Voinko olla raskaana?
Olin yhdynnässä päivinä 12 ja 13 kuukutiskierron alusta laskettuna, eli viime kuun 25 päivästä, mutta silloinkasn mies ei lauennut sisälleni, vaan vasta käsiini. Sen jälkeen olemme olleet kerran yhdynnössä ja silloin kondomin kanssa. Tyypilliset kuukautiskivut selkäkipuineen on olleet, mutta kuukautiset eivät kuitenkaan ole alkaneet vielä. Tänäänhän on 29. päivä menossa edellisten kuukautisten alusta. Mitä teen, en halua tai edes voi tulla juuri nyt raskaaksi!?
Kommentit (15)
Mies ja nainen harrastavat seksiä....yllätys, yllätys....rumpujen pärinää...voit olla raskaana!
Onio tyypilliset kuukautiskivut mahdollisua vaikka on raskaana? AP
Raskaus-ja kuukautisoireet eivät juurikaan eroa toisistaan.
Montako päivää kannattaa vielä odottaa kuukautusia? Vai onko se nyt tällä selvä jo, että olen raskaana? AP
Mulla on hyvin säännölliset kuukautiset mutta nyt vaikuttaa siltä että olen raskaana vaikka harrastin seksiä ilman kondomia menkkojen viimeisenä päivänä, jonka pitäisi olla vielä "turvallinen" :/
Voiko noihin varmoihin päiviin luottaa ollenkaan? Ja kun mies eu edes lauennut sisälleni kertaakaan! Jos olisin tiennyt tulevani raskaaksi, niin olisin nauttinut kunnon, loppuun viedystä panosta ja siitä sperman lätinästä, mutta näinkö tämä nyt meni vituksi!?!
Mikä on normaali kuukautiskiertosi? Varmimmin vastauksen saat ihan tekemällä testin, kukaan ei täällö osaa sinulle vastausta kertoa. Aina kun harrastetaan seksiä on mahdollisuus tulla raskaaksi, vaikka käyttäisittekin ehkäisyä.
muistathan että myös stressi vaikuttaa kuukautisiin, niin kauan kuin stressaat ja odotat kuukautisia ne pysyvät poissa, joten tee testi Ja saat mielenrauhan, eiköhän ne kuukautisetkin taas ala :)
Ostapa testi niin ei tarvitse enempiä pohtia asiaa. Kyllä se jo näyttää jotain.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 19:59"]
Mikä on normaali kuukautiskiertosi? Varmimmin vastauksen saat ihan tekemällä testin, kukaan ei täällö osaa sinulle vastausta kertoa. Aina kun harrastetaan seksiä on mahdollisuus tulla raskaaksi, vaikka käyttäisittekin ehkäisyä.
muistathan että myös stressi vaikuttaa kuukautisiin, niin kauan kuin stressaat ja odotat kuukautisia ne pysyvät poissa, joten tee testi Ja saat mielenrauhan, eiköhän ne kuukautisetkin taas ala :)
[/quote]
Kiitos viestistäsi! Oikeesti annoit toivoa. AP
Minä viestistä #7 olen seurannut kiertoani tarkasti ja harrastanut "pull out" methodia pari vuotta, ja suojaamatonta seksiä ollut vain menkkojen aikana. Nyt tuntuu että olen raskaana, joka on ihan toivottu juttu mutta en vaan olisi odottanut sen tapahtuvan näin nopeasti. Pitää tehdä testi myöhemmin. :)
En tiedä miten tämä kyllä on mahdollista koska mulla on aika pitkä kierto ja menkkojen viimeisestä päivästä ovulaatioon on mulla 10-15 päivää..?
Testi maksaa noin 10 euroa tai allekin, onko sulla sen verran rahaa, että käyt sen ostamassa? Saa ihan apteekista tai marketista. Ei ole vaikeaa.
Hei haloo ei menkat ole mikään ehkäsykeino niinku sanoit että pitäisi olla "turvallinen". Ei ole. Ja vaikka mies ei laukeaisikaan sisälle nii voihan sitä spermaa tulla vähän sieltä kesken aktinkin. Ja ehkä teet mieluummin raskaustestin kun tulet palstoille kyselemään erittäin typeriä....
Voiko olla raskaana vaikka tulee kuukautiset? Eli ekat menkat tuleekin raskaudesta huolimatta?
Jos ei halua raskaaksi niin kannattais käyttää sitä kondomia. Ja joo, voit olla raskaana.