Paljonko käyttötililläsi on rahaa tällä hetkellä?
Kommentit (98)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 22:52"]
Vähän yli 600. Ja tuosta lohkee vielä tällä viikolla toistasataa euroa laskuihin. Aika vähän, sillä äitiysloma loppui tässä kuussa ja ensi kuussa ei tule kuin kotihoidontuki ja lapsilisät.
[/quote]
Miksi alapeukku? Siksikö, ettei 600 € ole vähän? On se vähän siihen nähden, että kulutus tulee olemaan yli tulojen tästä eteenpäin. Eipä siis paljon jää säästöjä käytettäväksi. Tätä tarkoitin vähällä.
88 000 euroa. En tiedä vielä mihin laitan, joten siksi käyttötilillä. Sijoituksia harkitsen...
5202€ palkka tuli tänään ja en ole vielä maksanut laskuja.
5202€ palkka tuli tänään ja en ole vielä maksanut laskuja.
N. 118 000€ oli nyt laskujen jälkeen.
Toisella jotain viisisataa ja toisella jotain satanen. Kyllä meillä käy tili suunnilleen joka kuukausi lähes nollilla ennen palkkapäivää. Nyt on itse asiassa aika hyvä tilanne, kun kaikki laskut on maksettu ja tilillä kuitenkin on noinkin paljon rahaa, lisäksi tulin juuri työmatkalta ja olen joutunut maksamaan duunikuluja, joista saan rahani takaisin kunhan saan matkalaskun maksatukseen.
10€.
Mutta säästötilillä on 90,000€. Olemme juuri ostamassa asuntoa. :)
5,13€, ei jaksa hirveästi naurattaa :(
onneksi on vknlopuksi pimeitä töitä joista saa maksun heti käteen. olen yh-äiti.
N. 1770 euroa, maanantaina tulee palkka, nettona tällä kertaa 2350 (tuossa muutama satanen loppuvuoden 2013 tulospalkkiota). Pidän tiettyä summaa käyttötilillä, kuun lopussa siirrän sen ylittävän summan säästöön.
Tai josko huomenna voitais lotossa tuon 47miljooonaaa:D
1,82 maanantaina tulee äitiyspäiväraha
en ole yh älkää huoliko :)
Noin 4000 taitaa olla, kaksi viikkoa sitten tuli palkka ja siitä jo lainat ja laskut maksettu. Siirsin myös 1000 euroa säästöön ja kävin shoppailemassa äitiysvaatteita. Taloustilillä on vielä 500 ruokaan ja vastikkeeseen erikseen. En nyt saa kulutettua, kuten aiemmin, kun ei tule käytyä missään. Mutta säästyypähän rahaa vauvalle ostettaviin juttuihin.
Kaikki tilit yhteensä n.100€ ja ollaan kolme henkinen perhe.
599e :)