Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidit, auttakaa ongelmassani

Vierailija
26.03.2014 |

Olen 25-vuotias mies ja minulla on arkaluontoinen ongelma. Tunnen tarvetta olla seksuaalisessa kanssakäymisessä vain itseäni vanhempien naisten kanssa. Kyseessä on noin 40-65v naiset. Lisäksi tähän seksuaaliseen kanssakäymiseen liittyy fantasia, että kyseinen vanhempi nainen olisi minun Äitini. En kuitenkaan tunne seksuaalista vetoa oikeaa Äitiäni kohtaan. Fantasiassa on nimenomaan kyse siitä, että joku muu nainen olisi Äiti minulle. Ja tämä ajatus/fantasia on lähes aina läsnä seksin aikana.

En oikeastaan edes tunne tarvetta lähestyä oman ikäisiäni naisia. Lapsena en saanut Äidiltä huomiota tai mitään hellyyttä, koska hän on luonteeltaan erittäin kylmä ihminen. Tämä on varmaan osasyy omituisiin fantasioihin ja haluihini, mutta onko taustalla jotain muuta syytä?

Tiedän, että tällä palstalla on paljon Äitejä, joista joku ehkä osaa vastata kysymykseeni/ongelmaani. Olisin kiitollinen, jos osaisit vastata minulle ja auttaa ongelmassa. En halua mennä puhumaan tästä esim. psykologille, koska ongelma on näin arkaluontoinen. Koen asian kuitenkin ongelmallisena, ja haluan siihen ratkaisun.  

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on myöskin niin päin, että äiti tunteekin jonkinlaista seksuaalista vetoa poikaansa kohtaan. Poikani on 16 vuotta ja minulla on ollut ja parin vuoden ajan tietynlaisia haluja / ajatuksia poikaa kohtaan. En tiedä sitte onko se mitenkään epänormaalia. Ehkä luonto vain toimii niin, että ihmisillä on erilaisia / erilaisiin asioihin suuntautuvia seksuaalisia tarpeita. Jatka vain niiden toteuttamista, äläkä tunne siitä mitään syyllisyyttä tai häpeää. Et tietääkseni ainakaan käyttäytymiselläsi vahingoita ketään.

Vierailija
2/4 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten sanoit, et koe himoa omaa, oikeaa äitiäsi kohtaan. Se on hyvä. On oikeasti sairasta tuntea seksuaalista himoa perheenjäsentä kohtaan.  Ylläolevan äidin kirjoitus, jossa kertoo halustaan poikaansa kohtaan, on oikeasti sairasta ja epänormaalia. Siitä kertoo jo se, että jos halut muuttuu toiminnaksi, se on pahimman luoka rikos, insestiä. Insestiä harrastaneet ovat alinta pohjakastia jopa vankilassa.

Sinä fantasioitt äidilllisestä naisesta, hoivaavasta rakkaudesta. siinä ei ole mitään pahaa. Sekoitat vain kielellisesti äidillisen ja äidin, ovathan ne hyvin lähellä toisiaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea mennä sanomaan, mikä rassaa, mutta kyllä se vika korvien välissä on. Vois kuitenkin olla parasta käydä asiantuntijan juttusilla. Itekin kävin, kun mulla oli tosi kova mielihalu runkata naisten nähen. Jo vuoden terapiajakson jälkeen ei tehny enää läheskään joka kerta mieli runkata, kun naisen näin. Panetti kyllä.

Vierailija
4/4 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sä vaan tykkäät maturesta. Ei siinä ole mitään pahaa että tykkää vanhemmista naisista/miehistä. Tosi moni nainenkin kuitenkin ottaa itseään vanhemman miehen.

Se on kyllä pieni ongelma etenkin sulle, jos sä haluaisit leikkiä, että nainen sängyssä olisi sun äiti. Sellainen fetissi ei ole kovin yleinen, onhan niitä vaippaleikkejä ja muuta. Mutta seuraa voi olla vähän haastavampi hakea.

Epäilen kyllä, että sun tapauksessa on vaan kyse siitä, et sä haluisit tulla rakastetuksi ja että haluaisit että joku pitää susta huolta. Jostain syystä vaan tuo kompleksinen äitisuhde on siirtynyt seksifantasian puolelle, eihän se ole tavatonta.

Mietis tarkkaan, jos saisit ihanan ja rakastavan, äidillisen ja huolehtivaisen tyttöystävän, voisiko olla niin, ettet tarvitsisikaan sänkyyn äitiä kun nuo tarpeet tulisivat muulla lailla tyydytetyksi? Siis oletko koskaan edes seurustellut sulle sopivan naisen kanssa?

Mutta jos olet piintynyt fetissimies ja susta tuntuu että elämänlaatusi kärsii siitä niin mene terapiaan. Tai hakeudu fetissipiireihin.

Mut mun mielestä sun fetississä ei sinänsä ole mitään pahaa.

N31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi