miehen exältä tuli kaveripyyntö fb:ssä!!
mitä ihmettä?! miehen eksä vuosien takaa oli laittanut kaveripyynnön mulle. mitä tästä nyt ajattelisi? ovatko yhteyksissä ja jos niin miksi mies ei ole kertonut. huom, jos olisi kertonut niin olisi ok mutta jos sitä pitää salata niin ei ole ok! hyväksynkö kaveripyynnön? meillä on ollut vähän luottamuspulaa, mies on joskus jäänyt kiinni valehteluista ja toisten naisten kanssa tapaamisista, joten mietityttää tämä kuvio taas..
Kommentit (19)
Jos tämä exä haluaa olla kanssasi hyvää pataa/ystävystyä tms :-)
No hyväksy toviksi ja kato onko asiaa. Tai sitten se on stalkannu sua ja vahingos laittanu kaveripyynnön
niin mietin kanssa että onkohan vahingossa painanut...saattaa miehen naama muuten venähtää kun lukee että ollaan kavereita, hän on itse tosi mustasukkainen mun eksistä eikä hyväksy minkäänlaista yhteydenpitoa. taidan hyväksyä pyynnön :D ap
Ihmisiä kaikki ollaan. Yksin synnytään, yksin kuollaan. Onko se nyt niin kauhean väliä, kenen kanssa siinä välissä on tekemisissä? Mielestäni ainoa syy laittaa rajoja on se, että joku ihminen toistuvasti vahingoittaa sinua. Vaikka sitä rajaa usein juuri ei pystytä tekemään ja sitten säädetään ja väännetään ihan hölmöissä jutuissa. Elämä ei lopulta ole mikään ihmissuhdepeli.
Mulla ainakin face sekoilee, oon jo laittanut kahdelle stalkkaamalleni tyypille vahingossa mukamas kaveripyynnön, vaikka yritän kännykällä selaillessa olla mahdollisimman varovainen ettei niin kävisi. Että voi olla vahinko. (Ties vaikka olisin minä :D) stalkkaan nimittäin yhen mun eksän muijaa säännöllisesti :D (se on oikeesti hirmu mielenkiintoinen tyyppi!)
Mä hyväksyisin ja laittaisin jonkun ystävällisen viestin että moikka, mistä löysit mut, tulikohan pyyntö oikealle tyypille tms, ihan mielenkiinnosta.
Ekana tulis mieleen, että exällä on jotain kerrottavaa miehestä. Toisaalta, miksei suoraan laittanut sitten viestiä.
Näin siis jos on jotain luottamuspulaa miehen kanssa.
No jos se on puhelimella kattonut niin on voinut vahingossa painaa sitä pyydä kaveriksi nappia. Mulle on kaksi kertaa käynyt niin että olen outoa, toisen kaveria vahingoissa pyytänyt kaveriksi, noloa.
Äh tosi noloo.. Mulle kävi niin että stalkkasin miehen eksää ja vahingossa pyysin sitä kaveriks! :D Ei oltu ikinä nähty tai puhuttu. Onneks ei hyväksyny, ois ollu vähä selitettävää miehelle :D
noniin hyväksyin :) mullekin kyllä tuli mieleen että onkohan sillä jotain kerrottavaa mulle! kuten sanoin aikaisemmin niin ei minua haittaa vaikka olisivatkin yhteydessä, kunhan se on avointa eikä sitä salailla. no, katsotaan tuleeko sieltä viestiä, en taida itse kuitenkaan laittaa mitään..ap
noniin pakko tulla vielä kommentoimaan...ei mennyt kuin vajaa tunti siitä kun hyväksyin kaveripyynnön niin nyt hän oli jo poistanut minut :D eli kai sitten oli stalkkauksen seurauksena vahingossa painanut...ap
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 12:42"]noniin pakko tulla vielä kommentoimaan...ei mennyt kuin vajaa tunti siitä kun hyväksyin kaveripyynnön niin nyt hän oli jo poistanut minut :D eli kai sitten oli stalkkauksen seurauksena vahingossa painanut...ap
[/quote]
Haha, kuinkahan häpeissään exä on nyt :D
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 11:06"]
mitä ihmettä?! miehen eksä vuosien takaa oli laittanut kaveripyynnön mulle. mitä tästä nyt ajattelisi? ovatko yhteyksissä ja jos niin miksi mies ei ole kertonut. huom, jos olisi kertonut niin olisi ok mutta jos sitä pitää salata niin ei ole ok! hyväksynkö kaveripyynnön? meillä on ollut vähän luottamuspulaa, mies on joskus jäänyt kiinni valehteluista ja toisten naisten kanssa tapaamisista, joten mietityttää tämä kuvio taas..
[/quote]
Hyväksy vaan, mutta laita niin että ei näe kaikkia sun päivityksiä. Jos haluaa vaikka kertoa sulle jotakin.
Tirsk, käynyt stalkkaan sua, ja painanut vahingossa. Siksi mä en stalkkaa ketään, niin en paina vahingossa kaveripyyntöjäkään. Noloa tolle exälle, nyt tiedät että on stalkkeri
hmm..nyt iski epäilykset :D jos he ovatkin nyt yhteyksissä ja mies oli huomannut että olimme 'kavereita' ja soitti tai kirjoitti exälle samantien että poistaa mut äkkiä vähin äänin! ap
Jos miehesi on tosi mustasukkanen sun existä niin eikö se vaan kerro että ite touhuaa omiensa kanssa . Etenkin kun teillä jo tota luottamuspulaa on ollut
Kohta tää saa jatkoa viestejä missä miehensä flirttailee tälle exälle julkisesti
joo 18, se mullakin on ollut mielessä kun mies on niin mustis existä...että hänen ajattelussaan se on siis hyvin todennäköistä että jotain tapahtuisi exien kanssa...ap
Laita kaveriksi vaan. Ei kait sulla ole mitaan menetettavaa, uuden kaverin saatat vain saada. Jos ne touhuaa jotain selkasi takana, niin se on heidan hapeansa, eika sinun!