Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tietääkö joku mikä "näytelmä"

Vierailija
26.03.2014 |

Olen joskus ollut mukana illanistujaisis missä näyteltiin jotain tähän tyyliin;

Joku esitti suota joku puuta joka huojui tuulessa,puu kaatui,metsuri otti puun olalleen,ja kantoi kotiin,joku esitti aina jotain esinettä tai jotain. Auttakaa jos tiedätte,mistä löydän ja minkä niminen"leikki" Tarvis löytää teksti,minkä vois lukea, vai oliko itse keksitty juttu?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen seurannut ja vetänyt itse "Karhunmetsästys" nimistä näytelmää, joka näytellään samaan tyyliin. Eli pyydän tietyn määrän vapaaehtoisia, jaan heille roolit (ja mahdollisesti niihin sopivat vaatteet/rekvisiitan) ja kerron että tekevät vain niinkuin sanon. Hahmoja ovat mm. karhu, metsästäjä, metsästäjän kivääri, määnty, tikka, suo, kukka, esirippu...

Näin näytelmän eräällä lastenleirillä, jolla olin ohjaajana ja etsin sen myöhemmin netistä. Kovan työn jälkeen se löytyi joltakin hääsivustolta hääleikkinä. Voisit kokeilla niitä.

Vierailija
2/4 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta sanoa kuin että kyllä av:lta saa vastauksen kysymykseen kuin kysymykseen! :D t:sivullinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/4 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä sivusta löysin saman toisin selitettynä. Kohdasta Leikit -> Improvisoitu häänäytelmä. On siis ihan mahdollista että AP:n näkemä näytelmä on kirjoitettu vain sitä esitystä varten.

http://www.naimakaupat.com/haaopas/haapaiva/y_leikit.php

- 2