Abortista .
Kuinka huomaamattomasti sen saa tehtyä? Kukaan ei saa tietää...
Kommentit (8)
Eikös sinne tarvii jonkun saattajan kuitenkin?
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 11:47"]Eikös sinne tarvii jonkun saattajan kuitenkin?
[/quote]
Eikö lääkkeellä onnistu?
mä teetin sen vanhemmilta yms salassa, kun olin vielä lukion vikalla luokalla. lähdin muka poikaystävän mökille viikonlopuksi suoraan koulusta. olin siis sairaalassa pe-su. tämä 80-luvun alussa tapahtunut.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 11:52"]mä teetin sen vanhemmilta yms salassa, kun olin vielä lukion vikalla luokalla. lähdin muka poikaystävän mökille viikonlopuksi suoraan koulusta. olin siis sairaalassa pe-su. tämä 80-luvun alussa tapahtunut.
[/quote]
Nykyään vissiin ei kaavintaa?
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 11:54"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 11:52"]mä teetin sen vanhemmilta yms salassa, kun olin vielä lukion vikalla luokalla. lähdin muka poikaystävän mökille viikonlopuksi suoraan koulusta. olin siis sairaalassa pe-su. tämä 80-luvun alussa tapahtunut.
[/quote]
Nykyään vissiin ei kaavintaa?
[/quote]
Kun raskaus on alkuviikoilla, käytetään useissa paikoissa lääkkeellistä keskeytystä.
Täytyy soittaa tervasemalle sitte! Ap
Lääkärillä on vaitiolovelvollisuus, joten jos et kenellekään kerro, ei kukaan muu siitä tiedä kuin lääkäri.