Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni raskaana oleva juo "alkoholittomia"?

Vierailija
26.03.2014 |

Eli esim siidereitä ja oluita joissa on korkeintaan 2% alkoholia?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtikuohu on ihanaa, olipa raskaana tai ei !

Vierailija
22/25 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 13:23"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 13:14"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 13:11"]

Mä en tykkää alkoholittomista oluista tai siidereistä, mutta skumppaa oon juonut jokusen kerran. Yritän vältellä sokerisia juomia, ettei sikiö pääse kasvamaan kovin isoksi.

[/quote]

Samasta syystä minäkin olen aina raskausaikana juonut lähinnä vain vettä, kivennäisvettä tai maitoa.

[/quote]

Ei kai niitä päntiöihnään tarttekaan juoda :D Niin peruspalstalainen ajatus. "Minä juon vain vettä ja maitoa, ettei lapsi kasva liikaa jne."  Ei kuitenkaan muisteta, että jos asiasta annetaan kokemuksia ei tarkoita, että niitä joka päivä juodaan, vaan joskus.

T: ihan sokerijuomiakin juonut ja normaalia savutonta tavallista elämää elänyt, jonka muksu painoi 2,5 kiloa syntyessään täysiaikaisena.

[/quote]

Joo en väittänytkään että kukaan ei saisi raskausiakana limppariin koskea. Mutta tosiasia on että nykyään sokeria tungetaan lähes joka tuotteeseen aina jogurteista juomiin yms. Sellaista piilosokeria jota ei paljoa huomaakaan. Ja sitten vielä pullat, karkit ja muut herkut. Sokeri vain on sikiölle kasvua lisäävä tekijä ja ennen kaikkea epäterveellistä.

Isekään en sokerista tietenkään täysin luopunut raskausaikana. Mutta en kyllä vetänyt sellaisia määriä sokeria kuin mitä näin muuten tulee syötyä normaalisti. 

En tokikaan katso paheksuvasti raskausaikana herkuttelijoita, toivottavasti ymmärrät pointtini.

t. edellinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa käydä ostamassa tuota lehtikuohuviinia viikonlopuksi kun sitä niin moni täällä kehuu. Samalla voisin käydä tutustumassa Haaparannan systemin alkoholittomaan valikoimaan, jos Ruotsissa on enemmän kuin Suomessa-

Vierailija
24/25 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin noihin alkoholittomiin siidereihin ja olueihin viime juhannuksena kun vietimme kavetiporukalla useamman päivän mökillä.. Ja olihan se kiva syödä makkaraa ja juoda olutta kesäiltana,vaikka alkoholitonta olikin. Ei siis kaikesta tarvi luopua raskaana ollessa

Vierailija
25/25 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin noihin alkoholittomiin siidereihin ja olueihin viime juhannuksena kun vietimme kavetiporukalla useamman päivän 40mökillä.. Ja olihan se kiva syödä makkaraa ja juoda olutta kesäiltana,vaikka alkoholitonta olikin. Ei siis kaikesta tarvi luopua raskaana ollessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän