Isäni 183cm väitti, etten tule kelpaamaan naisille. Itse olen vain 168cm mies.
Äitini on vain 150cm.
Ennen itsetuntoni ihan hyvä ja kuljin ohut pohjsisissa tennareissa.
Silti sain naisilta huomiota halutessani..
Aika harva ikinä tai ei oikeastaan kukaan koskaan sanonut pituudesta mitään tai sen haittavaan, vaikka mikään lihaksikas komistus ole muutenkaan..
Kuitenkin isä sanoi, että ei näin lyhyt mies kiinnosta ketään muuta, kuin sellaisia kitukasvuisiksi jääneitä naisia.
Kaikista pahinta oli, että ei sanonut loukatakseen minua vaan oli ihan aidosti sitä mieltä.
Sitten luin netistä keskusteluita ja itsetuntoni meni heikommaksi jne..
Lopulta nyt olen ollut jo yli 10 vuotta lähestymättä enää yhtäkään naista. En vain voi uskoa, että joku voisi välittää minusta aidosti tällaisisena, kuin olen..
Nyt ikää on 36v
Kommentit (53)
Jos olet hyvä tyyppi ja persoona, ei pituus ole merkitsevä naiselle. Tai sitten nainen , joka sellaista tuijottaa on itse epäkelpo kumppaniksi kenellekään.
Kyllä muut arvot menevät pituuden edelle ja pitääkin mennä. Kasvata itsetuntoasi ja kehitä itseäsi sellaiseen suuntaan jota arvostetaan. Kohteliaisuus, rehtiys, rehellisyys, siisteys ja hyvä ryhti niin niillä pärjäät pitkälle. Tsemppiä👍
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa typerältä ja yksinkertaiselta, mutta tuo ei kolauttaisi läheskään niin kovasti jos joku sanoisi päin naamaa noin tahtoessaan loukata.
Minun ei siis pitänyt kuulla tuota ja isäni on ihan aidosti sitä mieltä.En myöskään ole riittävän maskuliinen muutenkaan. Liian pieni ja kapeayms.
Äänikään ei ole miehekäs.
Eli tuossa on lytätty ihan koko ulkoinen olemukseni!
T.ap
Sanot kuitenkin että aiemmin sinulla oli hyvä itsetunto ja sait huomiota naisilta. Oletan että olit tuolloin ihan yhtä lyhyt ja "epämaskuliininen" kuin nykyisinkin. Tästä voi päätellä, että sinun ulkoisessa olemuksessasi tai äänessäsi ei ole mitään niin ratkaisevalla tavalla pielessä, että naista olisi mahdotonta löytää. Itsetuntosi sen sijaan on nyt huono, ja se on syynä sille, ettei parisuhdemarkkinoilla tapahdu mitään.
Sitä paitsi, isäsi oli väärässä. Sinähän sait naisilta huomiota, joten se todistaa, että hän oli väärässä. Ymmärrän, että isäsi sanat loukkaavat, mutta älä hyvä mies enempää omaa elämääsi pilaa niiden takia!
Vierailija kirjoitti:
Ressu Redford on 168 ja oli naimisissa pitkäsäärisen missin kanssa.
Isälläsi on huono itseluottamus. Mutta sulla voi olla parempi.
Hei kamoon, hän oli myös julkkis. On monta naista (esim noi seiska missit) jotka levittisivät haarojansa kirjaimmelliselle sialle jos se olisi rikas ja tai julkkis.
Ehkä se 4cm sitten ratkaisee koska naisia on ollut ja vielä usein niitä parhaimman näköisiä :) M41 172cm
Mutta jos vaikka olisit tosissasi, niin kerron että pituus on samalla tavalla etu kuin komeat kasvot, tulot, asema jne. Joku nainen arvostaa enemmän pituutta, toinen lompakkoa, toinen taas asemaa jne.
Sinun ei kannata iskeä niitä jotka haluaa pitkää ja sehän selviää nopeasti, kun huomaat että nainen ei innostu ja siirryt seuraavaan. Samalla tavalla pitkän ja komean kelan kanta-asiakkaan ei kannata yrittää golddiggeriä.
Jos tämä on totta, niin onpas isäsi outo. Kuka ensinnäkin ajattelee noin, ja toisekseen, kuka sanoo noin?
Mutta höpöjä puhui kuitenkin! Tai ehkä hän tarkoitti, et vaikeampi saada n. 177 centtistä missiä? Tunnen todella monta lyhyttä miestä, joilla on hyvät vaimot.
Kyse on oikeasti enemmän itsetunnosta kuin senteistä, usko pois. Leuka pystyyn nyt vaan, rakasta ensin itseäsi niin helpompi muidenkin rakastaa <3 Oot hyvä just noin, muista =)
Älä välitä. Oma poikani on 168 cm pitkä ja ihan on kyllä seuraa riittänyt.
