Isäni 183cm väitti, etten tule kelpaamaan naisille. Itse olen vain 168cm mies.
Äitini on vain 150cm.
Ennen itsetuntoni ihan hyvä ja kuljin ohut pohjsisissa tennareissa.
Silti sain naisilta huomiota halutessani..
Aika harva ikinä tai ei oikeastaan kukaan koskaan sanonut pituudesta mitään tai sen haittavaan, vaikka mikään lihaksikas komistus ole muutenkaan..
Kuitenkin isä sanoi, että ei näin lyhyt mies kiinnosta ketään muuta, kuin sellaisia kitukasvuisiksi jääneitä naisia.
Kaikista pahinta oli, että ei sanonut loukatakseen minua vaan oli ihan aidosti sitä mieltä.
Sitten luin netistä keskusteluita ja itsetuntoni meni heikommaksi jne..
Lopulta nyt olen ollut jo yli 10 vuotta lähestymättä enää yhtäkään naista. En vain voi uskoa, että joku voisi välittää minusta aidosti tällaisisena, kuin olen..
Nyt ikää on 36v
Kommentit (53)
Olen mä 168cm kanssa seurustellut. Olen itse vain pari senttiä lyhyempi. Eipä se muuten häirinnyt kuin lähinnä käsikädessä kävellessä kun olin helposti kengissä pidempi jos niissä oli 5cm kantapäässä.
Silloinkin lähinnä sen kävelyrytmin takia.
Jos sua häiritsee asia, etsi tosi lyhyt nainen. Jos taas haluat isääsi ällistyttää, hanki tosi pitkä naisystävä. :) Näitäkin pareja näkee.
Ei se pituudesta ole kiinni, kun oikea kohdalle sattuu.
Onhan meillä vatsakkaillakin miehillä usein nainen, vaikka tällä palstalla vatsakkaat miehet haukutaankin maan rakoon.
Sitä ei voi ennustaa tarkasti, minkä pituinen lapsesta tulee. Ei riitä vaikka vanhemmat olisi pitkiä. Silti saman perheen sisaruksilla voi olla jopa 25cm eroa. Ja saman sukupuolen sisaruksilla. Olen aiemmin kirjoittanut jollekin palstalle, kun naapurini kertoi aikuisten kaksospoikiensa olevan eri mittaisia. Ero on 20cm ja ovat muuten kehittyneet normaalisti.
Ei pidä paikkaansa! Itse esim tykkään lähempänä omaa pituutta olevasta miehestä. Helpompi halailla ja pussailla. T. N157
Vierailija kirjoitti:
Ressu Redford on 168 ja oli naimisissa pitkäsäärisen missin kanssa.
Isälläsi on huono itseluottamus. Mutta sulla voi olla parempi.
Ressun julkkis statuksella ei tässä olekkaan mitään osaa eikä arpaa.
Ongelmana on vain se, että lyhyet naiset haluaa pitkän 195 cm pitkän miehen. Harvemmalle lyhyelle naiselle kelpaa samanpituinen mies. Varsinkin nuorille naisille, joilla on miesten keskuudessa kosolti kysyntää ja markkina-arvoa. Eri asia on sitten kun nainen on +50 vuotias ja parhaat päivänsä nähnyt. Miesvaatimukset muuttuvat nopeasti. Itse 177 cm pitkänä olen lyhyt ja elänyt koko elämäni yksin. Ettei se isäsi nyt aivan väärässä ollut.
M34
Vierailija kirjoitti:
Ressu Redford on 168 ja oli naimisissa pitkäsäärisen missin kanssa.
Isälläsi on huono itseluottamus. Mutta sulla voi olla parempi.
Ressu onkin laulaja ollut kauan sitten ja täten julkkis.
Sinä olet aivan normaalin mittainen mies. Isäsi kommentti oli järjetön.
N 160 cm
Vierailija kirjoitti:
Voi, kyllä sinua reippaasti lyhyempi kreikkalainen pitkätukkainen surffipoika jyysti minua koko toissakesän. Ei se ole pituudesta aina kiinni, jos asenne, kunto ja supliikki on kohdillaan.
Kreikkalainen gigolo nyt pelaa vähän eri sarjassa kuin suomimies naisten ranking-listalla.
Unohda isäsi sanomiset!. Olen 170cm. Ja mieheni on minun pituinen. Mä rakastan häntä paljon 😍
Vierailija kirjoitti:
Isäsi kuulostaa narskulta tai muuten on sairas.
Ei kuulosta. Ei kaikki ole narsisteja, jotka käyttäytyvät idioottimaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ongelmana on vain se, että lyhyet naiset haluaa pitkän 195 cm pitkän miehen. Harvemmalle lyhyelle naiselle kelpaa samanpituinen mies. Varsinkin nuorille naisille, joilla on miesten keskuudessa kosolti kysyntää ja markkina-arvoa. Eri asia on sitten kun nainen on +50 vuotias ja parhaat päivänsä nähnyt. Miesvaatimukset muuttuvat nopeasti. Itse 177 cm pitkänä olen lyhyt ja elänyt koko elämäni yksin. Ettei se isäsi nyt aivan väärässä ollut.
M34
Tämä on totta. Kohta sulla on kysyntää, että olet ihan pulassa naisten kanssa.
Niin enkä yhtään ihmettele, että ovat tinderissä.
Nämä samanlaiset tyypit notkuvat myös keskustelupalstoilla ja arvostelevat muita milloin mistäkin..