Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako miehesi osoittaa hellyyttä?

Vierailija
26.03.2014 |

Siis halailu ym. vastaava, ilman seksiä.

Meillä sitä ei saa. Ollaan oltu yhdessä useamman vuoden ja kaikki läheisyys seksiä lukuunottamatta on kerjättävä. Äskenkin sain tiuskahduksen että joka päiväkö on muka halailtava, kun yhtä halausta olin vailla. Päivä oltu melkein kokonaan erossa..

Minusta edes pieni päivittäinen hellyyden osoitus olisi tärkeää. Jos mainitsen miehelleni tuon asian tärkeydestä ja siitä, että monessa perheessä tuo on normaalia, niin vastaus on 'ketkä muka niin tekee, en tunne ketään'. Tai että ne on kuulemma vaan naisten lehtien paskajuttuja.

Onko tämä suhtautuminen yleistäkin...miten muilla?

Minä kärsin tästä tosiaan enkä tiedä mikä neuvoksi. :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin mies osoittaa hellyyttä, yleensä pitää mulla olla joku jo iso hätätilanne, joskus yöllä sängyssä ottaa kädestä kiinni, mutta ei edes kerran kuukaudessa. Seksiäkin on nykyään niin harvoin, että kyllä hellyys on todella vähäistä. Mies on sanonut että ei osaa sellaista, on tavallinen suomalainen mies siinä suhteessa, ei varmaankaan lapsuuden kodissaan siihen saanut mallia, lapsia kyllä hellii, luulen että meidän pojat osaavat jo kohdella vaimojaan paremmin.

Vierailija
2/2 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä halitaan paljon. Mutta oonkin totuttanut miehen myös siihen, että hän saa jopa enemmän hellyyttä päähieronnan ja muun lääppimisen muodossa. Siten jaksaa ja haluaa myös minua huomioida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi