Toimiiko Nordean korttipalvelut nyt?
Kommentit (15)
Ei hitto, vasta yöllä? Itselläkin oli sama kysymys mielessä. Onko kukaan maksanut Helsingissä Nordean kortilla?
Minä maksoin tuossa kello 15.00 tienoilla ongelmitta Nordean kortilla täällä Kaakkois-Suomessa.
Kyllä mulla Visa Electron toimi kahdessakin eri kaupassa - hm llä ja S-marketissa.
Helsingissä tuski pelaa mutta täällä susirajalla on pelalut koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
1yöllä pitäisi olla vika korjattu
Tämähän ei ollut mikään vika, vaan tästä oli tiedotettu etukäteen.
Viime yönä toimi elektrooni ihan normaalisti klo 1 jälkeen. Kaupan pihassa näin tiedotteen ja peljästyin, että voi v...n v...u kävelinkö turhaan, mutta ihan normaalisti toimi kortti.
Mies ainakin maksoi iltapäivällä kaupassa Nordean kortilla.
Vierailija kirjoitti:
Mies ainakin maksoi iltapäivällä kaupassa Nordean kortilla.
Ja tämä oli pääkaupunkiseudulla eikä missän jängällä.
Inhoan käteistä, mutta näissä tilanteissa se olisi kyllä kätevä. Ei vain tule koskaan nostettua käteistä, koska silloin minusta tuntuu, että rahaa ei ole, koska se ei näy tilillä. Ja stressaan aina setelien ja kolikoiden tippumista ja lisäksi raha HAISEE ja on superlikaista.
Mutta kait sitä voisi tästä lähtien nostaa aina 50 € talteen joka tapauksessa, niin ei tarvitsisi säikähtää noita Nordean jatkuvia "korjauksia"
Omalla ilmoituksella sanoivat että klo 21 pitäisi olla valmista. Joillain näköjään toimii, osalla ei.
On se vika kun kukaan ei kyseiselle henkilölle käynyt erikseen ilmoittamassa. Avuttomia kaikki tyyni...
Palvelukatko sivulla sanottii että ehkä toimii, ehkä ei.🙄
Mies kävi juuri äsken kaupassa ja korttimaksaminen toimi.
Olen ihan varma että kun muutama viikko sitten soitin Nordean aspaan ja kirosin palvelua, pitkässä tiedotteessa puhuttiin vain etutileistä. Ja nyt on kaikki poikki.
Kyllä toimi itselläni äsken kaupassa, kun maksoin debit-puolella. Tosin ei huolinut lähimaksua vaan piti syöttää pin. No problem.
.