Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Change ketjun vastapainoksi; mitkä tunnetut ketjut on olleet kivoja työpaikkoja?

Vierailija
22.11.2020 |

Voin ainakin itse kehua Etelä-Pohjanmaan Osuuskauppaa. En nyt enää siellä ole töissä, mutta kun olin niin jäi tunne että noudatetaan hyvän työpaikan käytäntöjä, bonuksia tuli kerran vuodessa, sai henkilökunta-alennusta ja joululahjat oli huippuja mm. Arabian astioita ja muita arvokkaita juttuja.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TE-toimisto

Vierailija
2/12 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiskars.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli: yrittäjä, tule kehumaan yritystäsi -keskustelu

Vierailija
4/12 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli: yrittäjä, tule kehumaan yritystäsi -keskustelu

Ajattelisin että olisi kiva saada vinkkejä. Tottakai netissä voi aina kyseenalaistaa kaiken, mutta silti olisi kiva kuulla mukavistakin paikoista. Ja siinäkin mielessä kiinnostaisi kun olen itse ajatellut franchising yrittäjyyttä ja en todellakaan halua sekaantua yritykseen jossa on sairas työkulttuuri.

Vierailija
5/12 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

McDonald's, hyvät vuoropäälliköt ja hyvä perehdytys töihin sekä kannustavat työkaverit. Ei haitannut viikonlopun yövuoro eikä ikinä joutunut olemaan yksin töissä. Lisäksi hygieniasta oltiin todella tarkkoja ja uskon, että tämä pätee edelleen. Tämä oli siis nuorena työkokemus, melkein 20 vuotta sitten. Lopetin silloin työt, koska lähdin opiskelemaan. Tyypillinen tilanne tuolla.

Vierailija
6/12 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesko oli 80-luvulla. Sittemmin kuulemma muuttunut. Olin yhdessä isommassa paikassa, en pääkonttorilla. Palkkakin nousi edelliseen kesätyöhön verrattuna vuoden väliajalla 1500 mk. Mutta se oli silloin se, nykyään kuulemma on toisin. 

Yksi yllättävän kiva työpaikka on ollut pienehkö verotoimisto itä-Suomessa. Sekin oli 15 vuotta sitten. 

Vierailija
7/12 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mitkä NYKYÄÄN on kivoja työpaikkoja, ei mikä oli 30v sitten.

en oo ap. Mulla on nykyään iso kynnys hakeutua mihinkään kun ei tiedä mihin sirkukseen joutuu.

Vierailija
8/12 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikea on ihan mahtava. Siellä tosiaankin tuetaan työntekijöitä, on hyvät edut, kivoja yllätyksiä jne. Ja matala hierarkia.

Vierailija
9/12 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan Ely-keskukset.

Vierailija
10/12 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain ihmeen syystä yleiseksi sylkykupiksi mielletty Mäkkäri on tosiaan aika hyvä työpaikka, mitä siitä on kuullut työtä tehneiltä.

Vierailija
11/12 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain ihmeen syystä yleiseksi sylkykupiksi mielletty Mäkkäri on tosiaan aika hyvä työpaikka, mitä siitä on kuullut työtä tehneiltä.

Toisin kuin Hesburger (anteeksi, oli pakko)

Vierailija
12/12 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt vuokrafirman kautta pätkiä eri kaupoissa. Useimmista Keskon kaupoista jäi hyvä fiilis ja Prismat oli myös ihan jees. Noista henkilöstövuokrausfirmoista voi sen sijaan olla montaa mieltä...