Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isä sanoi minulle, 26-vuotiaalle, että minulla on kyselyikä :(

Vierailija
22.11.2020 |

Kun tykkään kysellä kaikenlaista. Isällä yleensä on vastaus kaikkeen kun on niin viisas. Ei vissiin jaksa sit kuunnella mun kysymyksiä enää, kun noin sanoi :<

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hankkia aviomies

Vierailija
2/9 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kysyit häneltä miksi sanoi niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin ryhtyä daddyksesi.

M45

Vierailija
4/9 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, mitä kaikkea kyselet ja miten paljon? Mietin vaan, että voisiko jotkut kysymykset olla sellaisia mihin löytyisi ihan Googlesta vastaus.

Vierailija
5/9 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen kulttuuria ja matkailua harrastava täti. Kyselen aina oppailta syventävää tietoa museoissa, taidenäyttelyssä. Sitten jotkut ihmettelee että miten sä voit tuonkin tietää? Toiset oppii lukemalla, toiset kuulemalla. Kuunnelkaa juuri niitä jotka on vähiten äänessä.

Muuten googlesta voi hyötyä myös faktoja etsien.

Vierailija
6/9 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, mitä kaikkea kyselet ja miten paljon? Mietin vaan, että voisiko jotkut kysymykset olla sellaisia mihin löytyisi ihan Googlesta vastaus.

Itse olen 27-vuotias ja kyselen puolestani äidiltäni paljon kaikenlaista. Googlaamisessa on vähän se ongelma, että Google antaa usein kysymykseen liittyviä ”vähän sinne päin” -artikkeleita, joista pitäisi lähteä kaivamaan se vastaus. Tai ohjaa suoraan Vauva.fi-, Kaksplus-, ym. ketjuun, jossa joku on kysellyt samaa, ja sieltä usean kymmenen vastauksen joukosta pitää lähteä seulomaan mikä onkaan se paras menettelytapa.

Kaikenlaista hölmöä (ja vähemmän hölmöä) on tullut kyseltyä vuosien saatossa, mutta minulle tyypillisiä kysymyksiä olisivat esim. ”haittaako jos kuorii perunat ennen keittämistä?” tai ”voiko pakastimen sulattaa vaikka jääkaappi on päällä?” ym. :D

Vierailija
7/9 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 27-vuotias ja kyselen puolestani äidiltäni paljon kaikenlaista. Googlaamisessa on vähän se ongelma, että Google antaa usein kysymykseen liittyviä ”vähän sinne päin” -artikkeleita, joista pitäisi lähteä kaivamaan se vastaus. Tai ohjaa suoraan Vauva.fi-, Kaksplus-, ym. ketjuun, jossa joku on kysellyt samaa, ja sieltä usean kymmenen vastauksen joukosta pitää lähteä seulomaan mikä onkaan se paras menettelytapa.

Kaikenlaista hölmöä (ja vähemmän hölmöä) on tullut kyseltyä vuosien saatossa, mutta minulle tyypillisiä kysymyksiä olisivat esim. ”haittaako jos kuorii perunat ennen keittämistä?” tai ”voiko pakastimen sulattaa vaikka jääkaappi on päällä?” ym. :D

Oon ihan samanlainen :D

Vierailija
8/9 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo asiat opetetaan jo seiskaluokan kotsassa. Eli sanoisin, että olet keskivertoa tyhmempi yksilö, jossei aikuisena tiedä tuollaisia perusasioita.

Vierailija
9/9 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo asiat opetetaan jo seiskaluokan kotsassa. Eli sanoisin, että olet keskivertoa tyhmempi yksilö, jossei aikuisena tiedä tuollaisia perusasioita.

Siitä on jo niin kauan aikaa! En muista myöskään kaikkia Afrikan valtioita, vaikka ne ala-asteella päähän päntättiin; tai kaikkia mahdollisia sammalia ja pikkukukkasia joita Suomen metsistä löytyy, vaikka niistä piti tehdä kokonainen tutkielma kesällä yläasteella; tai lukion psykologiassa esiteltyjä kiintymyyssuhteita, vaikka niistä käytiin kokonainen kurssi…

Onnekas on se yksilö, joka 12 kouluvuodesta osaa poimia juuri ne aikuisuudessa tarpeelliset asiat ja sivuuttaa kaiken muun. Kovasti koko peruskoulun ajan väitettiin, että aikuisuudessa pitää pystyä laskemaan monimutkaisiakin yhtälöitä ilman laskinta, mutta kuinkas sitten kävikään…