Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiire perustaa perhettä

Vierailija
26.03.2014 |

Suurin osa ystävä piiristäni on uuden parisuhteen myötä melkein heti alkanut odottaa pariskunnan yhteistä lasta.. oltu yhdessä 3-6kk. Yksitosin oli ehtinyt olla suhteessa 2vkoa! Kun jo alettiin vauvaa odottamaan. Ystäväni iältään 21-23v. Mikä ihmeen kiire on perustaa heti perhe ja alkaa tehdä lapsia? Itse olen uudessa parisuhteessa ja olemme olleet yhdessä 1v 3kk. Tällä hetkellä ei ole vielä ajankohtaisena lasten hankinta. Mieheni on myös minua nuorempi (minä 24v). Toisaalta olen aika yksinäinen kun suurin osa ystävä piiristäni on niitä perheellisiä... Eikö parisuhteesta pitäisi nauttia siitä kahden keskisestä ajasta ja luoda hyvä ja pysyvä suhde ennen niitä lapsia? Tuntuu että eihän sitä toista voi oikeasti tuntea muutaman kk seurustelun jälkeen ja lapsi on iso asia! Kommentteja ja mielipiteitä kaivataan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna toisten elää tavallaan.

Vierailija
2/6 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä lapsia heti kannata tehdä! Mullakin on useita ystäviä, jotka teki alle 25 vuotiaana mukulan ja KAIKKI heistä on jo eronneet silloisista kumppaneistaan.

Harva suhde kestää aikaa jos se arki pamahtaa päälle kertasysäyksenä vauvan myötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan se on aivan sama milloin ja miten pitkän seurusteluajan jälkeen niitä lapsia tehdään, lasten syntymän jälkeen se kuvio onnistuu tai ei onnistu..

Vierailija
4/6 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nämä sun kaverit on tulevia yksinhuoltajia muutaman vuoden päästä ja ilmeisesti olette aika vähän kouluttautunutta porukkaa....vain typerät ihmiset hankkivat noin nopeasti lapsia ja vielä tuon ikäsenä... päälle 30 vuotiaana voisi ymmärtää.

Vierailija
5/6 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme olleet neljä vuotta yhdessä ennen lasten tuloa. Siinä ajassa ehti olla jo kaikennäköistä ala- ja ylämäkeä. Osasin luottaa siihen, että mies ei lähde vetämään, vaikka näkee mun vähemmän imartelevia puolia ja itsekin tunsin miehen monelta kantilta jo ennen lapsia.. Vaikea ja rankkaakin rankempi vauva-aika kestettiin ehkä tämän takia. Sillä kun molemmat olivat täysin puhkipoikkipinoon, niin asiaa helpotti, kun tiesi "aha se on nyt vaan sikaväsynyt ja siks tollanen".

Vierailija
6/6 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä...kun tulee raskaaksi lyhyen seurustelun jälkeen, alkaa heti vaativa raskausaika ja vauva-aika.... ja tätä moni pari ei kestä kun ei tunne toista loppuviimein yhtään.