Mussyfarmin myssyt
Jestas, että ne ovat kalliita. Ymmärrän käsityön arvon ja lankakulut mutta silti. Taitava mummo kutoo muutamassa tunnissa myssyn. Hinta 69-80e.
Kommentit (18)
Tässä taas esimerkki siitä, miten start up-buumin aikana yritetään luoda yrityksiä täysin turhilla tuotteilla. Jos haluan tuollaisen pipon, niin teen sen itse. Lankoihin menee rahaa 5-10 euroa ja pipo on yhdessä illassa valmis. Jos haluan olla tosi viileä, niin ompelen siihen jonkun typerän merkin eteen.
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas esimerkki siitä, miten start up-buumin aikana yritetään luoda yrityksiä täysin turhilla tuotteilla. Jos haluan tuollaisen pipon, niin teen sen itse. Lankoihin menee rahaa 5-10 euroa ja pipo on yhdessä illassa valmis. Jos haluan olla tosi viileä, niin ompelen siihen jonkun typerän merkin eteen.
Kutoisin jos osaisin. Millä hinnalla tekisit minulle?
Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.
Myssyfarmin piposta tuulee läpi ja lanka kutittaa ihan hirveesti ihoa. Muutaman kerran yritin sisukkaasti käyttää, sitten käytin sitä kertaalleen pölyjen pyyhkimiseen olkkarin nurkista ja heitin mösän roskiin.
Kyllä niitä kovin silti tunnutaan ostavan. Itse aloin just kutoa Myssykkää. Mistä saisin siihen sellaisen nahkaläpykän koristeeksi?
Ihan söpöjä myssyjä, ja kiva että mummot kutoo. Mutta niin kauan kun oma äiti tykkään ja jaksaa neuloa niin en koe tarvetta. Kyllä sitä on paljon turhempaankin rahaa tullut laitettua. Ja onhan näilläkin välillä alennusmyyntejä.
Japanilaiset vievät myssyt käsistä, ei köyhien mammojen tarvitse niitä ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutoisin jos osaisin. Millä hinnalla tekisit minulle?
Teen niitä omaksi ilokseni. Hintaa tulisi liian paljon, kun laskisi siihen edes kohtuullisen palkan työlle. Siinäpä se ongelma juuri on, että kuka haluaa maksaa piposta monia kymppejä, eikä taida ihan riittääkään.
Otsikon perusteella luulin tämän olevan kannabískeskustelu. =)
Siellä nyt -30% ale. Mä voisin kutoa suht edullisesti. Tykkään kutoa joten en työpalkkaa suuremmin tarvisi. Noin 10-15e novitan hygge-langat. Kahdesta kerästä saa perusmyssyn (ilman taitetta). Voisin myydä 30-35e.
Vierailija kirjoitti:
Otsikon perusteella luulin tämän olevan kannabískeskustelu. =)
Et ole ainoa joka luuli.
Ihan kivan näkösiä,mutta kutittaa tuo villa mikä tosi karkeaa..ei pysty pitämään.
Vierailija kirjoitti:
Mistä meinasit saada siihen hintaan kotimaiset täysvillaiset langat?
Joo, itse meinasin tilata tuolta, mutta päätin katsoa ensin Etsystä, jossa yksityiset ihmiset myy käsitöitään. Tilasin sieltä ukrainalaisen mummelin tekemän alle puoleen hintaan.
Mulla on Myssyfarmun pipo, ja tyytyväinen olen. Osaan itsekin neuloa, mutta välillä on kiva hemmotella itseään ja ostaa valmista.
Mutta kun niillä on se brändi.