Mulle isäni toitotti, että on se kummaa, kun ei ihminen näe ja tarttee likinäkölasit. Nyt ei näe itse mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se 4cm sitten ratkaisee koska naisia on ollut ja vielä usein niitä parhaimman näköisiä :) M41 172cm
Mutta jos vaikka olisit tosissasi, niin kerron että pituus on samalla tavalla etu kuin komeat kasvot, tulot, asema jne. Joku nainen arvostaa enemmän pituutta, toinen lompakkoa, toinen taas asemaa jne.
Sinun ei kannata iskeä niitä jotka haluaa pitkää ja sehän selviää nopeasti, kun huomaat että nainen ei innostu ja siirryt seuraavaan. Samalla tavalla pitkän ja komean kelan kanta-asiakkaan ei kannata yrittää golddiggeriä.
Tässä on pointtia. Muistutan näin naisena, että oikeasti suurin osa arvostaa eniten miellyttävää luonnetta. Itse en "valinnut" omaa miestäni pituuden, lompakon tai komeiden kasvojen perusteella (näitä ei ole ja oltiin köyhiä opiskelijoita kun tavattiin), mutta hän oli kiva, ja meillä oli hyvä olla yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ressu Redford on 168 ja oli naimisissa pitkäsäärisen missin kanssa.
Isälläsi on huono itseluottamus. Mutta sulla voi olla parempi.Hei kamoon, hän oli myös julkkis. On monta naista (esim noi seiska missit) jotka levittisivät haarojansa kirjaimmelliselle sialle jos se olisi rikas ja tai julkkis.
Ei useimpia naisia kiinnosta julkisuud tai raha, mutta hyvä itsetunto vetää kyllä puoleensa. Kun ihminen kantaa itsensä hienosti, niin sellaisen tyypin seurassaon kiva olla.
"Ennen itsetuntoni oli hyvä ja kuljin ohutpohjaisissa tennareissa"
Älkää sanoko, että olen ainoa jonka mielestä tämä kuulostaa joltain Leevi and the Leavingsin biisiltä?
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin isä sanoi, että ei näin lyhyt mies kiinnosta ketään muuta, kuin sellaisia kitukasvuisiksi jääneitä naisia.
Näin sanoo mies, joka on saanut 150 cm pitkän naisen (äitisi).
t. 165 cm pitkä nainen, jonka mies on 168 cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä ainakin naisilla hyvin monesti pituusvaatimus, joten kyllä isäsi tiesi mistä puhui.
Tinderissähän on tunnetusti parhaat naiset, tai sitten ei ;)
Mitä helvettiä? Oon 163cm ja ei kyllä yhtään kiinnostaisi onko mies 5 vai 15 senttiä pidempi kuin minä :D Se nyt on joissain tapauksissa totta että jotkut eivät halua itseään matalampaa (en itse ole tätä mieltä) mutta kun suuri osa naisista varmaan on alle tuon niin ei ole hätää siinäkään suhteessa
Vai kitukasvuisia naisia. Pöh.
Onpa sitten 183 senttinenkin saanut vain 150 senttisen "saaliin" .
Älä välitä. 168 cm olis just passeli minulle 160 cm pitkälle.
Ao. Sun isä on pöljä. Miten kehtaa tuollaista tuota esiin? Ihmetyttää. Älä välitä isäsi sanomisesta.
On paljon ns " julkkiksia " joilla ovat samoissa pituuslukemissa kuin sinä ja hyvin ovat pärjänneet elämässä. Kuten; Kari Ketonen 167, Lenni- Kalle Taipale 167cm, Riku Rantala 168cm, Ressu Redford 168cm, Uniikki 162cm, kunnioitettu lääkäri Arvo Ylppö 154cm jne.
No ainakin se isäsi koitti sinulle sievistellä asioita jos se sinua mieheksi kutsui, sillä kaikkihan sen tietää että 168cm on poju eikä mies.
Vanhemmat ei tajua miten isoa haittaa he noilla sutkautuksillaan voivat aiheuttaa. Yleensä kyse on vain omasta itsetunnonpuutteesta. Isälläsi on varmaan huono itsetunto, jota on saanut pönkitettyä sillä, ettei sentään ole lyhyt.
Äidilläni on surkea itsetunto, mutta aina muistaa mainita sen, että hän on sentään laiha ja kauhistella lihavia ihmisiä. Kyllähän se vaikuttaa.
Aikuisena pitää vaan jotenkin yrittää kasvattaa itse itseään positiivisempaan suuntaan, vaikka terapianlin avulla. Sillä nuo jutut ei ole totta. Lyhyillä miehillä on tyttöystäviä ja vaimoja, ihan missä muillakin. Usein lyhyet miehet eivät kestä pitkiä naisia, ja sama toisin päin. Näissäkin taustalla on usein vain oma epävarmuus, ei toisen ihmisen ominaisuudet. Nainen pelkää tuntevansa olonsa isoksi miehen rinnalla.
Isäsi kuulostaa narskulta tai muuten on sairas.
Olet itsekin kitukasvuinen mieheksi. Miesten keskipituus on 180cm Suomessa.
Suomalaisten naisten keskipituus on 164,5 cm, joten suurin osa on sinua lyhyempiä. Kyllä sieltä joku sinullekin löytyy.
No olipa ikävästi sanottu.