaiken helpommin.

Vierailija
15/15 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään, ostan muutenkin suurimman osan vaatteistani kirpparilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi