Mulla on ihan sairas ikävä salasuhdettani!
Haluan ne hetket takaisin. Oli ihana saada huomiota ja ihanaa, seksikästä seksiä. Miten tästä pääsee yli?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 10:55"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 23:10"]
Mun salasuhde ukkomieheen päättyi yhteiseen elämään. Pari vuotta ollaan oltu nyt yhdssä ja tämä on just sitä mitä ajateltiin. Meidän arki on ihanaa vaikkakin ihan tavallista. Ota ap rohkeasti yhteyttä salarakkaaseen!
[/quote]
Voi voi... Mitenhän käy kun tuo alkuhuuma menee ohi.
[/quote]
Aika näyttää. Omaa alkuhuumaani on kestänyt kohta jo 15-vuotta.
Mä haaveilen tulevasta salasuhteesta. Mieheltä ei saa huomiota enää ollenkaan. Tekisi mieli pitkästä aikaa laittautua kauniiksi ja lähteä ulos, edes flirttailemaan miehille.
Näin siinä käy kun ei anna omalle puolisolle enää mitään. Puolitoista vuotta olen ollut kohta ilman seksiä ja kosketusta, miettikääs sitä. Tota miestä ei kiinnosta enää mikään muu kuin sohvalla löhöily ja mahan kasvattaminen.
Omasta kokemuksesta voin sanoa ettei kannata kaipailla. Salasuhde ukkomiehen kanssa voi tuntua jännittävältä ja kiihottavalta, ketäpä huomio ei imartelisi, puhumattakaan siitä kun saa kuunnella miten on se rakkain ja tärkein ja miten voitaisiin oikeastaan yhdessä aloittaa uusi elämä.
Onneksi tulin järkiini! Tai itse asiassa ystävä takoi minulle järkeä päähän. Mies, joka kohtelee vaimoaan niin kuin minun salasuhteeni kohteli omaansa, todennäköisesti kohtelee aikanaan minuakin juuri samalla tavalla, ellei pahemminkin koska meillä ei edes ole yhteisiä lapsia ja yhteistä asuntolainaa.
Kannattaa keskittyä muihin asioihin. Ajattele että ansaitset jotain parempaa kuin salassa hiiviskelyn.
Mun salasuhde ukkomieheen päättyi yhteiseen elämään. Pari vuotta ollaan oltu nyt yhdssä ja tämä on just sitä mitä ajateltiin. Meidän arki on ihanaa vaikkakin ihan tavallista. Ota ap rohkeasti yhteyttä salarakkaaseen!
Sitten voi todeta että jätä miesparka rauhaan, ansaitsee paremman naisen kuin sellaisen joka pettää puolisoaan. Tai toisaalta jos tiesi sinun parisuhteesta, niin eipä ole miehessä kehumista. Joka tapauksessa, kunnioita sen verran puolisoasi ja mahdollisia lapsiasi ettet petä.
Itsekin olen pettänyt kerran ja kun siitä huumasta selvisin, niin olen katunut sitä JOKA PÄIVÄ. Hävettää millainen kakara olin kun satutin hyvää miestä (puolisoni) ja vaaransin lasten ehjän kodin.
Ei se vaan niin mene että lapset on onnellisia kun vanhemmatkin on onnellisia. Vaikka aikuinen erehtyisi luulemaan kutinaa pöksyissä rakkaudeksi, ei perheen hajoaminen lasta onnelliseksi tee.
Salarakkaan kanssa perheen perustaneelle tiedoksi, että tuossa vaiheessa suhdetta ollaan vielä ns alkuhuumassa. Katsellaan teidän suhteen kesto sitten viidentoista vuoden päästä.
Tilastojen valossa salasuhteen pohjalta alkaneella suhteella on aika surkeat mahdollisuudet kestää.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 23:10"]
[/quote]
Voi voi... Mitenhän käy kun tuo alkuhuuma menee ohi.